4 روش کار با انرژی در طول روز بدون کافئین


این جمله “بیدار شوید و قهوه را بویید” بیهوده نیست. اگر تنها چیزی که باعث می شود از رختخواب بیرون بیایید وعده یک کاسه قوی است ، شما تنها نیستید. برای اکثر مردم ، این یک انبار یکبار مصرف نیست. در حقیقت ، بسیاری از افرادی که قهوه می نوشند بعد از ظهر می نوشند ، اما اعتقاد به کافئین در طول روز می تواند عوارض جانبی ایجاد کند. در حالی که ما نمی گوییم باید قهوه را رها کنید ، راه های دیگری نیز برای جمع آوری آن بدون ریختن یک فنجان دیگر وجود دارد. بنابراین ، ما آمده ایم تا به شما بیاموزیم که چگونه یک شیوه زندگی متعادل داشته باشید و چگونه بدون کافئین انرژی خود را حفظ کنید!

علل کم بودن انرژی

ما این را درک می کنیم – اگر مخزن گاز شما پر نباشد ، کاهش کافئین آسان تر است. اگر احساس می کنید در حال کشیدن هستید ، این مرحله را از دست داده اید یا می خواهید به خانه بروید و روی کاناپه دراز بکشید ، یک فنجان کافئین اضافی می تواند تنها راه نجات شما به نظر برسد. اما ، اگر علت اصلی خستگی دائمی خود را بدانید ، چه؟

عوامل زیادی می توانند باعث خستگی شوند ، از جمله ملاحظات پزشکی و عادات شیوه زندگی. معمولاً این بی خوابی است. مطابق با مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری، یک سوم بزرگسالان هفت ساعت یا بیشتر در روز نمی خوابند. علاوه بر شب های بی خوابی ، عوامل دیگر نیز می توانند انرژی شما را کاهش دهند. مسائل مربوط به سلامت روان (مانند استرس ، افسردگی و اضطراب) ، عوامل سبک زندگی (مانند ورزش بیش از حد و تغذیه نامناسب) و البته شرایط پزشکی (مانند دیابت ، بیماری های قلبی و بیماریهای خود ایمنی).

قبل از اینکه یک فنجان قهوه اضافی بخورید ، این هم اینجاست اگر مدام خسته هستید چه باید بکنید.

چرا کافئین همیشه پاسخ نمی دهد

مطابق با اداره غذا و داروی آمریکابه طور کلی ، مصرف 400 میلی گرم کافئین به میزان 4 یا 5 فنجان قهوه در روز برای یک بزرگسال سالم بی خطر است. اما به خاطر داشته باشید که کافئین در سایر غذاها و نوشیدنی ها از جمله چای سیاه و سبز ، شکلات و نوشیدنی های انرژی زا وجود دارد. بنابراین شما باید منابع دیگر را نیز در نظر بگیرید!

به هر حال ، همانطور که FDA اشاره می کند ، هر کس محدودیت کافئین خود را دارد که می تواند تحمل کند. و اگر با بدن خود هماهنگ هستید ، بسته به احساسی که کافئین در شما ایجاد می کند ، می دانید که محدودیت شما کجاست. به عنوان مثال ، اگر احساس عصبی ، تحریک پذیر ، سردرد یا مشکلات گوارشی دارید ، ممکن است بیش از حد مصرف کنید. اگر کافئین را عصرها مصرف می کنید ، ممکن است در خوابیدن در شب دچار مشکل شوید و اختلال خواب می تواند فردای دیگر شما را خسته کند. همانطور که می بینید ، مهم است که یاد بگیرید چگونه بدون کافئین قدرت بگیرید!

نحوه حفظ انرژی بدون کافئین در طول روز

h20 بیشتر

قهوه و نوشابه های انرژی زا از نظر فنی مایع هستند ، اما نمی توانند جایگزین مصرف آب شوند. در واقع ، آنها می توانند آب بدن شما را کم کنند! اگر می دانید که رطوبت کافی در طول روز دریافت نمی کنید ، افزایش مقدار نوشیدنی شما جواب می دهد.

این یک تغییر ساده بود نشان داده شده برای کاهش مشکلات شناختی مانند خستگی ، خواب آلودگی و گیجی ، اگر می خواهید بیدار و قوی بمانید ، به نوشیدن ادامه دهید!

با این حال ، اگر افزایش مصرف برای شما دشوار است ، نگه داشتن یک بطری آب در نزدیکی می تواند به شما در رسیدن به هدفتان کمک کند. و این هیدراتاسیون ساده در هزینه شما صرفه جویی می کند و به شما کمک می کند تا پایدار زندگی کنید – به نظر می رسد یک برد است!

غذاهای مرطوب کننده بخورید

میوه ها و سبزیجات علاوه بر مقادیر زیادی ویتامین ها و مواد معدنی ، فواید زیادی نیز دارند: آنها را پر از آب می کنید! بنابراین وقتی مواد مغذی مصرف می کنید ، نیاز خود به آب را نیز برطرف می کنید. در واقع ، 20 درصد شما نیاز روزانه به مایع می تواند از غذا ناشی شود!

میوه و سبزیجات غنی از آب (مانند خربزه ، مرکبات ، انواع توت ها ، گوجه فرنگی ، کدو سبز ، خیار ، زنگوله) اضافه کنید. فلفل) تا آنجا که ممکن است غذا بخورید و میان وعده بخورید. جایزه؟ پر کردن رژیم غذایی با غذا با احساس استرس کمتر همراه است – یکی از آنها دلایل با انرژی کمتر!

در حال حرکت

یکی از بهترین کارهایی که می توانید برای داشتن یک خواب راحت انجام دهید؟ بدن خود را در طول روز حرکت دهید. در یک نظرسنجی سالانه PeerJ، ورزش با کیفیت خواب ارتباط دارد – به ویژه در افراد مبتلا به بی خوابی. ورزش یک ابزار عالی برای مقابله با استرس است و طبق تحقیقات انجام شده ، می تواند احساس اضطراب و افسردگی را بهبود بخشد. بعلاوه ، این می تواند به شما در جلوگیری از خستگی کمک کند ، بنابراین شما آماده خوابیدن در زمان مناسب هستید.

دیگر: ارتباط بین تمرینات قدرتی و خواب بهتر

پنج عدد از بیرون بگیرید

آیا انرژی در حین کار تمام می شود؟ برای تنفس هوای تازه بیرون بروید. بودن در طبیعت ، به ویژه هنگامی که خورشید می درخشد ، با سلامت روانی مرتبط است زیرا یک تقویت کننده طبیعی انرژی است. مطابق با پژوهش، می تواند ذهن شما را برای مبارزه با خستگی شناختی بازگرداند!

نمیتونی بری بیرون؟ پنجره را باز کنید و یک نفس عمیق بکشید.

برای تعامل طبیعی کافئین را کنار بگذارید

معمول است که “کم” با کافئین “درمان” کنید ، اما راه های دیگری وجود دارد که می توانید حساسیت خود را افزایش دهید! اطمینان حاصل کنید که هیدراته هستید ، رژیم غذایی سالمی دارید ، ورزش می کنید و در طبیعت وقت می گذرانید تا به افزایش ذخایر طبیعی انرژی خود کمک کنید.

اکنون که می دانید چگونه بدون کافئین قدرت کسب کنید ، وقتی خسته هستید به این تقویت کننده های طبیعی انرژی بگویید!

اگر هنوز به انجمن ما ملحق نشده اید ، به صورت رایگان ثبت نام کنید و از جلسات و مدیتیشن های نامحدود رایگان استفاده کنید ، وقتی همه به دنبال افزایش انرژی طبیعی هستید ، همه اینها عالی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید