5 دلیل برای شروع بلند کردن وزنه


وزنه زدن راهی عالی برای مقابله با استرس ، اضطراب و افسردگی است. تمرینات با وزنه های سنگین با سوزاندن کالری بیشتر از کاردیو به کاهش وزن شما کمک می کند. علاوه بر این ، وزنه زدن به ساخت توده عضلانی مورد نیاز برای بدن سالم کمک می کند و با تقویت استخوان ها با افزایش سن خطر پوکی استخوان را کاهش می دهد. این پست وبلاگ به پنج دلیل برای شروع وزنه برداری از امروز می پردازد!

1. وزنه زدن به شما کمک می کند تا توده عضلانی را افزایش دهید

اگر می خواهید عضلات بیشتری بسازید اما نتیجه مطلوب را مشاهده نمی کنید ، زمان شروع وزنه برداری است. در بسیاری از مطالعات ، وزنه برداری به عنوان روشی م toثر برای تقویت عضلات و افزایش قدرت نشان داده شده است ، به ویژه برای زنانی که سطح تستوسترون آنها کمتر از مردان است و مشخص شده است که بدون انجام وزنه برداری قادر به عضله سازی نیستند.

2. وزنه زدن با سوزاندن کالری بیشتر از کاردیو به شما کمک می کند وزن خود را کاهش دهید

آیا تمرینات قلبی انجام دادید و نتیجه آن را مشاهده نکردید؟ این به این دلیل است که تمرینات قلبی کالری کمتری نسبت به وزنه برداری می سوزاند. بنابراین ، اگر بدنبال راهی برای کاهش وزن هستید ، وزنه زدن بهترین گزینه است.

3. وزنه زدن به بهبود تراکم استخوان و کاهش خطر پوکی استخوان کمک می کند

پوکی استخوان نوعی بیماری استخوانی است که می تواند منجر به شکستگی و درد استخوان شود. وزنه برداری بهترین راه برای کاهش خطر برای زنان است زیرا تراکم استخوان را افزایش می دهد.

اگر می خواهید کمر خود را محکم نگه دارید یا از افتادن صدمات در سنین بالا جلوگیری کنید ، بهترین تمرین که باید انجام دهید تمرین با وزنه است. چند نمونه از این تمرین عبارتند از:

– ددلیفت

– خم شدن روی ردیف ها

-چین آپ ها

به خاطر داشته باشید که این تمرینات باید به درستی انجام شوند ، در غیر این صورت ممکن است به خود آسیب برسانید. اگر نمی دانید چه تکنیکی برای یک تمرین خاص مناسب است ، قبل از ادامه مقاله مقاله را بیابید و ویدئویی در مورد آن تماشا کنید.

4- وزنه زدن راه خوبی برای افزایش قدرت و تعادل است

هنگام بلند کردن وزنه داشتن موقعیت مناسب بسیار مهم است. باید دارای کمربند سبک در قسمت پایین کمر باشد ، در غیر این صورت ممکن است به خود آسیب وارد کنید. این بدان معناست که هنگام انجام تمریناتی مانند نشستن روی نیمکت و چمباتمه زدن نباید روی هالتر خم شوید. شما باید شانه های خود را پایین نگه دارید تا همیشه راحت باشند. هرچه قدرتی قوی تر داشته باشید ، می توانید وزن بیشتری را بلند کنید. ورزش نباید خیلی سخت باشد تا بدن زمان کافی برای بازیابی داشته باشد.

5. وزنه برداری راهی عالی برای رهایی از استرس ، اضطراب و افسردگی است

مطالعات نشان داده است که اگر به طور منظم (حتی چند بار در هفته) ورزش می کنید ، مشکلات روحی و روانی کمتری نسبت به کسانی که ورزش نمی کنند ، خواهید داشت. این ممکن است به دلیل ترشح اندورفین باشد ، که باعث می شود بعد از ورزش به مدت کافی احساس شادی و آرامش کنیم.

اگر برای ماندن در موقعیت مناسب به انگیزه و برنامه مشخص نیاز دارید ، از سایت ما دیدن کنید ، یک باشگاه ورزشی در نزدیکی خود پیدا کنید و Fitness For 10 را ببینید!

www.FitnessFor10.com

گروه رسانه آلفا

دیدگاهتان را بنویسید