5 نکته اساسی برای تغذیه باروری


ما معمولاً فکر می کنیم باردار شدن آسان است ، درست است؟ حقیقت این است که لازم نیست کار آسانی نیست!
برخی از والدین چند ماه تلاش می کنند ، اما بارداری وجود ندارد. اغلب با تغییر رفتارها و دلبستگی های معمول زندگی حذف برخی از ویژگی ها فرزندآوری را آسان می کند.
تجربیات مادر:

وقتی متوجه می شویم که کاری برای انجام دادن داریم و انجام خواهیم داد ما نمی دانیم و ممکن است مانع شانس بچه دار شدن ما شود ، ما تصمیم گرفتیمجوردنجون. ما در خانه ورزش کردیم و فقط 3 ماه رژیم غذایی خود را تغییر دادیم
– سپس من دوقلو باردار شدم.

تغییرات تغذیه و شیوه زندگی می تواند بر تولد تأثیر بگذارد این باور نکردنی است و این یکی از وظایف رژیم درمانی ما است
اطلاعات مورد نیاز خود را با زوجین به اشتراک بگذارید.

در اینجا نکاتی وجود دارد که به شما کمک می کند تا در 6-12 ماه آینده باردار شوید تغذیه می تواند کمک زیادی کند.
همه باید سلامت سلولهای زاینده خود (تخمک و اسپرم) را تقویت کنند. بنابراین ، این نکات مهم را بخوانید و در 90 روز آینده خود را پیدا کنید برای بارداری آماده شوید!

برای اطلاعات بیشتر حتما با متخصص تغذیه و پزشک خود تماس بگیرید مشورت کردن.

روزانه 1.3 تا 4 سبزی و میوه بخورید.

می دانم که ممکن است در ابتدا برای اکثر شما سخت به نظر برسد ، اما باور کنید آنتی اکسیدان های موجود در سبزیجات کار فوق العاده ای انجام می دهند! تخم مرغ و اسپرم بسیار شکننده است و استرس اکسیداتیو می تواند منجر به تخریب شود تخمک و اسپرم. این می تواند منجر به ناهنجاری شود کروموزوم (یکی از مهمترین دلایل سقط جنین). میوه و سبزیجات منبع اصلی آنتی اکسیدان های رژیم غذایی و 3-4 است واحد (لیوان) در رژیم غذایی روزانه شما می تواند راهی عالی برای این کار باشد مصرف آنتی اکسیدان ها را افزایش دهید.
سبزیجات و میوه های خوب برای دریافت آنتی اکسیدان پرتقال ، اسفناج ، کلم ، کلم بروکلی ، سبزیجات برگ سبز ، فلفل ، گوجه فرنگی ، هویج ، هندوانه ، انواع توت ها ، انار و انگور.

فراموش نکنید شریک زندگی خود را با خود ببرید

2. ویتامین D کافی دریافت کنید.

یکی از دلایل اصلی سقط جنین کمبود ویتامین D در مادر است. ویتامین دی. نام ویتامین آفتاب رایج است و ما توانایی تولید ویتامین های کافی را داریم D بر آفتاب کم زمستان تأثیر می گذارد. اندازه معمول وعده غذایی ما مقدار ویتامین D مورد نیاز بدن کافی نیست ، بنابراین اغلب گاهی راه حل این است که از مکمل ویتامین D استفاده کنید.
در صورت امکان ، علاوه بر بقیه میزان ویتامین D را از پزشک خود بپرسید ویتامین ها را بررسی کنید. به این ترتیب نقشه راه به دست شما می رسد چگونه می توان تمام ویتامین های بدن را بهتر کرد.
بهترین منبع ویتامین E ماهی آزاد است. ماهی ماهی آزاد ، ساردین ، ​​شاه ماهی ، ماهی تن و میگو نیز منابع خوبی هستند آنها ویتامین D هستند (این ماهی هایی که گفتم ماهی های روغنی آب سرد هستند) و منابع مشابه دیگری نیز داریم). روغن جگر ماهی نیز منبع خوبی است به صورت کپسول تجویز می شود. شیر و محصولات لبنی ، زرده تخم مرغ و گوشت رنگ قرمز نیز منبع خوبی است. با چند رول و ظرف غنی سازی با ویتامین D

3. مصرف چربی های ضدالتهابی امگا 3 را افزایش دهید.

چربی های امگا 3 (به ویژه DHA و EPA) دارای خواص ضد التهابی هستند رژیم غذایی مناسب هنگام تولد بسیار مهم و ضروری است. حالا قصدما لازم نیست زیاد در مورد خواص امگا 3 صحبت کنیم ، فقط باید آن را بدانیم در 2-3 هفته و ماهیهای روغنی ساده مانند قزل آلا ، ساردین ، ​​شاه ماهی و دیگران نخورید ، بهتر است به دنبال مکمل امگا 3 با کیفیت باشید خوب نگاه کنید.

4. کاهش استرس.

دریافت کردم. اگر کسی به شما بگوید آرام باشید ، این طبیعی است به هر حال ، شما دوست دارید یک مشت انتقال پول را تبریک بگویید 😀 و در قلب خود شما به من نفرین می کنید ، اما این به هورمون استرس برمی گردد ، یعنی کورتیزول! وقتی بدن می خواهد کورتیزول را از منابع لازم تولید کند سرقت پروژسترون مورد نیاز برای تخمک گذاری (هر دو) هورمونهای استروئیدی). بنابراین ، تولید کورتیزول را پایین نگه دارید این امر منابع بیشتری را برای تولید هورمون استروژن در اختیار بدن قرار می دهد Bnx.

ویتامین C و B استرس را از بین می برد. بخورید و استرس شاد باشید (برای کاهش استرس می توانید به مقاله موجود در مقاله مراجعه کنید از سایت دیدن کنید) اما صادقانه قسمت بزرگی است آرام باشید ، کاری را که دوست دارید و از آن لذت می برید انجام دهید داره برمیگرده یوگا تمرین کنید. ورزش گوش دادن به موسیقی. کتاب خواندن. مراقب ظروف خود باشید. یکدیگر را در آغوش بگیرید. عبادت.
با دوستان خود ملاقات کنید و کاری را که می خواهید انجام دهید.

5. مکمل قبل از زایمان مصرف کنید.

این مولتی ویتامین حاوی 13 نوع ویتامین و مواد معدنی است بارداری و شیردهی. اگر پیش از این انتظار بارداری دارید ، شروع کنید شما فرصت طلایی برای دریافت این مکمل را از دست دادید. ما عادت کرده ایم به مشتریان توصیه می شود این مکمل را حداقل 3 ماه قبل از بارداری مصرف کنند مصرف.

ما اغلب به تخمکی فکر می کنیم که در تخمدان آنها متولد شده است ما تا آخر ثبات داریم و نمی توانیم کار سالم تری انجام دهیم بودن !! خوب ، این یک تصور غلط بزرگ است !! دوره رسیدن تخم مرغ حدود 3 ماه است و در این مدت روش ها و تکنیک های تغذیه زندگی ما نقش مهمی در سلامت تخمک ها و احتمال بروز ناهنجاری ها دارد دارای سلولهای کروموزومی است. این امر به ویژه اگر قبلاً اتفاق افتاده باشد صادق است شما مدتی تحت کنترل هورمونی بدن خود بوده اید و در واقع خسته شده اید مواد مغذی (استروئیدها) مورد نیاز در دوران بارداری از اهمیت ویژه ای برخوردار است خوشحال باش. (کنترل هورمونی ، مانند مصرف قرص های ضد بارداری یا قرص های کنترل و حتی برخی داروهای پوستی را کنترل کنید هورمون وجود دارد).

زنا که از مکمل های مولتی ویتامین در هنگام لقاح استفاده می کند آنها کمتر از دیگران در معرض مسمومیت بارداری هستند.
بهتر است این مکمل را 6 ماه قبل از بارداری مصرف کنید انجام دادن اگر قصد دارید در تابستان باردار شوید ، مطمئن شوید از فردا این مولتی ویتامین ها را دریافت خواهید کرد!

یادداشت مهم:

این مکمل قبل از زایمان را با پزشک یا متخصص خود مصرف کنیددر مورد تغذیه توصیه کنید. معمولاً ما یک روز معمولی را با غذا می گذرانیم
ما سفارش میدهیم. در برخی موارد ، این مکمل ممکن است اثر تهوع مانند داشته باشد حتماً با یک متخصص مشورت کنید و مراحل را ادامه دهید مصرف خودسرانه را متوقف نکنید. اگر دارویی مصرف می کنید به طور خاص ، اگر عامل جراحی وجود داشته باشد ، مشکل خونریزی در درمان است حتماً قبل از مصرف داروها با داروهای ضد انعقاد با پزشک خود مشورت کنید مشورت کردن.
سعی می کنیم به زودی پستی در مورد تغذیه بنویسیم سلامت اسپرم مردان را به اشتراک بگذارید

خوشحال باش

دیدگاهتان را بنویسید