5 نکته فوق العاده ساده اما بسیار م healthثر برای سلامت روان


در “مسائل روانی” HUM در سپتامبر 2021 ، ما نکات بهداشتی ساده ای را دنبال می کنیم که از طریق مراقبت از خود ، انعطاف پذیری و بهزیستی را افزایش می دهند.

ناامیدی؟ پر استرس؟ خسته ای؟ تو تنها نیستی. هر چه زندگی ما شلوغ تر باشد ، توقف و اولویت بندی بهزیستی روانشناختی و احساسی ما دشوارتر خواهد بود. به هر حال ، سلامت روانی مستلزم مراقبت و توجه به اندازه سلامت جسمی است. خوشبختانه دستیابی به پیروزی های کوچک برای رفاه روزانه آسان تر از آن است که فکر می کنید.

به خواندن ادامه دهید تا بهترین نکات مربوط به سلامت روان را که ما (و علم!) عقب هستیم ، بیابید.

5 نکته در مورد سلامت روان که واقعا مثر است

در اینجا نکات ما برای مراقبت از خود برای سلامت روان آمده است.

1. روز خود را با مدیتیشن صبحگاهی آغاز کنید

اگر روز خود را با روشن کردن تلفن ، نوشیدن قهوه و عجله به محل کار شروع می کنید ، می توانید در برنامه خود تجدید نظر کنید.

برای جایگزینی غیر تحریک کننده ، سعی کنید صبح را با یک مدیتیشن ساده شروع کنید. برای به دست آوردن مزایای آرامش بخش و پایه ای مدیتیشن ، تمرینات کوچک را شروع کنید ، به عنوان مثال 5 تا 10 دقیقه. به جای فشار آوردن به خود برای مدیتیشن طولانی مدت ، نکته اصلی تمرین منظم است. می توانید بی سر و صدا مدیتیشن کنید ، مدیری را از برنامه ای که دوست دارید انتخاب کنید یا قصد یا تصدیقی را برای هدایت روز خود تعیین کنید. (اطمینان: آبجو صبح و ایمیل شما می تواند منتظر بماند!)

2. راه رفتن و صحبت کردن

صبح ، هنگام ناهار یا بعد از کار ، با یک دوست پیاده روی یا ورزش کنید و برای ورزش و روحیه خوب وقت بگذارید. شما فقط مزایایی دریافت می کنید که روحیه شما را بالا می برد. گذراندن در خارج از منزل (با تشکر از شما ، طبیعت!) ، اما دوز سالم ارتباط ، مثبت اندیشی و حمایت انسانی.

3. استراحت کنید

PSA: شما باید از محل کار استراحت کنید! سوختگی یک مشکل واقعی است که توسط سازمان بهداشت جهانی به عنوان یک رویداد حرفه ای در سال 2019 شناخته شده است. خواه در طول روز کاری خود چندین بار استراحت کنید یا از تمرینات بوکس تایم مانند تکنیک پومودورو برای افزایش و مدیریت بهره وری در همان زمان استفاده کنید. استرس ، استراحت برای مراقبت از خود در حین کار ضروری است.

همچنین ، برای بهبود تعادل بین کار و زندگی ، در صورت داشتن زمان تعطیلات از آن استفاده کنید و در صورت لزوم یک روز سلامت روانی را برای خود مهیا کنید. یک مطالعه در سال 2012 نشان داد که تعطیلات به درک کیفیت بالای زندگی کمک می کند ، که هم در ساعت و هم در شب به نفع شماست. (بله ، حتی اگر محل اقامت باشد.)

4. خوداندیشی برای مراقبت از خود

یکی دیگر از توصیه های مهم در مورد سلامت روان این است که زمان کافی را برای تفکر و سکوت اختصاص دهید. در مواقع ضروری مرزها را تعیین کنید و مطمئن شوید که زمان کافی برای “خلاص شدن از شر” و رهایی از خواسته های کار ، روابط و مسئولیت های خود دارید.

برای گذراندن فاصله بیشتر ، می توانید تمرین مراقبت از خود را در مجله انتخاب کنید. آنچه را که از این فرآیند آموخته اید ، چه مثبت و چه منفی ، یادداشت کنید. به شما امکان می دهد ردیابی کنید.

5. استرس را با استفاده از عوامل سازگار مدیریت کنید

علاوه بر عادات روزانه شما ، رژیم غذایی شما تأثیر زیادی بر سلامت روانی شما دارد که نمی توان آن را نادیده گرفت. آیا می دانستید که در واقع برخی غذاها وجود دارند که می توانند به کاهش استرس کمک کنند؟

علاوه بر این ، می توانید رژیم غذایی خود را با استفاده از مکمل هایی که حاوی سازگار با مواد شیمیایی مانند ashwagandha و rhodiola rosea برای مدیریت استرس هستند ، افزایش دهید. سازگارها به ذهن و بدن شما در برابر استرس (جسمی ، احساسی ، محیطی و غیره) کمک می کند ، بنابراین شما از حمایت بیشتری برای حفظ آرامش ، خونسردی و تناسب اندام در هنگام چالش ها برخوردار خواهید بود.

HUM دو مکمل سازگار با محیط برای کمک به مدیریت استرس ارائه می دهد: Calm Sweet Calm (در شکلات خوشمزه گیلاس اشواگاندا) و Big Chill (مکمل Rhodiola rosea).

خط پایین

با رعایت یک ، یک یا چند نکته در مورد سلامت روان (علاوه بر مواردی که دوست دارید) برای مقابله با استرس ، خستگی و موارد دیگر مجهزتر خواهید شد. بنابراین مهم است که اهمیت یک روال مراقبت از خود را تشخیص دهید زیرا نظر شما واقعاً مهم است.

دیدگاهتان را بنویسید