۵ کاری کدام ممکن است بلافاصله باید انجام دهید به همان اندازه برای فصل گلف کنار هم قرار دادن شوید | به دست آورد بهزیستی


توپ گلف اینچ از سوراخ نشسته است.
برای فصل گلف کنار هم قرار دادن اید؟ قابل دستیابی است بخواهید در این سیستم تمرینی شخصی {تجدید نظر} کنید به همان اندازه در بهتر از تعیین کنید گلف باشد. (برای برداشتن طیف مفید)

برای زدن لینک ها کنار هم قرار دادن اید؟

حتی وقتی زمستان هفته‌ها به نوک برسد، کارهای زیادی می‌توانید انجام دهید به همان اندازه اجتناب کرده اند هم‌اکنون برای فصل گلف کنار هم قرار دادن شوید. در همین جا نکاتی اجتناب کرده اند سوی مشاوران معرفی شده است شده است:

۱. متفاوت

فرقی نمی‌تدریجی در حیاط، انبار هر دو زیرزمین خواهید کرد باشد، تعدادی از تلنگر سبک انجام دهید به همان اندازه هیکل شخصی را برای فصل گلف کنار هم قرار دادن کنید.

فیلیپ آدلر، MD، معلم ورزشی اصلی را انتخاب کنید و انتخاب کنید سرپرست این سیستم توجه اجتناب کرده اند تمرینات ورزشی برای ارتوپدی سلامت طیف، اظهار داشت: تاب مصرف کردن ارائه می دهیم امکان می دهد بدانید هیکل خواهید کرد اجتناب کرده اند تذکر فیزیکی در مکان قرار دارد.

“حس متناوب چیست؟” دکتر آدلر اظهار داشت. خواه یا نه همسترینگ را انتخاب کنید و انتخاب کنید پایین خواهید کرد جذاب است؟

اگر این مورد است، او اظهار داشت، خواهید کرد کدام ممکن است اجتناب کرده اند مکان باید کشش را آغاز کنید. تاب مصرف کردن علاوه بر این ارائه می دهیم این شانس را می دهد کدام ممکن است روی تغییرات را انتخاب کنید و انتخاب کنید ایده ها اولین شخصی کار کنید، به همین دلیل می توانید عادات خوبی را مدت ها در گذشته اجتناب کرده اند حضور در محدوده رانندگی تحمیل کنید.

هنک هنی، معلم سابق گلف تایگر وودز، به گلف دایجست اظهار داشت: «بهتر از راه برای تحمیل منصفانه پایگاه برتر برای پیشرفت، انجام ۱۰۰ بار ورزش آهن در روز است. “در درجه اساس، این را امتحان کنید تاب ها توانایی را انتخاب کنید و انتخاب کنید کشش خواهید کرد را افزایش می بخشد. این به معنای واقعی کلمه هستند منصفانه ورزش خوشایند در گلف است، با این حال مزایای آن فراتر اجتناب کرده اند . دستان خواهید کرد جذاب می شوند، در حین تاب مصرف کردن متوجه می شوید کدام ممکن است تجهیزات گلف کجاست را انتخاب کنید و انتخاب کنید آغاز به جمع کردن می کنید. منصفانه حرکت تکراری – کدام ممکن است برتر است، حتی وقتی این کار را نکنید، حرکت ادامه دارد مناسب نبود.

۲. بافت عضلانی صحیح را ورزش دهید

دکتر آدلر اظهار داشت تاب گلف در سه بعدی واقعاً کار می کند. خواهید کرد ساده انگشت را انتخاب کنید و انتخاب کنید پا را بالا را انتخاب کنید و انتخاب کنید زیرین نمی‌برید، هر دو طرف به پهلوی متناوب می‌کنید. خواهید کرد هر ۲ را انجام می دهید را انتخاب کنید و انتخاب کنید علاوه بر این اجتناب کرده اند اقدامات مورب استخدام می کنید کدام ممکن است برای ادغام کردن قطعاتی اجتناب کرده اند هر کدام است.

“راه آن را تقلید کنیم؟” اجتناب کرده اند دکتر آدلر پرسید. او اظهار داشت کدام ممکن است تجهیزات های کابلی سالن بدنسازی کدام ممکن است به آنها تجهیزات قرقره نیز می گویند، این اقدامات را تقلید می کنند.

آدلر منصفانه چوب‌تراشی برای کابل‌های ایستاده پیشنهاد کرد کدام ممکن است در آن هیکل شخصی را می‌چرخانید به همان اندازه کابل را اجتناب کرده اند بالای شانه‌تان {به سمت} زانوی مقابلتان بکشید.

او علاوه بر این حمل کردن کابل‌های ایستاده را پیشنهاد کرد کدام ممکن است گاهی به آن است‌ها لت‌های معکوس نیز می‌گویند، کدام ممکن است برای ادغام کردن شبیه به حرکت با این حال به همین ترتیب معکوس است. هنگام حمل کردن کابل های ایستاده، کابل اجتناب کرده اند زیرین آغاز تبدیل می شود را انتخاب کنید و انتخاب کنید به بالا ختم تبدیل می شود.

این ویدئو استراتژی صحیح هر دوی این لیفت ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید نحوه اصلاح وضعیت را برای کار در هر ۲ طرف هیکل نماد می دهد.

دکتر آدلر می گوید: «این ۴ ورزش روی قرقره، بافت عضلانی نوزاد را واقعاً کار می کند را انتخاب کنید و انتخاب کنید در سه بعد واقعاً کار می کند. “اگر به گلف را انتخاب کنید و انتخاب کنید کارهایی کدام ممکن است باید انجام دهید ظاهر شد کنید، مکانیسم های فوق العاده مشابهی هستند.”

اگر تجهیزات کابل ندارید، می توانید اجتناب کرده اند نوارهای مقاومتی کدام ممکن است به دیوار هر دو در وصل شدند نیز برای انجام تمرینات درست مثل بیشترین استفاده را ببرید.

۳. تمرینات متعادل

جودی جورج، فیزیوتراپیست گروه پزشکی Spectrum Health کدام ممکن است علاوه بر این منصفانه معلم اصلی موسسه انجام Titleist است، اظهار داشت: عدم تعادل عضلانی باعث تبدیل می شود کدام ممکن است در تاب گلف برای حفاظت اجتناب کرده اند نواحی ضعیف تر، جبران کنید.

او افزود کدام ممکن است این در نتیجه افزایش فشار بر روی بافت عضلانی خاص تبدیل می شود کدام ممکن است در نتیجه آسیب تبدیل می شود.

دکتر آدلر اظهار داشت، برای مثال، آسیب‌های کمر بیشتر اوقات روزی اتفاق می‌افتد کدام ممکن است بافت عضلانی فراگیر – مشابه ماهیچه‌های لگن، همسترینگ را انتخاب کنید و انتخاب کنید بافت عضلانی معده – مقاوم نباشند.

دکتر آدلر اظهار داشت: “اگر پیش فرض عضله دوسر بازو را کار کنید، باید عضله سه اوج را نیز کار کنید.” “به منظور شما بافت عضلانی معده شخصی را ورزش دهید، باید پایین شخصی را ورزش دهید. بافت عضلانی ران را انتخاب کنید و انتخاب کنید همسترینگ شخصی را نیز جذاب کنید… همه عامل به تعادل خوشایند درمورد تبدیل می شود.”

جورج اظهار داشت کدام ممکن است وقتی بازی می کنید، شکل صحیح نیز حیاتی است، هر دو ممکن است در نتیجه آسیب شود. اگر نمی دانید چگونه منصفانه ورزش خاص را {به درستی} انجام دهید، اجتناب کرده اند منصفانه متخصص کمک بگیرید.

۴. مرکز

گلف بیشتر اوقات شناخته شده به عنوان منصفانه بازی دردسرساز فکر نمی شود، با این حال منصفانه گلف باز منطقیبین ۵.۵ به همان اندازه ۷.۵ غیر مستقیم پرسه زدن می تدریجی، بسته به زمینی کدام ممکن است تفریحی می تدریجی را انتخاب کنید و انتخاب کنید میزان تمیز بودن توپ.

اگر بتوانید کاردیوی شخصی را افزایش ببخشید، می توانید استقامت شخصی را افزایش ببخشید، کدام ممکن است ارائه می دهیم امکان می دهد برای هر ۱۸ دهانه بیشتر تفریحی کنید (را انتخاب کنید و انتخاب کنید اصولاً ورزش کنید)، غیر از اینکه در شکسته نشده راند تخلیه شوید.

دکتر آدلر دانستن درباره ماه های سردتر می گوید: «در نظر گرفته شده {نمی کنم} بتوانیم {در این} مدت اجتناب کرده اند بیماری قلبی غافل شویم. “ما لزوماً گلف را شناخته شده به عنوان منصفانه بازی با کیفیت حرفه ای نمی‌دانیم، با این حال ادامه دارد قدم زدن زیادی موجود است. را انتخاب کنید و انتخاب کنید خواهید کرد به حداقل یک تاب در نظر گرفته شده می‌کنید: خواه یا نه اجتناب کرده اند طریق تاب نفس می‌کشید؟ هر دو نفس شخصی را حبس می‌کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید غرغر می‌کنید. تقریباً مشابه منصفانه آسانسور برقی؟ تنفس دقیق تمایز تحمیل می تدریجی.”

را انتخاب کنید و انتخاب کنید هنگامی که شما هم مثل ممکن است هستید را انتخاب کنید و انتخاب کنید گلف ارتش تفریحی می‌کنید – چپ، راست، چپ – برای تفریحی کردن منصفانه راند به مقدار مناسبی اجتناب کرده اند آمادگی جسمی خواهید کرد خواستن است.

۵. به حداقل یک متخصص مراجعه کنید

دکتر آدلر راهنمایی داد به منظور شما کسی بر اولین ورزش خواهید کرد نظارت داشته باشد را انتخاب کنید و انتخاب کنید ارائه می دهیم کمک تدریجی به همان اندازه این سیستم مطابقت اندام گلف را دقیقاً مطابق همراه خود نیازهای گلف خواهید کرد طراحی کنید، به حداقل یک متخصص مراجعه کنید.

جرج، فیزیوتراپیست را انتخاب کنید و انتخاب کنید معلم مطابقت اندام گلف، این ارائه دهندگان را حاضر می دهد.

جورج اظهار داشت: “تصمیم گیری شخص خاص به ارزیابی بیومکانیکی را انتخاب کنید و انتخاب کنید تحرک هدفمند ظاهر شد می تدریجی کدام ممکن است به تاب گلف درمورد تبدیل می شود.” “بر ایده نتایج، منصفانه این سیستم تمرینی شخص خاص برای معامله با به عوامل نقطه ضعف را انتخاب کنید و انتخاب کنید زمینه های تحرک ضعیف خواهید کرد تحمیل شده است.”

دکتر آدلر اظهار داشت خواهید کرد علاوه بر این می توانید منصفانه درس گلف در موجود در خانه بگذرانید به همان اندازه مثبت شوید کدام ممکن است مکانیک دقیق تاب را ورزش می کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید عادات خوشایند شخصی را در هنگام تاب مصرف کردن {در خانه} آسانسور می کنید (به نکته ۱ مراجعه کنید). تقریباً در هر شهر، اشخاص حقیقی حرفه‌ای زیادی وجود دارند کدام ممکن است حتی در خارج اجتناب کرده اند فصل، درس گلف می‌دهند.