6 نکته تناسب اندام برای افراد مشغول


چه کارآفرین باشید و چه در بخش شرکتی کار کنید ، همه ما می دانیم که رسیدن به تعادل کامل کار و زندگی چقدر دشوار است.

اگر شما یک حرفه ای شلوغ هستید ، احتمالاً بیشتر روزهای خود را در خارج از محل کار یا اداره برای خروج از خانه و بالعکس می گذرانید. خوب است که سخت تلاش کنید تا موفق شوید ، اما امروز خود را وادار به سلامتی و شیوه زندگی خود کنید ، نتایج فوق العاده ای را در آینده به شما می دهد.

در اینجا چند روش برای حفظ سلامت و شیوه زندگی خود بدون در نظر گرفتن برنامه شما آورده شده است:

1. روز خود را پیگیری کنید

ما همیشه بهانه ای داریم که مشغول آشپزی یا ورزش باشیم ، اما در پنجره 30 تا 60 دقیقه ای به روز خود و نحوه گذراندن آن توجه کنید. با کمال تعجب ، زمان اضافی را برای یک تمرین 30 دقیقه ای یا جلسه قبل از تمرین خواهید یافت. یاد بگیرید که زمان خود را اولویت بندی کنید تا بتوانید به همه اهداف خود برسید.

2. خواب را در اولویت قرار دهید

هر شب 7-8 ساعت بخوابید. مطالعات نشان داده است که بی خوابی عامل شماره یک کمبود توجه ، عصبی بودن و خستگی است. همچنین مشخص شده است که میزان هورمون استرس کورتیزول در بدن افزایش می یابد ، که شانس افزایش وزن را افزایش می دهد.

3. آموزش خود را در اولویت قرار دهید

حتی اگر دویدن سریع است ، تمرینات ورزشی خود را مانند جلسات در اولویت قرار دهید. در طول ناهار از سالن ورزشی نزدیک دفتر خود دیدن کنید یا برای تمرین عصرگاهی ثبت نام کنید و این مسئولیت را در خود احساس کنید.

4. تعیین اهداف و پیگیری پیشرفت

برای ارتقاء سلامت و تناسب اندام خود ، باید اهداف مشخصی را تعیین کرده و پیشرفت خود را دنبال کنید. چه اعداد و چه جلسات باشد ، لیستی از اندازه گیری های بدن ، وزن بر حسب کیلوگرم ، قدم هایی که هر روز بر می دارید ، تعداد تمرینات در طول هفته تهیه کنید و همه چیز را به صورت هفتگی ثبت کنید.

5. برنامه غذایی خود را از قبل برنامه ریزی کنید

اگر حرفه ای شلوغ هستید ، باید در تمام طول هفته به سمت فست فود بروید. این نه تنها گران است ، بلکه برای سلامتی شما نیز مضر است. عادت کنید هر هفته آخر هفته قبل از شروع هفته کاری بعدی غذا بخورید. برای نگهداری در یخچال ، مرغ را مرین کرده و فریز کنید ، برنج و عدس را از قبل بپزید. برای راحتی ، برخی از سبزیجات را خرد کرده و پوست بگیرید. محصول نهایی را از قبل بخرید یا خودتان هوموس درست کنید و همیشه آن را به عنوان سس حمام در هر زمان که می خواهید نگه دارید.

6. هیدراته کنید

در هر صورت از کاهش آب بدن برای کاهش وزن و حفظ فرم خودداری کنید. سعی کنید روزانه حداقل 2 لیتر آب بنوشید. می توانید آب را با آب میوه های تازه ، خامه ترش ، چای گیاهی و آب سم زدایی با رایحه معطر دلخواه جایگزین کنید.

اگر همیشه مشغول هستید ، حفظ یک شیوه زندگی سالم دشوار است ، اما با یک مبادله سالم و تصمیمات هوشمندانه ، همه اینها ممکن است!

اگر بدنبال سالن ورزشی جدید و راهی برای اشتیاق هستید ، تناسب اندام 10 دلاری را بررسی کنید! بسته به موقعیت مکانی شما ، چندین طرح عضویت ارائه می دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر ، از وب سایت ما به آدرس www.fitnessfor10.com دیدن فرمایید

دیدگاهتان را بنویسید