8 نقل قول در مورد سلامت روانی افراد مشهور


افراد مشهور با چیزهای زیادی شناخته می شوند: کمد لباس جذاب ، روتین 12 مرحله ای مراقبت از پوست ، یک شکم رنگی شکم ، نوارهای عالی اینستاگرام. اما تعدادی از ورزشکاران ، بازیگران ، موسیقیدانان و افراد مشهور دیگر به دلیل چیز دیگری معروف شده اند: حفاظت از سلامت روان. این ستاره ها به عادی سازی گفتگو در مورد سلامت روان کمک می کنند و در این راه توصیه های عاقلانه ای می کنند.

بهترین (و الهام بخش ترین) نقل قول های مربوط به سلامت روان برخی از محبوب ترین ستاره های عصر ما را بررسی کنید. از یادگیری نه گفتن تا شروع درمان ، 10 راه برای بهبود سلامت روانی و عزت نفس کلی خود خواهید آموخت.

درس 1: بر “شما” تمرکز کنید ، نه اینکه جهان از شما چه انتظاری دارد.

سیمون بیلز ، ژیمناست بدنسازی پس از فینال المپیک 2020 توکیو به ESPN گفت: “ما همچنین باید بر خود تمرکز کنیم زیرا در پایان روز ، ما نیز یک انسان هستیم.” “بنابراین ما باید به آنجا برویم و از ذهن و بدن خود محافظت کنیم تا آنچه را که جهان از ما می خواهد انجام دهیم.”

نقل قول و تصمیم بیلز بسیار مورد توجه قرار گرفته است زیرا ورزشکاران در طول تاریخ سلامت روانی را در اولویت قرار داده اند ، اما راشل رایت ، درمانگر LMFT ، جنسیت ، روابط و سلامت روان ، مفهوم تمرکز بر روی خود را می گوید. فشارهای اجتماعی برای چندین دهه وجود داشته است. او می گوید: “حتی در سال 1955 ، دکتر آلبرت الیس از باورهای غیرمنطقی صحبت کرد که می تواند علائم جدی ایجاد کند.” رایت توضیح می دهد: “سیمون با این نقل قول بیشتر از آنچه می داند حق دارد.” وقتی شانه هایمان را در جهان حرکت می دهیم ، برای غرایز ، تجربیات ، افکار و احساساتمان ارزش قائل نیستیم. همانطور که از بیرون راهنمایی می خواهیم ، باید به درون نیز نگاه کنیم.

سازگاری با افکار خود و شناخت بهتر خود به شما کمک می کند تصمیماتی بگیرید که سلامت روان شما را در اولویت قرار دهد.

درس 2: هرکسی می تواند از درمان بهره مند شود.

در جلسات درمانی زنان

لیلی رینهارت بازیگر و نویسنده در استوری های اینستاگرام خود نوشت: “یک یادداشت دوستانه برای همه کسانی که باید بشنوند: درمان هرگز شرمنده نیست.” همه می توانند از مراجعه به درمانگر بهره مند شوند. مهم نیست چند سال دارید یا چقدر “افتخار” می کنید. “

رایت این کار را در چند ثانیه انجام داد. او می گوید: “همه می توانند سود ببرند.” او توضیح می دهد: “من یک درمانگر هستم و عاشق رفتن به درمان هستم. من درباره خودم بیشتر می آموزم ، افسردگی و اضطراب خود را حفظ می کنم ، به رشد خود ادامه می دهم و می دانم که در صورت نیاز کسی را دارم که با من تماس بگیرد.” او است

این تصور غلط وجود دارد که شما برای شروع درمان به دلیل نیاز دارید ، اما این نمی تواند دور از واقعیت باشد. همانطور که رایت توضیح می دهد ، “بهترین زمان برای رفتن به درمان زمانی است که بحران نیست ، بنابراین می توانید با یک درمانگر ارتباط برقرار کنید. سپس ، اگر اتفاقی بیفتد ، می دانید که جایی برای انجام ایمن همه کارها دارید.

درس 3: شما نظر خودتان نیستید.

کریستن بل بازیگر زن در سال 2016 نوشت: “افسردگی برای من غم نیست.” مجله تایمبه “این روز بد نیست و من باید در آغوش بگیرم. این احساس تنهایی و تنهایی را در من ایجاد کرد. ضعف او منجر به همه چیز شد و تابلوی ذهنی من را تعطیل کرد. احساس می کردم به چیزی نیاز ندارم ، احساس می کنم در حال شکست هستم در حال حاضر ، پس از درخواست کمک ، می بینم که این افکار واقعاً اشتباه نیستند. برای من بسیار مهم است که در مورد آن افرادی که در موقعیت مشابه هستند صریح صحبت کنم. آنها ممکن است خود را چنین بدانند این نیست بی اهمیت است و آنها چیزی برای ارائه دارند. همه ما انجام می دهیم. ”

رایت نمی تواند به اندازه کافی بر اهمیت بیل تأکید کند. وی توضیح می دهد: “اگر ما یک یا دو روز در افسردگی یا اضطراب بالینی قرار نگیریم ، ذهن ما از تعادل خارج می شود که می تواند منجر به افکار ناراحت کننده و گاهی دردناک و خطرناک شود.” “اگر متوجه نشویم که این افکار ناشی از اختلال روانی هستند ، می توانیم فکر کنیم که آنها واقعی هستند و در جهان چنین رفتارهایی را شروع می کنیم.”

یادگیری تعیین اینکه کدام ایده ها به شما خدمت نمی کنند یا “شما” نیستند می تواند این ایده را مخدوش کند. همانطور که رایت توضیح می دهد ، درمان می تواند به تعیین آنچه در جریان است کمک کند و گفتاردرمانی مداوم می تواند به درمان تفکر منفی کمک کند. این می تواند مغز را به عقب برگرداند و مسیرهای عصبی جدیدی را برای تفکر سالم و درست ایجاد کند. “

درس 4: بگذارید همه احساس کنند.

زن در مجله می نویسد ، یک فنجان قهوه در پنجره دارد ، چگونه می توان بین کار و زندگی تعادل پیدا کرد

لیزو ، موسیقیدان در سال 2019 در اینستاگرام گفت: “من در دو سال گذشته از غم بسیار سازنده استفاده کردم.” “پس از کار بر روی صداقت عاطفی ، از اندوه به عنوان وسیله ای برای قدردانی استفاده کردم. این تواضع است ، و من شکرگزارم که توانستم این احساسات را احساس کنم زیرا می دانم که می توانم به دلیل اندوه شادی را احساس کنم.”

رایت از این ایده حمایت می کند و به ما یادآوری می کند که ما به طور انتخابی احساسات را تضعیف نمی کنیم. او می گوید: “اگر احساساتی را که دردناک تر یا سخت تر است ببندیم ، کسانی را که بسیار می خواهند مانند لذت ، شادی و شادی ، که احساس خوشمزه می کنند ، خاموش می کنیم.” “لیزو توضیح می دهد که او بیشتر سپاسگزار است زیرا توانایی احساس خود را افزایش داده است. هنگامی که اندوه خود را احساس می کند ، همه چیز را بیشتر احساس می کند.”

چه یافتن راهی سازنده برای انتقال احساسات شما ، نوشتن یک مجله ، نقاشی ، ورزش کردن ، یا هر ابزار مثبت دیگر.

درس 5: از صحبت کردن در مورد آن نترسید.

خواننده و بازیگر دمی لواتو در مورد آن گفت برش دادن در سال 2017 ، “توصیه من به کسی که بی سر و صدا تلاش می کند این است که شما مجبور نیستید چنین زندگی کنید.” لوواتو آشکارا در مورد مشکلات روحی و روانی خود صحبت کرد و گفت: “نیازی نیست بی سر و صدا بجنگید. می توانید سکوت کنید. اگر در مورد آن به صراحت با کسی صحبت کنید ، می توانید از سلامت روانی خوبی برخوردار باشید زیرا تجربه خود را با دیگران به اشتراک می گذارید. کمک مورد نیاز شما بسیار مهم است. “

رایت می گوید صحبت کردن می تواند جهان را برای سلامت روان شما تغییر دهد. طبق گزارش انجمن روانشناسی آمریکا ، از هر 5 آمریکایی 1 نفر سالانه از بیماری روانی رنج می برد. این به نوبه خود منجر به احساسات و افکار منفی بیشتری می شود.

رایت می گوید: “هنگامی که ما در مبارزات خود به اشتراک می گذاریم ، به افرادی که ما را دوست دارند اجازه می دهیم تا به ما نشان دهند و به دیگران نشان دهیم که رنج و مبارزه بخشی از زندگی است.”

درس 6: نمی توانید نه بگویید.

درست است ، شما قبلاً آن را شنیده اید ، اما آیا خود مادر وحشی قانع کننده نیست؟

لیدی گاگا در اجلاس انقلاب 2015 گفت: “من شروع کردم به نه گفتن.” “من این کار را نمی کنم.” “من این را نمی خواهم.” “من این عکس را نمی گیرم. من به آن رویداد نمی روم. من آن را باور نمی کنم زیرا برای من نیست.” و به آرامی ، اما یادم آمد که چه کسی هستم. و سپس به خانه می روید و به آینه نگاه می کنید و می گویید: “بله ، من می توانم با شما بخوابم شما هر شب چون این مرد ، من این مرد را می شناسم. ”

رایت می گوید برای همیشه شاد کردن مردم راهی مطمئن برای از دست دادن خود در شخص دیگری (یا چیزی) است. او می گوید: “وقتی می گوییم بله یا خیر ، ما به خود و مرزهای خود ، مرزها و ترجیحات خود احترام می گذاریم.”

با توجه به نظرسنجی “حقیقت” ، تعیین مرزها به شما در جلوگیری از افزایش خستگی کمک می کند.

درس هفتم: وقت گذاشتن به معنای شکست نیست.

در بیانیه ای اختصاصی به مردم در سال 2019 ، سلنا گومز خواننده و بازیگر دو درس مهم برای ما گذاشت. اول ، سلامت روان و سلامت جسمی ارتباط تنگاتنگی با هم دارند:

“همانطور که بسیاری از شما می دانید ، حدود یک سال پیش ، من با لوپوس تشخیص داده شدم ، بیماری که می تواند افراد را به طرق مختلف تحت تاثیر قرار دهد. من متوجه شدم که ممکن است باشد.”

او همچنین سرعت خود را کاهش داد و گفت: “من می خواهم فعال باشم و بر حفظ سلامتی و شادی تمرکز کنم و بهترین راه این است که آرامش داشته باشم.

شجاعت برای گرفتن آن موقعیت بسیار زیاد است ، اما رایت نیز چنین است. “جامعه ی ما بنابراین بهره وری گرا ، این باید یک بحث باشد. استراحت به همان اندازه مهم است که در کجا ایستاده اید انجام دادنبه او توضیح می دهد که هم صحبت کردن و هم گوش دادن وجود دارد ، درست همانطور که انسانها وجود دارند و عمل می کنند. “به هر حال ، ما یک انسان هستیم. موجودات، غیر بشر آثاربه “

درس هشتم: از دوستان خود پذیرایی کنید.

مرد با زن تماس تصویری برقرار می کند

در محبوبیت فعلی آن نیویورک تایمز مگان مارکل آیا همه ما از “دیگران” بهتر هستیم؟ “برای پرسیدن تماس گرفت.”

او نوشت: “مهم نیست که چقدر ما مخالف باشیم ، هر چقدر هم از نظر جسمی دور باشیم ، حقیقت این است که ما امسال به دلیل آنچه به صورت جداگانه و با هم تجربه کرده ایم ، بیش از هر زمان دیگری به هم متصل هستیم.”

تمرین پرسیدن وضعیت دیگران از دیگران در واقع این در حال حاضر به عنوان راهی برای عادی سازی گفتگوها در مورد بهزیستی ذهنی و احساسی ، هم در محل کار و هم با دوستان و خانواده مفید است. حتی قوی ترین افرادی که می شناسید ممکن است به شانه نیاز داشته باشند.

رایت می گوید: “انسانها حیوانات هستند و ما هیچ کدام از این روانشناسی را توسعه نداده ایم.” “بیماری های روانی ، مانند اضطراب و افسردگی ، علائم تنهایی و تنهایی را دارند. اگر با افرادی که ما را دوست دارند در ارتباط باشیم ، در مسیر خود قرار می گیریم و به حمایت خود ادامه می دهیم.”



دیدگاهتان را بنویسید