بازیابی لایو اینستاگرام؛ بازگردانی لایو اینستا چگونه است؟


ممکن است بر اثر یه اتفاق و یا عملکرد کوچک لایو خود را از دست بدهید و یا آن را ذخیره نکرده باشید که ما در این‌جا بیشتر به موضوع بازیابی لایو اینستاگرام پرداخته‌ایم. با بازگردانی لایو اینستاگرام می‌توانید ویدیو‌ها را برای خود ذخیره کنید.

ویژگی لایو در اینستاگرام به شما امکان می‌دهد یک ویدیوی بدون توقف پخش کنید و روزانه بیش از 100 میلیون نفر از آن استفاده می‌کنند. همچنین می‌توانید پیوندهای ویدیوی زنده خود را با افرادی که می‌خواهید در جلسه زنده شما شرکت کنند به اشتراک بگذارید. پخش زنده در اینستاگرام بهترین راه برای ارتباط همزمان با مخاطبان بیشتر است، ویژگی که برای کسب و کارها یا اینفلوئنسرها برای جذب مخاطب بیشتر در پروفایل خود بسیار مفید است.

فهرست مطالب

بازیابی لایو اینستاگرام

اگر به ویدیوهای لایو اینستاگرام برگردیم، گاهی اوقات ممکن است یک ویدیوی لایو را از روی آرزو یا اشتباه حذف کنید و در نهایت به نحوه بازیابی آن فکر کنید. آیا تا به حال در موقعیتی قرار گرفته‌اید که بخواهید یک ویدیوی لایو حذف شده اینستاگرام را بازیابی کنید اما نمی‌دانید چگونه این کار را انجام دهید؟

امروز، ما نه تنها در مورد امکان انجام چنین کاری در پلتفرم صحبت خواهیم کرد، بلکه در مورد مراحلی که برای بازیابی ویدیوهای لایو حذف شده اینستاگرام باید دنبال کنید نیز صحبت می‌کنیم.

برای بازیابی لایو اینستاگرام به راحتی می توانید ویدیوهای زنده خود را در تلفن همراه خود دانلود کرده و در IGTV آپلود کنید. پس از پایان جلسه لایو شما در اینستاگرام، ویدیو به مدت 30 روز در پوشه آرشیو شما موجود است. با این حال، توجه داشته باشید که زمانی که این بازه زمانی سپری شود، ممکن است در انجام این کار با چالش‌هایی روبرو شوید.

در زیر مراحلی را که باید برای بازگردانی لایو اینستاگرام خود که به اشتباه حذف کرده‌اید دنبال کنید:

برنامه اینستاگرام را از شبکه منوی گوشی خود باز کنید.
روی نماد نمایه در گوشه سمت راست پایین صفحه ضربه بزنید.

بازگردانی لایو اینستاگرام

اکنون روی نماد سه خط افقی در گوشه سمت راست بالای صفحه پروفایل خود کلیک کنید.

علت حذف شدن لایو اینستاگرام

گزینه دوم یعنی Archive را مشاهده می‌کنید، روی آن ضربه بزنید.

بازگردانی لایو اینستاگرام

صفحه آرشیو داستان‌ها در صفحه موبایل باز می‌شود. روی فلش کشویی در Stories Archive در بالای صفحه کلیک کنید.

بازیابی لایو اینستاگرام

سه گزینه را مشاهده خواهید کرد. روی آخرین موردی که می‌گوید Live archive کلیک کنید.

بازگردانی لایو اینستاگرام

اکنون، برای بازیابی لایو حذف شده اینستاگرام، ویدیویی را که می‌خواهید بازیابی کنید انتخاب کنید. می‌توانید آن را در دستگاه خود دانلود کنید یا از آرشیو خود در IGTV آپلود کنید.

بازیابی لایو اینستاگرام

روی دکمه دانلود در گوشه سمت راست پایین صفحه ضربه بزنید تا گالری گوشی شما ذخیره شود.

بازگردانی لایو اینستاگرام

وقتی ویدیوی لایو استریم اینستاگرام را دانلود می‌کنید، در آلبوم اینستاگرام گالری گوشی شما ظاهر می‌شود. می‌توانید آن را به سادگی با ضربه زدن بر روی نماد Galley از شبکه منوی تلفن خود پیدا کنید.

بنابراین، اگر می‌خواهید این ویدیو در هر زمان توسط مخاطبان شما دیده شود، می‌توانید ویدیوی زنده خود را به هایلایت در نمایه خود پین کنید.

همچنین بخوانید :

دانلود لایو اینستاگرام

دانلودر ویدیوی اینستاگرام چیست؟ Video Downloader for Instagram یک سرویس آنلاین است که به شما امکان می‌دهد محتوای ویدیویی را در رایانه شخصی یا تلفن همراه خود ذخیره کنید. این ابزار ساده‌ترین روش برای دانلود ویدیوهایی است که دوست دارید. هیچ محدودیتی در تعداد ویدیوهایی که می‌توانید دانلود کنید ندارد، مناسب‌ترین بسته را برای نیازهای خود انتخاب کنید.

علت حذف شدن لایو اینستاگرام

پس از یادگیری‌های بالا که در مورد بازیابی و بازگردانی لایو اینستاگرام بود حالا می‌خواهیم دلیل پاک شدن لایو را باهم بررسی کنیم. یکی از مهمترین دلایل این موضوع پخش آهنگ هنگام لایو اینستاگرام است. اینستاگرام برای پخش آهنگ قوانین سفت و سخت زیادی دارد و در صورتی که کپی رایت را رعایت نکرده باشید لایو شما را حذف می‌کند. این موضوع در قبال عدم رعایت قوانین این شبکه اجتماعی هم صادق است.

اما برخی اوقات هم ممکن است لایو در دسترس نباشد. اینستاگرام مانند هر فناوری مدرن، Instagram Live مستعد اتصال، تأخیر و مشکلات فنی مختلف است که از عملکرد خوب آن جلوگیری می‌کند.

علاوه بر این، برخی از کاربران گزارش می‌دهند که هنگام دسترسی به لایو اینستاگرام، پیام‌های خطایی مانند «ببخشید، در پخش شما خطایی وجود داشت» دریافت می‌کنند. از طرف دیگر، هنگام پیوستن به جریان مستقیم دوستان خود، پیام «نمی‌توانم بپیوندم» دریافت می‌کنند.

بازگردانی لایو اینستاگرام

اگر با این خطاها مواجه شدید، این روش‌ها را برای برطرف کردن آن‌ها دنبال کنید.

  • بررسی این‌که آیا سرورهای اینستاگرام از کار افتاده است یا خیر
  • راه اندازی مجدد اپلیکیشن اینستاگرام
  • بررسی این‌که آیا اینستاگرام از طریق تنظیمات به دوربین گوشی شما دسترسی دارد یا خیر
  • راه اندازی مجدد گوشی
  • مطمئن شوید که گوشی شما آخرین نسخه اینستاگرام را اجرا می‌کند
  • بررسی اتصال اینترنت شما
  • پاک کردن کش برنامه یا نصب مجدد برنامه اینستاگرام
  • ورود به حساب اینستاگرام خود در دستگاه‌های مختلف
همچنین بخوانید :

فرستادن قلب در لایو اینستاگرام

با ضربه زدن روی نماد قلب کوچک می‌توانید یک پست اینستاگرام یا نظر را لایک کنید. برای لایک کردن یک پیام، باید مستقیماً با کاربر دیگری صحبت کنید و پیام تا زمانی که آن را پسندیده‌اید شامل نماد قلب نمی‌شود.

سخن پایانی

اگر یک ویدیوی لایو را حذف کرده‌اید، ممکن است تعجب کنید که آیا می‌توانید بازیابی لایو اینستاگرام را انجام دهید. اگرچه نمی‌توانید ویدیوی لایو را پس از پایان آن مشاهده کنید، اما اگر آن را در دوربین گوشی خود ذخیره کرده باشید، همچنان می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید. همچنین در صورت تمایل می‌توانید آن را در دستگاه تلفن همراه خود دانلود کنید. اگر به طور تصادفی ویدیو لایو خود را حذف کردید، می توانید مراحلی که در بالا ذکر شد را برای ذخیره لایو در اینستاگرام و یا بازگردانی لایو دنبال کنید.

پاراگراف 30 آرون گروپس
منتخب کاربران