بررسی بازی Wo Long: Fallen Dynasty


بازی Wo Long: Fallen Dynasty محصول در دست ساخت دیگری از استودیو نام آشنای KOEI TECMO GAMES CO بوده که قرار است نسل جدیدی از بازی و افسانه چینی را در معرض دید قرار دهد که پیشنهاد میشود آنرا از دست ندهید.

بازی Wo Long: Fallen Dynasty را میتوان یک اثر هنری و شگفت انگیز در سبک اکشن و نقش آفرینی دانست که داستان آن مربوط به افسانه های کهن و قدیم کشور چین باستان بوده است. استقبال عظیمی از این بازی در شبکه های اجتماعی شد و حال تصمیم داریم شمارا با اطلاعات خوبی که از آن منتشر شده است مواجه کنیم. گیم پلی ، سیستم مورد نیاز ، تریلر ، داستان و طراحی از اصلی ترین نکاتی است که در ادامه میتوانید با انها آشنا شوید.

فهرست مطالب

بازی Wo Long: Fallen Dynasty

وو لانگ: سلسله سقوط کرده در PEGI با محدودیت سنی 16 سال به بالا قرار گرفت که این مورد بازگو کننده خشونت نسبتا زیادی خواهد بود که قرار است در طول گیم پلی بازی وو لانگ: سلسله سقوط کرده با آن مواجه شویم. به هرحال نباید مانعی برای تجربه این بازی جذاب باشد که طبق اطلاعات بدست آمده ما تا انتشار بازی زمان زیادی باقی نمانده است که قبل از انتشار آن پیشنهاد میشود نگاهی به توضیحات داشته باشید زیرا شاید سیستم اجرایی آن برای شما مناسب نباشد که در این مدت بتوانید فکری برای آن داشته باشید. بعد از معرفی بازی Wo Long: Fallen Dynasty تصمیم داریم بررسی بازی را آغاز کنیم که در ادامه به این مورد خواهیم پرداخت.

بررسی بازی Wo Long: Fallen Dynasty

پلتفرم های بازی Wo Long: Fallen Dynasty

با پیشروی به سمت آینده ارزش زمان و وقایعی که پشت سر گذاشته ایم بیشتر و بیشتر خواهد شد. سلسله سقوط کرده یکی از بازی های جذاب و نقش‌آفرینی از چین باستان بوده است که قصد دارد یکی از بقایا و داستان های دراماتیک چین را به تصویر بکشد. داستان بازی نبرد های اکشن یک سرباز شبه‌نظامی بینام را دنبال میکند. سربازی که برای بقا در دنیای فانتزی باید با سلسله های بسیاری مبارزه کند. جایی که شیاطین در سه پادشاهی عظیم حضور دارند و قصد دارند تمام سرزمین هایی که انسانها در آن زندگی می کنند را به نابودی بکشاند.

همچنین بخوانید :

در داستان بازی با موجودات مرگبار و سربازان بسیاری مواجه خواهید شد که تنها سلاح شما برای مبارزه با آنها شمشیر افسانه ای بوده که از استاد خود به یادگار گرفته اید. استفاده از هنرهای رزمی چینی سبب خواهد شد تا به شکل بهتری با این داستان و گیم پلی آشنا شوید. این مورد نه تنها برای جذابیت بازی بلکه برای مفهوم بهتر داستان وارد بازی شده است. دنیای فانتزی و تاریخی که در دوره هرج و مرج سه پادشاهی جریان داشته داستان را به وضوح برای شما نمایان می کند که در طول سلسله های بعدی با هیولاهای بیشتری که به تسخیر شیطان در آمده‌اند مواجه خواهید شد.

همانطور گفته شد برای مبارزه با این شیاطین یک شمشیر باستانی برای شما در نظر گرفته شده است اما فارغ از شمشیر می توانید از قدرت های درون خود که در طول سال ها تمرین به دست اورده اید استفاده کنید. نبرد های مبتنی بر استراتژی یکی از اصلی ترین و بارزترین ویژگی های بازی بود که می‌توان به آن اشاره داشت زیرا این بازی نسبت به گیم های مشابه تفاوت بسیاری داشته است و نمی توانید با تکیه بر شمشیر و قدرت خود مراحلی را پشت سر بگذارد بلکه با استفاده از تاکتیک و استراتژی مناسب باید به سمت هیولا و دشمنان حرکت کنید.

پلتفرم های بازی Wo Long: Fallen Dynasty

جابجایی و مانور بین مهارت‌های یکی از ویژگی هایی بوده که در خصوص مبارزه با دشمنان می توان به آن اشاره داشت. نبردهای شدید و خونین بازی شما را به یک استاد هنرهای رزمی تبدیل خواهد نمود که برای نابودی دشمنان باید مهارت های بیشتری را کسب کنید. همانطور که می دانید بهترین دفاع حمله بوده است ، این بازی نیز با تکیه بر این شعار قصد دارد که شما را به یک مهاجم تبدیل نماید تا یک مدافع زیر هیولاهایی که مقابل شما قرار می‌گیرند از قدرت بالایی برخوردار بوده و کوچکترین ضعف از سمت شما می تواند خرابی و ویرانی های بسیاری را به همراه داشته باشد. همانطور که گفته شد ژانر بازی Wo Long: Fallen Dynasty در سبک های اکشن و نقش آفرینی قرار داشته است.

همچنین بخوانید :

بازی وولانگ سلسله سقوط کرده ۱۸۴ سال پس از میلاد جریان داشته که در آن سلسله های بسیاری در سرزمین پهناور چین شکل گرفته اند. در تکاپوی رسیدن به سرزمین افسانه ای و شکوفایی بوده اید که نیروهای شیطانی با تسلط بر دروازه های جهنم توانستند نیروی عظیمی را وارد دنیای کنونی نمایند و در این میان اگر کسی توان رویارویی با آن‌ها را نداشته باشد سریعاً شاهد نابودی سرزمین‌ها خواهید بود. در خصوص طراحی بازی بد نیست بدانید که شرکت سازنده با تکیه بر هوش مصنوعی و موتور گرافیکی قدرتمند که در اختیار داشته توانسته یک طراحی پویا و جذاب را به تصویر بکشند. کیفیت پایدار با کیفیت فول اچ دی که این مورد در کنار صدا گذاری بازی که از افکت های صوتی بسیار برخوردار بوده و می تواند شما را با گیم پلی خوبی مواجه کند. گیم پلی‌ی که با تکیه بر داستان عالی می تواند شما را برای مدت زمان طولانی سرگرم نماید و با ارائه یک دنیای فانتزی و عظیم گزینه خوبی برای سرگرمی در طول مدت زمان دراز باشد.

تاریخ انتشار بازی Wo Long: Fallen Dynasty

براساس اطلاعات بدست آمده تاریخ عرضه بازی Wo Long: Fallen Dynasty حدود 3 مارس 2023 مطابق با 12 اسفند 1401 بوده است که اگر به تعویق نیوفتد به زودی شاهد این بازی عالی خواهیم بود. بی تردید در روزهای اخیر شاهد تبدیل شدن جمله دانلود بازی Wo Long: Fallen Dynasty به یک ترند خواهیم بود که این مورد ویژگی و جذابیت های بسیار بازی را بازگو میکند.

پلتفرم های بازی Wo Long: Fallen Dynasty

پلتفرم های بازی Wo Long: Fallen Dynasty

در خصوص پلتفرم های بازی نیز بدنیست بدانید شرکت KOEI TECMO GAMES CO تصمیم دارد تا بازی وو لانگ: سلسله سقوط کرده را برای پلی‌استیشن ۵، پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، اکس‌باکس سری اکس و سری اس، مایکروسافت ویندوز عرضه نماید.

با پایان یافتن داستان بازی Wo Long: Fallen Dynasty و مشخص شدن گیم پلی بازی Wo Long: Fallen Dynasty  حال تصمیم داریم سیستم بازی را برای نسخه کامپیوتر شرح دهیم.

سیستم مورد نیاز بازی Wo Long: Fallen Dynasty

برای اجرای بازی سیستم نسخه کامپیوتری مشخص نشده ولی طبق اطلاعات بدست آمده این بازی جذاب بر روی PC از DLSS پشتیبانی می‌ کند که با این اوصاف میتوان انتظار یک کیفیت عالی و جذاب را داشت که در آن به تمام بخش های بازی توجه ویژه ای خواهد شد.

سخن پایانی

بررسی بازی Wo Long: Fallen Dynasty  به پایان رسید که در این میان سعی کردیم به تمام اطلاعاتی که به رسمیت شناخته شده اند اشاره داشته باشیم تا شما عزیزان بتوانید به شکل بهتری با این بازی عالی آشنا شوید. حال نوبت شماست که نظر خود را در مورد این بازی نقش آفرینی و اکشن بیان کنید که آیا میتواند در میان بهترین بازی های 2023 حضور داشته باشد یا خیر.

پاراگراف 30 آرون گروپس
منتخب کاربران