بهترین لپ تاپ های 2023؛ با قوی ترین لپتاپ های ۲۰۲۳ آشنا شوید


وقتی صحبت از لپ تاپ می شود تفکیک میان بهترین لپ تاپ در مقایسه با محصولات میان‌رده برای کاربران کمی دشوار خواهد بود که در این زمینه با بررسی کارشناسانه توانستیم فهرستی از بهترین لپ تاپ های 2023 را برای شما جمع آوری کنیم که در ادامه به آنها اشاره خواهیم داشت.

در خصوص انتخاب بهترین لپتاپ های ۲۰۲۳ آیتم های مختلفی را مد نظر داشته ایم که از اصلی ترین آنها می توان به برند، سیستم عامل، بودجه، سخت افزار، نوع استفاده از کارت گرافیک و تراشه های استفاده شده اشاره داشت که در این زمینه شاهد لیست خوبی از محصولات معتبر با حضور محصولات اپل خواهید بود که در حال حاضر در این لیست Apple MacBook Air (M2) بهترین گزینه برای خرید بوده است که در ادامه مقاله پلازا می توانید به گزینه های بیشتری دسترسی داشته باشید.

فهرست مطالب

بهترین لپ تاپ های 2023

با ما جهت معرفی بهترین لپتاپ های ۲۰۲۳ همراه باشید.

1. لپتاپ Apple MacBook Air (M2)؛ از بهترین لپ تاپ های سال 2023

1. لپتاپ Apple MacBook Air (M2) بهترین لپ تاپ های سال 2023

ویژگی های لپ تاپ Apple MacBook Air (M2):

  • پردازنده قوی
  • باتری عالی
  • پردازنده گرافیکی هشت هسته ای
  • صفحه نمایش زیبا و جذاب

جدیدترین مک بوک اپل با پردازنده M2 توانست نام خود را در میان بهترین لپ تاپ های 2023 جای دهد. مک‌بوک ایر M2 که از اصلی ترین مزایای لپ تاپ می‌توان به پردازنده مرکزی هشت هسته ای در کنار فضای ذخیره سازی ۲۵۶ گیگابایت و پردازنده گرافیکی ۸ هسته‌ای اشاره داشت که این موارد با ارتباط عالی خود روی یک مادربرد قدرتمند می توانند بسیاری از نیازهای شما را در زمینه های مختلف تحت پوشش قرار دهند. قیمت پایه محصول 1199 دلار در نظر گرفته شده که برای فضای ذخیره‌سازی ۵۱۲ گیگابایتی آن قیمت مک بوک به ۱۳۹۹ دلار افزایش خواهد یافت.

همچنین بخوانید :

از دیگر ویژگی‌های این مک بوک می توان به وبکم ۱۰۸۰ و دو دوربین جدید اشاره داشت. قدرتمند بودن پردازنده یکی از اصلی ترین دلایل گران شدن این محصول بوده که اپل روی آن مانور بسیاری داده است. صفحه نمایش ۱۶ اینچی در کنار عمر باتری عالی توانسته نظر اکثریت مردم را به سمت خود جذب نماید که این دو مورد جزو بهترین ویژگی های این مک بوک به شما رفته اند.

2. لپتاپ MacBook Pro (14-inch and 16-inch)؛ از لپ تاپهای برتر در سال 2023

2. لپتاپ MacBook Pro (14-inch and 16-inch) لپ تاپهای برتر در سال 2023

ویژگی های لپ تاپ MacBook Pro (14-inch and 16-inch):

  • باتری مناسب
  • سخت افزار قدرتمند
  • صفحه نمایش دیدنی

مک بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی را میتوان بهترین مک‌بوک از دید سازندگان دانست. در بنچمارک های بسیاری به طراحی این محصول که با ویژگی های خلاقانه همراه بوده اشاره ویژه شده است. لازم به ذکر است بدانید که این مک بوک تنها از ویژگی های ظاهری برخوردار نبوده و توانسته معیارهای کافی برای تبدیل شدن به یک لپ تاپ قدرتمند را در خود جای دهد. وجود پیکربندی ۱۶ اینچی با پردازنده M1 پرو در آزمایشات توانست مدت زمان ۱۶ ساعت را به ثبت برساند که این مورد بازگوکننده یک باتری نسبتا خوب در این محصول بوده است. همچنین باید بدانید که در هیچ یک از سایتهای مطرح جهانی شکایتی مبنی بر عملکرد بد این محصول گزارش نشده که این مورد قدرت فوق العاده آن را اثبات میکند. اگر به دنبال یک مک بوک حرفه ای و قدرتمند با صفحه نمایش عالی هستید پیشنهاد ما به شما استفاده از این مک بوک ۱۴ و ۱۶ اینچی بوده است. در ادامه لیست بهترین لپتاپ های ۲۰۲۳ باما همراه باشید.

3. لپتاپ HP Spectre x360 14؛ بهترین مدل لپتاپ ۲۰۲۳

3. لپتاپ HP Spectre x360 14 بهترین مدل لپتاپ ۲۰۲۳

ویژگی های لپ تاپ HP Spectre x360 14:

  • سخت افزاری عالی از مدل اینتل
  • کارت گرافیک عالی

در میان بهترین لپ تاپ های ویندوزی انتخاب یک مورد به عنوان بهترین گزینه کار دشواری بوده که در این زمینه طبق بررسی‌های ما، اچ‌پی اسپکتر x360 توانست امتیازات لازم را کسب کند. استفاده از جدیدترین پردازنده های نسل یازدهم اینتل در کنار گرافیک یکپارچه‌سازی عالی با خنک‌کنندگی بسیار خوب می تواند ویژگی های بسیار خوبی را در اختیار شما قرار دهد.

همچنین بخوانید :

عمر باتری ۱۰ ساعت یک ضعف برای محصول به شمار رفته که اصلی‌ترین دلیل آن را می‌توان به سخت‌افزار قدرتمندی که روی لپتاپ پیاده سازی شده اشاره داشت. صفحه نمایش فول اچ دی سه در دو از مدل امولد بوده می تواند ویژگی های ظاهری خوبی را در اختیار شما قرار دارد. در ادامه لیست بهترین لپ تاپ های 2023 با گزینه‌های خوب دیگری مواجه خواهید شد.

4. لپتاپ Asus ROG Zephyrus G15؛ بهترین برند لپتاپ 2023

4. لپتاپ Asus ROG Zephyrus G15 بهترین برند لپتاپ 2023

ویژگی های لپ تاپ Asus ROG Zephyrus G15:

  • وزن سبک
  • صفحه نمایش با کیفیت

چهارمین لپ تاپ در میان بهترین لپتاپ های ۲۰۲۳، راگ زفیروس G15 بوده است. این محصول ۱۵ اینچی یکی از سبک ترین لپ تاپ های لیست به شمار رفته که با استفاده از تراشه های موبایلی توانسته ویژگی های خوبی را در بخش سخت افزار ارائه دهد. صدای خوب در کنار تاچ پد حرفه ای و پورت های قدرتمند و صفحه نمایش QHD با وضوح بالا گزینه خوبی برای خرید بوده است.

5. لپتاپ Asus Zenbook Pro Duo 14؛ لیست برترین لپتاپ های 2023

5. لپتاپ Asus Zenbook Pro Duo 14 لیست برترین لپتاپ های 2023

ویژگی های لپ تاپ Asus Zenbook Pro Duo 14:

  • پشتیبانی از دو صفحه نمایش
  • سخت افزار خوب

اگر به دنبال یک لپ تاپ با دو صفحه نمایش هستید پیشنهاد ما به شما استفاده از محصول جدید ASUS بوده که در قالب یک لپ تاپ می توانید به دو صفحه نمایش دسترسی داشته باشید. در گذشته فرم فاکتور این برند به صورت حیله گری پیاده سازی شد که در بنچمارک های بسیاری امتیاز بسیار خوبی به ایسوس بابت پیاده سازی این ویژگی داده شد. پشتیبانی از ویژگی های نرم افزاری عالی و صفحه نمایش اولد سبب حضور این محصول در میان بهترین لپ تاپ های 2023 شده است.

همچنین بخوانید :

6. لپتاپ Asus ROG Zephyrus G14؛ گرانترین لپ تاپ های 2023

6. لپتاپ Asus ROG Zephyrus G14 گرانترین لپ تاپ های 2023

ویژگی های لپ تاپ Asus ROG Zephyrus G14:

  • گزینه خوب برای بازی
  • صفحه نمایش با کیفیت
  • سخت افزار عالی

اگر تصمیم به خرید یک لپ تاپ برای بازی کردن داری پیشنهاد می شود این محصول ایسوس را از دست ندهید. وجود صفحه نمایش ۱۴ اینچی با کیفیت بالا که به طور خاص پیاده سازی شده میتواند ویژگی های خوبی را در این زمینه برای شما پیاده سازی کند که اصلی‌ترین آن می توان به صفحه کلید عالی و پد لمسی روی صفحه نمایش اشاره داشت. نرخ فریم هایی که در بخش خروجی شاهد آن خواهید بود با کیفیت بالا بهینه سازی می شوند که این مورد به دلیل استفاده از سخت افزار عالی روی این محصول بوده است. در بخش سخت‌افزار شاهد پردازنده AMD رایزن 9 و کارت گرافیکی GeForce RTX 3060 بوده ایم که این مورد می تواند یک کیفیت عالی را در بخش صفحه نمایش در معرض دید قرار دهد. مجموعه سخت افزار و ویژگی های ذکر شده با قیمت ۱۲۰۰ دلار قابل خرید بوده است. در ادامه لیست بهترین لپتاپ های ۲۰۲۳ باما همراه باشید.

7. لپتاپ Asus Chromebook Flip CX5؛ قوی ترین لپ تاپ جهان 2023

7. لپتاپ Asus Chromebook Flip CX5 قوی ترین لپ تاپ جهان 2023

ویژگی های لپ تاپ Asus Chromebook Flip CX5:

  • باتری عالی
  • صفحه نمایش با کیفیت

یکی دیگر از کروم بوک های حرفه ای که در میان بهترین لپ تاپ های 2023 توانسته نام خود را جای دهد Asus Chromebook Flip CX5 نام داشته که این محصول با دارا بودن یک صفحه‌نمایش ۱۵ اینچی می تواند گزینه خوبی در میان محصولات مقرون به صرفه باشد زیرا برای خرید آن کافی است چیزی حدود ۸۰۰ دلار را بپردازید. وجود مشخصات عالی از جمله باتری ۵۷ وات می تواند عملکرد سریعی را در بخش باتری و شارژ ارائه دهد. همچنین بد نیست بدانید که در بخش سخت افزاری لپ تاپ شاهد پیاده سازی قطعات خوبی بوده ایم که این مورد می تواند شما را با مک بوک خوب با صفحه نمایش بزرگ مواجه کند.

همچنین بخوانید :

8. لپتاپ MacBook Pro 16 (M2 Pro and M2 Max)؛ بهترین لپ تاپ برای کارهای گرافیکی 2023

8. لپتاپ MacBook Pro 16 (M2 Pro and M2 Max) بهترین لپ تاپ برای کارهای گرافیکی 2023

ویژگی های لپ تاپ MacBook Pro 16 (M2 Pro and M2 Max):

  • گزینه ای عالی برای ویرایش ویدیو
  • سخت افزار اختصاصی و عالی

اگر جزو افرادی هستید که قصد دارید لپ تاپ جدیدی را برای ویرایش ویدیو خریداری کنیم پیشنهاد ما به شما استفاده از مک بوک پرو 16 اینچی 2023 بوده که این مورد برای اشخاص حرفه ای گزینه قدرتمند بوده است زیرا با دارا بودن پردازنده اختصاصی قدرتمند در کنار کارت گرافیکی عالی و عمر با باتری بالا می تواند گزینه خوبی باشد. البته ویژگی های نامبرده ارزان نخواهند بود زیرا برای خرید محصول باید چیزی معادل ۲۴۹۹ دلار بپردازید که اصلی‌ترین دلیل افزایش قیمت آن استفاده از تراشی M2 Pro یا M2 MAX بوده است. از دیگر ویژگی‌های این مک بوک پرو می توان به صفحه نمایش زیبا و جذاب در کنار ارتباط عالی CPU و GPU اشاره داشت که سبب افزایش کارایی مک بوک در زمینه های مختلف خواهد شد. در ادامه لیست بهترین لپتاپ های ۲۰۲۳ باما همراه باشید.

9. لپتاپ Dell XPS 13؛ بهترین لپ تاپ های مهندسی ۲۰۲۳

9. لپتاپ Dell XPS 13 بهترین لپ تاپ های مهندسی ۲۰۲۳

ویژگی های لپ تاپ Dell XPS 13:

  • شاسی عالی
  • قیمت مناسب

در میان لپ تاپ های خوب برای دانشگاه محصول دل گزینه خوبی بوده است که با دارا بودن صفحه نمایش زیبا و شاسی عالی یک لپ تاپ جمع و جور و قابل اعتماد به شمار رفته است. مینی لپ تاپ با دارا بودن صفحه نمایش عالی و پد لمسی عالی می تواند گزینه خوبی برای دانشجویان باشد. در ادامه به گزینه خوب دیگری در میان بهترین لپتاپ های ۲۰۲۳ اشاره شده است.

همچنین بخوانید :

10. لپتاپ Lenovo ThinkPad X1 Nano؛ بهترین لپ تاپ های میان رده ۲۰۲۳

10. لپتاپ Lenovo ThinkPad X1 Nano بهترین لپ تاپ های میان رده ۲۰۲۳

ویژگی های لپ تاپ Lenovo ThinkPad X1 Nano:

  • استفاده از موارد نانو در ساخت محصول

در پایان شاهد محصول جدیدی از برند لنوو بوده ایم که این محصول به عنوان بهترین لپ تاپ های 2023 برای سفرهای کاری در نظر گرفته شده است برای خرید این محصول باید چیزی حدود ۱۲۵۷ دلار را بپردازید که از اصلی‌ترین مزایای آن می‌توان به وجود ویژگی‌های امنیتی و ویژگی های نرم افزاری در زمینه مدیریت کسب و کار اشاره داشت. استفاده از موارد نانو در ساخت این محصول سبب خواهد شد تا با یک لپ تاپ با کیفیت سروکار داشته باشید.

سخن پایانی

معرفی لیست بهترین لپ تاپ های 2023 به پایان رسید که شما عزیزان میتوانید نظر خود را در مورد محصولات و لپ تاپ های جامانده در لیست بهترین لپتاپ های ۲۰۲۳ بیان کنید که اینکار سبب تکمیل شدن مقاله خواهد شد.

پاراگراف 30 آرون گروپس
منتخب کاربران