سریال آنوپاما؛ داستان، بازیگران و نمرات


سریال آنوپاما تولید کشور هند است و در سال 2020 منتشر شده است. با ما همراه باشید تا بیشتر با سریال Anupamaa آشنا شویم.

ژانر سریال هندی آنوپاما درام است. لینا گانگوپادهای (Leena Gangopadhyay) خالق این سریال است و رومش کالارا (Romesh Kalra) کارگردانی این سریال را بر عهده داشته است. روپالی گانگولی (Rupali Ganguly) و سودانشو پاندی (Sudhanshu Pandey) و مدالسا شارما چاکرابورتی (Madalsa Sharma Chakraborty) و گاوراو خانا (Gaurav Khanna) از جمله بازیگران این سریال هستند. زمان پخش سریال هندی آنوپاما اولین بار در تاریخ 13 جولای 2020 برابر با 23 تیر 1399 از شبکه StarPlus بود و پخش آن همچنان ادامه دارد. برای دانستن زمان پخش سریال هندی آنوپاما از شبکه جم بالیوود می‌توانید به سایت آن مراجعه کنید. در ادامه این مقاله از پلازا به معرفی سریال هندی آنوپاما می‌پردازیم و بیشتر درباره داستان و نقدهای این سریال صحبت می‌کنیم.

فهرست مطالب:

سریال هندی آنوپاما چند قسمت است

تا الان تعداد قسمت های سریال آنوپاما بیش از 980 اپیزود بوده است که مدت هر قسمت آن حدود 20 دقیقه است.

همچنین بخوانید :

داستان سریال آنوپاما

سریال هندی آنوپاما

به طور خلاصه سریال هندی آنوپاما درباره شخصی به اسم آنوپاما است که می‌خواهد همسری وفادار، عروسی فداکار و مادری مهربان باشد و تلاش و از خود گذشتگی‌های زیادی برای رسیدن به آن انجام داده است اما با این وجود مورد بی‌احترامی نزدیکانش قرار می‌گیرد و با پذیرفتن این حقیقت تلخ به زندگی ادامه می‌دهد.

همچنین بخوانید :

هنرپیشه های سریال آنوپاما و نقش آن‌ها در سریال    

با توجه به این که بازیگران زیادی در این سریال حضور داشته اند، در ادامه با بیوگرافی بعضی از بازیگران سریال هندی آنوپاما که حضور آن‌ها در این سریال بیشتر از دیگران بود آشنا خواهیم شد.

روپالی گانگولی در نقش آنوپاما

سریال Anupamaa

روپالی گانگولی یک بازیگر هندی است که در تاریخ 5 آوریل 1977 برابر با 16 فروردین 1356 متولد شد. او بازیگری را از کودکی شروع کرد. از جمله سریال‌های چند سال اخیر که او در آن‌ها حضور داشته است می‌توان Ravivaar With Star Parivaar محصول سال 2022 را می‌توان نام برد. روپالی گانگولی در سریال Anupamaa به ایفای نقش کاراکتر آنوپاما پرداخته است.

همچنین بخوانید :

سودانشو پاندی در نقش وانرج

بررسی سریال آنوپاما

سودانشو پاندی یک بازیگر و خواننده هندی است که در تاریخ 22 آگوست 1974 برابر با 31 مرداد 1353 متولد شد. از جمله آثاری که او در آن‌ها بازی کرده است می‌توان دو فیلم Jersey محصول سال 2022 و Bypass Road محصول 2021 و سریال Ravivaar With Star Parivaar محصول سال 2022 را نام برد. سودانشو پاندی در سریال هندی آنوپاما ایفای نقش کاراکتر وانرج (Vanraj) را بر عهده داشته است.

همچنین بخوانید :

مدالسا شارما چاکرابورتی در نقش کاویا

معرفی سریال هندی آنوپاما

مدالسا شارما چاکرابورتی یک بازیگر هندی است که در تاریخ 26 سپتامبر 1991 برابر با 4 مهر 1370 متولد شد. از جمله فیلم‌ها و سریال‌هایی که او در آن‌ها حضور داشته است می‌توان فیلم Mausam Ikrar Ke Do Pal Pyar Ke محصول سال 2018 و سریال Ravivaar With Star Parivaar محصول سال 2022 را نام برد. مدالسا شارما چاکرابورتی در سریال آنوپاما در نقش کاراکتر کاویا (Kavya) حضور داشته است.

همچنین بخوانید :

 گاوراو خانا در نقش ای‌کی

دانلود سریال Anupamaa

گاوراو خانا یک بازیگر هندی است که در تاریخ 11 دسامبر 1981 برابر با 20 آذر 1360 متولد شد. او نیز مانند سه بازیگر معرفی شده دیگر در سریال Ravivaar With Star Parivaar حضور داشته است. گاوراو خانا در سریال Anupamaa نقش کاراکتر ای‌کی (AK) را بازی کرده است.

همچنین بخوانید :

نقد سریال هندی آنوپاما و نمرات آن

در این بخش از مقاله به بررسی نمرات سریال Anupamaa و نقدهای آن می‌پردازیم. سریال در سایت‌ معروف فیلم و سریال آی‌ام‌دی‌بی نمره 4.2 از 10 را به دست آورده است. بعضی از بینندگان در نقدهای خود سریال هندی آنوپاما را بسیار منزجر کننده دانسته اند و عادت‌های کاراکتر اصلی داستان آن را فراتر از نرمال توصیف کرده اند. این سریال از آنوپاما یک شخصیت که به هر موضوعی آگاهی دارد و درباره آن نظر می‌دهد به مخاطبان نشان می‌دهد که دیالوگ‌های او معمولا شامل سخنرانی طولانی در مورد مسائل مختلف است بدون این که عملی انجام دهد. تولیدکنندگان این سریال تلاش کرده اند که بیشتر کاراکترهای دیگر داستان را افرادی شرور نشان بدهند که رفتار بدی با آنوپاما دارند و به این روش برای کاراکتر آنوپاما همدردی از بینندگان دریافت کنند. یکی از کاربران در نقد خود بیان کرده است که حقیقت تلخ این است که سریال Anupamaa حتی بدترین سریالی نیست که در حال حاضر پخش می‌شود و سریال‌های بی‌کیفیت‌تر از آن هم در حال پخش هستند و بیننده دارند. بعضی دیگر در نقدهای خود داستان این سریال را احمقانه و غیر قابل باور توصیف کرده اند. یکی از کاربران در نقد خود درباره سریال هندی آنوپاما گفت به دلیل خواندن تعدادی از نقدهای مثبت این سریال تصمیم گرفت آن را تماشا کند اما حتی نتوانست قسمت اول آن را تا پایان تحمل کند. تعداد زیادی از منتقدان در نقدهای خود به تکراری بودن داستان این سریال و بازیگری بد بازیگران آن پرداخته اند.

همچنین بخوانید :

کلام آخر

در این مقاله مختصر از پلازا بررسی سریال آنوپاما را انجام دادیم و از داستان و بازیگران و نقدهای آن صحبت کردیم. اگر با وجود این که این سریال نمره بسیار کمی در سایت آی‌ام‌دی‌بی به دست آورده است و نقدهای زیادی از کیفیت کم داستان و بازی بازیگران این سریال گفته اند و حدود هزار قسمت از آن تولید شده است علاقه دارید که آن را تماشا کنید انتخاب با خودتان است و می‌توانید دانلود سریال Anupamaa را شروع کنید. همچنین می‌توانید نظرتان در مورد سریال هندی آنوپاما و نمره ای که از ده به آن می‌دهید در بخش دیدگاه‌های پلازا با دیگران به اشتراک بگذارید. همچنین اگر برای سریال مورد علاقه شما در این سایت مقاله وجود ندارد می‌توانید نام آن را در یک کامنت بگویید تا مقاله آن به سایت اضافه شود. از این که تا پایان این مقاله همراه ما بودید از شما متشکریم.

 

منتخب کاربران