سریال با وجود اینکه می دانم با بازی سونگ کانگ و هان سو هی


سریال با وجود اینکه می دانم با بازی هان سو هی و سونگ کانگ، دیدگاهی صریح از روابط مدرن را به تصویر می‌کشد. با بررسی سریال Nevertheless 2021 همراه ما باشید.

سریال Nevertheless بر اساس وبتون محبوبی به همین نام که اولین بار در ناور وبتون منتشر شد، داستان دو نفر را روایت می‌کند که به دلیل روابط گذشته خود جذب یکدیگر می‌شوند اما در مورد عشق شک دارند. این درام با کارگردانی کیم گا رام (Kim Ga Ram)، که ساخت سریال Flower Crew: Joseon Marriage Agency2019 و سریال Vampire Detective2016 را در کارنامه کاری خود دارد و نویسندگی جونگ وون (Jung Won)، تولید شده است. ژانر سریال با وجود اینکه می دانم عاشقانه و درام است و زندگی چند دانشجوی دانشکده هنر و روابطشان را به تصویر می‌کشد. با معرفی سریال کره ای با وجود اینکه می دانم همراه پلازا بمانید.

فهرست مطالب

داستان سریال با وجود اینکه می دانم

پارک جه اون قرار گذاشتن را اتلاف وقت می‌داند و فقط خوش می‌گذراند. با اینکه با همه خوش برخورد است اما وارد روابط جدی نمی‌شود و احساساتش را درگیر کسی نمی‌کند. او خطوط محکمی بین خود و دیگران می‌کشد و احساساتش را آشکار نمی‌کند. با این حال پس ملاقات با دختری به نام یو نابی، کم کم یاد می‌گیرد تا از این خطوط عبور کند و یک رابطه واقعی را تجربه کند. نابی به عشق اعتماد ندارد. او پس از تجربه ای تلخ از عشق اولش، دیگر به سرنوشت اعتقادی ندارد. اما زمانی که با پارک جه اون ملاقات می‌کند، تأثیری جادویی روی او می‌گذارد که تصمیم نا بی برای دوری‌ماندن از مردها را به چالش می‌کشد.

بازیگران سریال با وجود اینکه می دانم

بیایید با هنرپیشه های سریال کره ای با وجود اینکه می دانم آشنا شویم.

هان سو هی در نقش یو نابی

هان سو هی متولد 18 نوامبر 1994 است. سوهی در ناین درام نقش یو نابی، دانشجوی دپارتمان مجسمه سازی دانشگاه هونگسو را بازی می‌کند که عشق را رها کرده است اما همچنان می‌خواهد با کسی قرار بگذارد. به دلیل تجربه بی‌رحمانه با دوست پسر سابقش، او دیگر به سرنوشت اعتقاد ندارد و عهد کرده است که دیگر عاشق نشود.

هان سوهی در آثار دیگری مانند سریال “Gyeongseong Creature 2023-2024”، سریال “My Name 2021″، سریال “The World of the Married 2020” و سریال “Abyss 2019” بازی کرده است.

همچنین بخوانید :

سونگ کانگ در نقش پارک جه اون

سونگ کانگ متولد 23 آپریل 1994 است. او در  نقش پارک جه اون، دانشجوی دانشگاه هونگ‌سو که فکر می‌کند روابط آزاردهنده هستند، اما دوست دارد با همه خوش بگذراند را بازی می‌کند. او در ظاهر با همه مهربان و دوستانه رفتار می‌کند اما در واقعیت به نسبت به همه بی‌علاقه و بی‌تفاوت است. او جذاب و باهوش است و وضع مالی خوبی دارد و احساسات واقعی خود را نشان نمی‌دهد.

سونگ کانگ را می‌توانید در عناوینی مانند سریال “My Demon 2024”، سریال “Sweet Home 2020-2023”، سریال “Forecasting Love and Weather 2022″، سریال “Navillera 2021” و سریال “Love Alarm 2019-2021” دنبال کنید.

همچنین بخوانید :

چه جونگ هیوپ در نقش یانگ دو هیوک در سریال با وجود اینکه می دانم

چه جونگ هیوپ متولد 19 می 1993 است. جونگ هیوپ در این درام نقش یانگ دو هیوک، دوست دوران کودکی نابی را بازی می‌کند. نابی اولین عشق اوست. او یک آشپز است و برنامه آشپزی محبوبی را در یوتیوب اجرا می‌کند.

این هنرمند در آثاری مانند سریال “Eye Love You 2024″، سریال “Castaway Diva 2023”، سریال “Unlock My Boss 2023” و سریال “Love All Play 2022” نقش آفرینی کرده است.

همچنین بخوانید :

یانگ هه جی در نقش اوه بیت نا در سریال Nevertheless 2021

یانگ هه جی متولد 20 ژانویه 1996 است. او در سریال با وجود اینکه می دانم نقش بیت نا دوست صمیمی نابی را بازی می‌کند. او شخصیتی شبیه به جه اون دارد و ترجیح می‌دهد بدون داشتن تعهد و وارد شدن به یک رابطه جدی، خوش بگذراند اما..

هه جی در سریال “Wonderful World 2024″، سریال “Branding in Seongsu 2024″، سریال “Sweet Home 2 2023” و سریال “Live On 2020” بازی کرده است.

همچنین بخوانید :

لی هو جونگ در نقش یون سول در سریال کره ای با وجود اینکه می دانم

لی هو جونگ متولد 20 ژانویه 1997 است. در این سریال نقش یون سول دانشجویی با استعداد و نخبه و یکی دیگر از دوستان نابی را بازی می‌کند که عاشق سول جی وان است و فراز و نشیب‌های زیادی را بخاطر این احساس تجربه می‌کند.

هو جونگ را می‌توانید در سریال “Song of the Bandits 2023”، سریال “Jinxed at First 2022” و سریال “Let Me Introduce Her 2018” دنبال کنید.

بررسی و نقد سریال Nevertheless

این بخش حاوی اسپویل داستان سریال است.

همان‌طور که در خلاصه سریال با وجود اینکه می دانم گفتیم، این درام یک عاشقانه غیرمنتظره بین دو نفر است که به عشق اعتقادی ندارند. سریال با نشان دادن نابی حین ورود به یک نمایشگاه هنری شروع می‌شود. او می‌شنود که گروهی از مردان در مورد مجسمه زنی برهنه صحبت می‌کنند. پس از نزدیک شدن متوجه می‌شود که طراح این مجسمه هیون وو، دوست پسر او است و مجسمه نیز «نابی» نام دارد.

او شوکه شده است که دوست پسرش این کار را بدون اینکه از او بپرسد انجام داده است و همزمان متوجه خیانت هیون وو می‌شود و رابطه‌اش را با او تمام می‌کند. پس از جدایی، در یک بار به تنهایی نشسته است که پسری با یک تتو پروانه در پشت گردنش، در کنار او می‌نشیند و او را با شخص دیگری اشتباه می‌گیرد و همین اشتباه باعث آشنایی نابی و جه اون با یکدیگر می‌شود. جه اون عاشق پروانه‌ها است و نابی در زبان کره ای به معنای پروانه است. شاید اگر اسم نابی چیز دیگری بود، هیچ‌کدام از مکالمات بعدی ادامه پیدا نمی‌کرد و جه اون بار را ترک می‌کرد. به همین راحتی! اما همه چیز طوری برنامه‌ریزی شده بود که این دو نفر در یک مسیر قرار گیرند.

همان‌طور که قبلا نیز گفتیم این سریال بر اساس وبتونی معروف به همین نام ساخته شده است. کیم گا رام کارگردان این مجموعه، در مصاحبه‌ای گفت: ” وقتی وبتون را خواندم، واقعاً از آن لذت بردم و می‌خواستم آن را به عنوان یک سریال لایو اکشن بسازم. عنوانی که پیام واقع بینانه در مورد عشق و روابط را منتقل کند.” کیم در مورد عنوان سریال و ارتباط آن برای بینندگان صحبت کرد. او توضیح داد که چگونه گاهی علی‌رغم اینکه می‌دانید آسیب خواهید دید، هنوز هم می‌توانید عاشق کسی شوید. سریال با وجود اینکه می دانم عاشقانه‌ای را به تصویر می‌کشد که به طور ناخواسته و با وجود صدمات عاطفی و ناامیدی، شکوفا می‌شود.

انتخاب سونگ کانگ و هان سو هی به عنوان بازیگران اصلی سر و صدای زیادی به همراه داشت. حتی هان سو هی فاش کرد که در ابتدا به دلیل عشق و علاقه زیادی که حتی قبل از آغاز فیلم‌برداری این سریال از طرف طرفداران دریافت کرده بود، واقعاً او را دچار استرس کرده بود. کیم گارام افزود: “وقتی وبتون اصلی را خواندم، به سونگ کانگ و هان سو هی فکر کردم. خوشبختانه، آنها واقعاً وبتون را دوست داشتند و می‌خواستند با من کار کنند.”

همچنین بخوانید :

در حالی که سریال های عاشقانه کره ای بسیاری برای لذت بردن وجود دارد، حقیقت این است که بسیاری از آن‌ها بیشتر فانتزی هستند تا واقع گرایانه. سریال Nevertheless لحظات شیرینی را که همه ما دوست داریم در درام‌های عاشقانه ببینیم به ما نشان می‌دهد، اما همچنین جنبه‌ای واقع‌گرایانه از آنچه قرار ملاقات‌های مدرن به سمت ان پیش رفته‌اند را نیز به تصویر می‌کشد. سونگ کانگ در مورد جذابیت فیلمنامه برای خودش صحبت کرد و گفت: ” فیلمنامه شیرینی عاشقانه‌ای را که ما از عشق جوانان انتظار داریم در خود داشت، اما چیزهای دیگری هم بود که داستان را متمایز می‌کرد و آن را برجسته می‌کرد. بنابراین انتظار یک عاشقانه فوق العاده واقعی را بین بزرگسالان به تصویر می‌کشد. به همین دلیل انتخابش کردم.”

پس از پخش سریال کره ای با وجود اینکه می دانم هر دو بازیگر به دلیل هماهنگی با شخصیت هایشان مورد تحسین قرار گرفتند. هان سو هی در مورد اینکه چگونه شباهت‌های زیادی با نابی دارد صحبت کرد، و افزود او توانسته است به راحتی از فیلمبرداری لذت ببرد. علاوه بر این، درست مانند نا بی، سوهی نیز استعداد هنری دارد. او برخی از نقاشی‌هایی که در خانه نا بی وجود داشت را کشیده است.

برخی از بیننده‌های سریال به خاطر تصمیمات بد نابی در زندگی‌اش او را شماتت می‌کنند. لمل باید این را در نظر گرفت که ما نمی‌توانیم کاملاً او را سرزنش کنیم. او از یک رابطه نادرست بیرون آمده است. به دنبال راهی برای التیام یافتن است و می‌توان گفت که گم شده است. شاید برای بیننده آسان است که بگوید انتخاب چه کسی بهتر است، اما هیچ‌کدام از ما در شرایط او نیستیم. ما نمی‌دانیم واقعاً در ذهن نابی چه می‌گذرد. یا واقعاً دلش چه می‌خواهد؟

در مورد جه اون نیز همین مسئله صدق می‌کند. او هم در ابتدا نمی‌داند که چه می‌خواهد. او همیشه به زبان می‌آورد که نمی‌خواهد در یک رابطه جدی باشد. اما معلوم شد که در اعماق وجودش نیاز داشت تا دوستش داشته باشند. شاید او فقط می‌ترسد؟ ما نمی‎دانیم. اما با اینکه چیز زیادی درمورد زندگی شخصی و گذشته جه اون به ما نشان داده نشد، ولی بازهم دیدیم که او تغییر کرد. بخاطر نابی تصمیم گرفت تا تغییر کند حتی اگر برایش آسان نباشد.

همچنین بخوانید :

سریال Nevertheless 2021 در تلاش است تا نشان دهد که هر دو شخصیت گم شده‌اند. و نشان داد هنگامی که به دنبال پاسخی برای یافتن نیازهایمان هستیم، در نهایت ممکن است به طرف مقابل صدمه بزنیم یا خودمان را آزار دهیم. اما این واقعیت زندگی است. ما همیشه با تصمیماتمان آسیب می‌بینیم. زیرا حتی اگر بدانیم که قرار است بر ما تأثیر منفی بگذارد، باز هم مجبوریم انتخاب کنیم و با عواقبش کنار آییم. نابی می‌دانست که پارک جه اون در نهایت به او صدمه می‌زند. اما او تصمیم گرفت که به این پسر علاقه داشته باشد به رابطه‌اش با او ادامه دهد.

در سمت دیگر ماجرا چه جونگ هیوپ و لبخندهای شیرینش را داشتیم. دو هیوک یا همان مستر سیب زمینی، شخصیتی کاملا متفاوت با جه اون داشت. او مهربان، مطمئن و قابل اعتماد بود و نابی را از صمیم قلب کاملا صادقانه و واضح دوست داشت. دو هیوک از همان اول می‌دانست که واقعاً چه می‌خواهد. او نابی را دوست داشت و می‌خواست که نابی شاد باشد. او با احساساتش صادق بود. و چون نابی را بیشتر از هرکسی دوست داشت، تصمیم گرفت در پایان او را رها کند. بدون شک در میان مثلث های عشقی کیدراما، دو هیوک یکی از مظلوم‌ترین کاراکترها بود.

هرکدام از شخصیت‌های سریال Nevertheless 2021 داستان خود را برای گفتن دارند. آن‌ها مبارزات خودشان را دارند. با این حال به ما نشان دادند که انواع مختلفی از داستان‌های عاشقانه و انواع مختلفی از مبارزات وجود دارد. با این درام، یاد گرفتیم که مردم را بیشتر درک کنیم، مخصوصاً با انتخاب های زندگی آن‌ها بدون قضاوت کردن کنار بیاییم و به سلیقع افراد احترام بگذاریم حتی اگر خودمان نمی‌توانیم ان‌ها را درک کنیم. همه ما گم شده‌ایم و هنوز در حال کشف چیزهای مختلفی هستیم. اما امیدواریم که بتوانیم برای رویارویی با این مبارزات قوی باشیم، چه در عشق و چه در زندگی.

زمان پخش سریال با وجود اینکه می دانم 19 جون 2021 از شبکه jTBC بود و همزمان در نتفلیکس هم در دسترس بود. تعداد قسمت های سریال کره ای با وجود اینکه می دانم نیز 10 اپیزود 70 دقیقه ای است و بعضی از اپیزودهای این درام ریت 19+ دارد. اگر در مورد نمرات سریال کره ای با وجود اینکه می دانم کنجکاو هستید نیز باید بگوییم این درام از سایت آی‌ام‌دی‌بی نمره 7.1 از 10 و از سایت مای دراما لیست نمره 7.4 از 10 را کسب کرده است.

سخن آخر

با بررسی و نقد سریال با وجود اینکه می دانم همراهتان بودیم. این درام برای کسانی که عاشق ژانر عاشقانه هستند مناسب است. اما حتی اگر معمولاً درام های عاشقانه را تماشا نمی‌کنید، سریال کره ای با وجود اینکه می دانم می‌تواند یک استثنا باشد زیرا از عاشقانه‌های معمولی و شیرین فاصله دارد و داستانی متفاوت را به تصویر می‌کشد. نظر شما درباره این درام چیست؟ سریال هان سو هی و سونگ کانگ را تماشا کرده‌اید؟ دانلود سریال Nevertheless 2021 و تماشای آن را به دیگران پیشنهاد می‌کنید؟ می‌توانید نظرات خود را در بخش دیدگاه ها با ما درمیان بگذارید. ممنون که با مقاله ای دیگر همراه پلازا بودید.

منتخب کاربران



منبع