سریال کره ای مشتاق دیدار با بازی نا این وو


سریال کره ای مشتاق دیدار درامی معمایی و جذاب، محصول شبکه ENA است که در آن 3 همکار با طرز تفکر و اخلاقیات کاملا متضاد در حال تلاش برای پیدا کردن یک قاتل زنجیره‌ای هستند. با معرفی سریال Longing for You 2023 همراه ما بمانید.

سریال مشتاق دیدار کره ای با کارگردانی هان چئول سو (Han Cheol Soo) سازنده آثاری مانند سریال “Again My Life 2022” و سریال “Graceful Family 2019” و نویسندگی کون مین سو (Kwon Min Soo) ساخته شده است. این سریال کاراگاهی را به تصویر می‌کشد که به دنبال حقیقت پشت مرگ برادر کوچکترش است. با بررسی سریال کره ای مشتاق دیدار همراه پلازا باشید.

فهرست مطالب

داستان سریال کره ای مشتاق دیدار

داستان سریال کره ای مشتاق دیدار

اوه جین سونگ (با بازی نا این وو) و گو یونگ جو (کیم جی اون) دو دوست صمیمی هستند که در شهری کوچک در اطراف سئول باهم بزرگ شده‌اند. در حالی که جین سونگ در محل زادگاهش تبدیل به یک کارآگاه پلیس سرکش و بی اعصاب شده، یونگ جو در سئول یک دادستان مستقل و موفق است. زمانی که تعدادی قتل مرموز در سئول نظر رسانه‌ها را به خود جلب می‌کند، چا یونگ وون (کون یول)، دادستان همه چیز تمامی که از یک خانواده ثروتمند و پیشینه قوی می‌آید، مسئول رسیدگی به این پرونده قتل‌های زنجیره ای می‌شود.

چا یونگ وون یک تیم تحقیقاتی تشکیل می‌دهد که جین سونگ و یونگ جو نیز بخشی از این تیم هستند. درحالی که همه به سختی درحال تلاش برای اثبات مقصر بودن فردی قدرتمند به نام به مین گیو (جونگ سانگ هون) هستند، اوه جین وو (رن) برادر کوچکتر اوه جین سونگ به عنوان مظنون شماره یک این پرونده دستگیر می‌شود.

همچنین بخوانید :

هنرپیشه های سریال مشتاق دیدار کره ای

در ادامه با معرفی بازیگران سریال Longing for You 2023 همراه شما هستیم.

نا این وو در نقش اوه جین سونگ

هنرپیشه های سریال مشتاق دیدار کره ای

نا این وو متولد 17 سپتامبر 1994 است. این بازیگر در عناوین دیگری مانند سریال “Jinxed at First 2022” در کنار سوهیون، سریال “Cleaning Up 2022” در کنار اوم جونگ آه، سریال “River Where the Moon Rises 2021” در کنار کیم سو هیون و سریال “Mr. Queen 2020” در کنار شین هه سان نیز بازی کرده است.

کیم جی اون در نقش گو یونگ جو در سریال کره ای مشتاق دیدار

سریال کره ای مشتاق دیدار

کیم جی اون متولد 9 اکتبر 1993 است. جی اون در آثار دیگری مانند سریال “One Dollar Lawyer 2022” و سریال “The Veil 2021” در کنار نام گونگ مین و سریال “Again My Life 2021” در کنار لی جون کی نیز حضور دارد.

همچنین بخوانید :

کون یول در نقش چا یونگ وون

زمان پخش سریال کره ای مشتاق دیدار

کون یول متولد 29 جون 1982 است.  این بازیگر در درام های دیگری مانند سریال “Mental Coach Jegal 2022″، سریال “Dali & Cocky Prince 2021“، سریال “Haechi 2019” و سریال “Hey Ghost, Let’s Fight 2016” نیز نقش‌آفرینی کرده است.

همچنین بخوانید :

لی کیو هان در نقش پارک کی یونگ در سریال کره ای مشتاق دیدار

بررسی سریال کره ای مشتاق دیدار

لی کیو هان یکی دیگر از بازیگران سریال کره ای مشتاق دیدار متولد 4 آگوست 1980 است. کیو هان را می‌توانید در عناوین دیگری ماننند سریال “Battle for Happiness  2023″، سریال “She Would Never Know 2021″، سریال “Graceful Family 2019″، سریال “The Rich Son 2018” و سریال “Introvert Boss 2017” دنبال کنید.

همچنین بخوانید :

دیگر بازیگران سریال کره ای مشتاق دیدار عبارتند از:

  • رن در نقش اوه جین وو
  • بائه جونگ اوک در نقش یو جونگ سوک
  • جونگ سانگ هون در نقش بائه مین گیو
  • جانگ هه جین در نقش یونگ هی
  • کیم هی جونگ در نقش جانگ می

بررسی و نقد سریال Longing for You 2023

این بخش حاوی اسپویل داستان سریال است.

یکی از بزرگترین اشتباهات تیم سازنده سریال کره ای مشتاق دیدار این واقعیت است که آن‌ها فاش کردند که شخصیت رن (اوه جین وو) به زودی خواهد مرد. این موضوع حتی در خلاصه سریال مشتاق دیدار کره ای که بصورت رسمی منتشر شد نیز آمده است! فیلمنامه‌نویس در مورد گنجاندن صحنه‌هایی از پیوند این دو برادر و تلاش بسیار برای برقراری ارتباط بین ما و شخصیت جین وو کاملا قاطع است، بنابراین وقتی او می‌میرد، همه ما بخاطر این اتفاق غمگین می‌شویم، اما بازهم مشخص است که حقیقت اصلی از ما پنهان مانده و همه چیز همان چیزی که در قسمت‌های ابتدایی سریال Longing for You 2023 می‌بینیم نیست.

این که تعداد قسمت های سریال کره ای مشتاق دیدار 14 اپیزود است و ممکن است تمام ماجرای اصلی درام درباره پیدا کردن تنها یک قاتل باشد نیز به‌نظر چندان سرگرم‌کننده نیست و نگرانی‌هایی درباره خسته‌کننده پیش رفتن قسمت‌های بعدی وجود دارد. اما باز هم تا زمانی که اپیزودهای بعدی را نبینیم نمی‌توانیم به طور قطعی درباره روند پیش روی ماجراها نظری بدهیم.

البته بخش‌های جذابی هم وجود دارد. مثلا مسائل مشکوک و مرموز درباره سلامتی چا یونگ وون. مشخص است که راز ترسناکی پشت عمل و جراحی قلبش، سفر یک ساله‌اش به آمریکا و حرفی که مادرش درباره پروژه افزایش عمر زد وجود دارد. تغییراتی که پس از بازگشت دوباره به کره در یونگ وون ایجاد شده همه سوالات بیشتری را بوجود می‌آورند و حدس‌هایی در مورد پیوند مغز یا اعضای دیگر بدن وجود دارد که می‌تواند مادر یونگ وون را به فردی ترسناک‌تر از چیزی که بنظر می‌رسد تبدیل کند.

دانلود سریال Longing for You 2023 / تعداد قسمت های سریال کره ای مشتاق دیدار

به نظر می‌رسد نا این وو در سریال مشتاق دیدار در حال خوشگذرانی است و کاریزمای او کاملا مسری است. او برخلاف سریال‌های قبلی‌اش شیمی عالی و قابل لمسی را با همه عوامل و بازیگران به اشتراک می‌گذارد. شخصیت او در برخی مواقع کمی بیش از حد پر سر و صدا است، اما تماشای او سرگرم‌کننده است. برخی ممکن است شخصیت او را آزاردهنده بدانند که اشکالی هم ندارد، زیرا او قرار است واقعا در نظر بینندگان آزاردهنده باشد و بتواند بخاطر همین رفتارها، ماجراهای پرونده قتل را به روش خودش پیش ببرد. اما نمی‌دانیم که آیا همه لزوماً شیطنت‌های شخصیت جین سونگ را تحمل خواهند کرد یا برایش دردسرساز خواهد شد؟

احتمالا تمام بینندگانی که در سریال‌ها به کاراکتر منفی علاقه دارند، به شخصیت لی کیو هان (خبرنگار پارک کی یونگ) متمایل می‌شوند که از همان قسمت ابتدایی مشخص بود که در پوشش خبرنگاری کار می‌کند اما چیزی بسیار خطرناک‌تر است و در قسمت‌های بعدی در کمال ناباوری دیدیم قاتلی است که هیچ‌کس به او کوچکترین شکی ندارد. شخصیت جونگ سانگ هون (به مین گیو) نیز تا حدودی درگیر چیزهای دیگری است که می‌تواند یکی دیگر از این موارد مرموز در سریال مشتاق دیدار کره ای باشد.

سریال Longing for You 2023 پتانسیل بالایی دارد، با این حال، بستگی به این دارد که فیلمنامه‌نویس درام را در چه زاویه‌ای قرار دهد. امیدواریم او خیلی به کلیشه‌های سریال‌های دهه ۲۰۰۰ متمایل نشود. ژانر سریال مشتاق دیدار کره ای نیز هیجان‌انگیز و معمایی است، پس امیدواریم که او به شدت بر روی یک مثلث عشقی غیر ضروری تمرکز نکند و هیجان را تا انتها برای بیننده حفظ کند.

یکی دیگر از نقطه قوت‌های سریال موسیقی های متن سریال کره ای مشتاق دیدار است. بعید است کسی بتواند با شنیدن آهنگ‌هایی که در انتهای هر قسمت پخش می‌شود احساسات خود را کنترل کند. اگر فیلمنامه‌نویس دیدگاه روشنی برای درام داشته باشد، فکر می‌کنیم به خوبی انجام می‌شود، با این حال، اگر فیلمنامه‌نویس از نظر تئوری مواد کافی برای پوشش 14 قسمت را نداشته باشد، ممکن است به سرعت متوقف شود و بینندگانش را از دست بدهد.

همچنین بخوانید :

سریال کره ای مشتاق دیدار / سریال Longing for You 2023 / سریال مشتاق دیدار کره ای

یونگ جو اولین کسی است که بوی قتل زنجیره‌ای را به مشام می‌رساند، زمانی که پرونده زنی به قتل رسیده در یک گالری هنری به او محول می‌شود. این قربانی، مانند قربانیانی که در ادامه خواهند آمد، با کتامین بیهوش شده و سپس تاندون آشیل او را برش داده‌اند، قبل از اینکه جسدش را روی یک نرده بخوابانند. همان‌طور که محققان مکرراً آن را “جسدی که مانند رخت آویزان شده” می‌نامند.

یونگ جو اصالتاً اهل ووجین است – او با جین سانگ و برادر کوچکترش جین وو دوست است – و خودش روی پاهای خودش ایستاده تا به جایی که امروز هست برسد و دادستان شود. او در نوجوانی مورد خشونت پدرش قرار داشته و جین وو او را بارها نجات داده است، به همین دلیل رابطه عاطفی عمیقی بین او و این دو برادر وجود دارد و پس از مرگ جین وو ضربه بزرگی به یونگ جو وارد می‌شود و هیچکس به اندازه او نمی‌خواهد قاتل این حادثه را پیدا کند.

در نتیجه، او فوق‌العاده با اعتماد به نفس و مطمئن است، اما در عین حال کاملاً پرخاشگر است. به‌ویژه وقتی در حال بازجویی از افرادی مانند مظنون اصلی خود، دندان‌پزشک منفور ماجرا یعنی بائه مین-گیو است. اگرچه به نظر می‌رسد که او اصلا تحت تأثیر این قتل‌ها قرار نگرفته است، هیچ مدرکی وجود ندارد و او مطمئن است که روابط خانواده ثروتمندش او را همیشه نجات می‌دهد.

حالا که بحث به خانواده‌های ثروتمند رسید، یونگ وون ارشد یونگ جو نیز از خانواده‌ای مرفه است – او وارث گروه تجاری با نفوذ جین‌جین است. یک دادستان و متخصص در پرونده‌های قتل که یک بیماری قلبی جدی دارد و مادرش و یک تیم پزشکی دائماً او را تحت نظر دارند.

شیوه کار قاتل زنجیره‌ای بسیار آشنا است، به خصوص بدن‌های افتاده – فیلم مادر بونگ جون هو در سال 2009 به طور به یاد ماندنی از همان تصویر استفاده کرد – اما در اینجا ناخواسته تکراری به نظر می‌رسد. پس از صحنه‌های جنایی پیچیده نمایش‌های جذاب اخیر مانند قتل‌های زنجیره‌ای در سریال Connect و یا سریال A Superior Day، قتل‌های سریال Longing for You 2023 تا حدودی تکراری هستند.

در انتها نیز باید بگوییم که مثلث عشقی بین جین سونگ، یونگ جو و دادستان ثروتمند ما که در حال جوشیدن است، مطمئناً در نهایت راه خود را خواهد یافت، اما با وجود عناصری که در اطراف هستند، چشم‌انداز نمایش چندان روشن نیست. احتمالا اتفاقات دردناک زیادی رخ خواهد داد. حقایق غیرقابل باوری رو خواهند شد و چا یونگ وون بخاطر مادرش با مسائل دردناکی روبه رو خواهد شد.

به هرحال با دانلود سریال جدید نا این وو و دیدن ادامه ماجراها در طی هفته‌های آینده، در مورد همه چیز بیشتر خواهیم فهمید. نمرات سریال مشتاق دیدار کره ای تا اینجای کار نیز در سایت آی‌ام‌دی‌بی نمره 8.3 از 10 و در سایت مای دراما لیست نمره 7.9 از 10 است.

سخن آخر

با نقد و بررسی سریال کره ای مشتاق دیدار همراهتان بودیم. اگر طرفدار سریال‌های هیجان‌انگیز هستید یا یکی از شخصیت‌های این درام از بازیگران مورد علاقه شما است، بدون شک از تماشای آن لذت خواهید برد. اگر سریال Longing for You 2023 را تماشا کرده‌اید می‌توانید نظرات خود را درباره این درام با ما و دیگر همراهان پلازا در میان بگذارید. ممنون که با مقاله‌ای دیگر همراه ما بودید.

منتخب کاربران