سریال کی ۲ با بازی جی چانگ ووک و یونا


در سریال کی ۲ با بازی جی چانگ ووک و یونا، یک سرباز فراری برای گرفتن انتقام به عنوان محافظ دختر یک نامزد ریاست جمهوری استخدام می‌شود و دسیسه‌های شخصی و سیاسی زیادی را پشت سر می‌گذارد. با بررسی سریال The K2 همراه ما باشید.

سریال کی دو بازگویی مدرن و سرگرم کننده سفید برفی است. اگر ملکه شیطان عاشق شکارچی می‌شد، اما شکارچی به جای آن عاشق سفید برفی، چه ماجرایی رخ می‌داد؟ سریال کره ای کی 2 با ترکیب ژانرهای درام، عاشقانه، اکشن، سیاسی، هیجانی و علمی تخیلی عنوانی دیدنی و فراموش نشدنی برای طرفداران جی چانگ ووک است. او پس از موفقیت در سریال شفا دهنده (2015)، بار دیگر با سریال The K2 در عنوانی اکشن – رمانتیک توانایی‌های بازیگری منحصر به فرد خود را به نمایش گذاشت و شخصیتی کاریزما و جذاب را به تصویر کشید. سریال کی ۲ در مجموع 16 قسمت و محصول شبکه tvN است و زمان پخش سریال کی 2 نیز از تاریخ 23 سپتامبر 2016 (2 مهر ماه 1395) تا 12 نوامبر 2016 (22 آبان ماه 1395) در روزهای جمعه و شنبه بود. با معرفی سریال کره ای کی ۲ همراه پلازا باشید.

فهرست مطالب

داستان سریال کی دو

دانلود سریال The K2 / تعداد قسمت های سریال The K2 /ژانر سریال کره ای کی دو

در سریال K2، کیم جه ها یک سرباز ویژه است که به خاطر جنایتی که مرتکب نشده محکوم و تبدیل به یک فراری می‌شود. جه ها که با نام مستعار K2 نیز شناخته می‌شود، با کمک چوی یو جین بی رحم، مالک شرکت امنیتی JSS و همسر جانگ سه جون، نامزد ریاست جمهوری، به دنبال انتقام است. K2 در طول مسیر خود به دنبال این است که به حقیقت پشت اتفاقاتی که برای عشق اولش افتاده برسد و انتقام خود را بگیرد.

در همین حین، جه ها تبدیل به محافظ شخصی دختر منزوی و نامشروع نامزد ریاست جمهوری، گو آن نا می‌شود. به زودی، او باید بین وفاداری خود به یو جین، یا علاقه فزاینده اش به دخترخوانده او، آن نا، یکی را انتخاب کند.

همچنین بخوانید :

بازیگران سریال کی ۲

بیایید با هنرپیشه های سریال کی دو آشنا شویم.

جی چانگ ووک در نقش کیم جه ها در سریال کی ۲

زمان پخش سریال کی 2 / بازیگران سریال کی 2 / هنرپیشه های سریال کی دو

جا چانگ ووک متولد 5 جولای 1987 است. این بازیگر در عناوین دیگری مانند سریال “The Sound of Magic 2022“، سریال “If You Wish Upon Me 2022” و سریال “Lovestruck in the City 2021” نیز حضور دارد.

همچنین بخوانید :

سونگ یون آه در نقش چوی یو جین در سریال کی دو

سریال کی ۲ / سریال کی دو / سریال The K2

سونگ یون آه متولد 7 جون 1973 است. این هنمرمند در آثار دیگری مانند سریال “Show Window: The Queen’s House 2021″، سریال “Graceful Friends 2020” و سریال “Secret Mother 2018” نیز بازی کرده است.

همچنین بخوانید :

یونا در نقش آنا ؛ از بازیگران سریال The K2

سریال کره ای کی 2 / بررسی سریال The K2 / معرفی سریال کره ای کی ۲

یونا متولد 30 می 1990 است. یونا را می‌توانید در آثار دیگری مانند سریال “King the Land 2023″، سریال “Big Mouth 2022” و سریال “The King in Love 2017” نیز دنبال کنید.

همچنین بخوانید :

جو سونگ ها در نقش جانگ سه جون ؛ از بازیگران سریال کی 2

سریال کی ۲ / سریال کی دو / سریال The K2

متولد 8 آگوست 1966 است. این بازیگر در درام های دیگری مانند سریال “Our Blooming Youth 2023″، سریال “Adamas 2022” و سریال “Lovers of the Red Sky 2021” نیز نقش‌آفرینی کرده است.

نقد و بررسی سریال The K2

همان‌طور که در خلاصه سریال کی 2 گفتیم، در این درام یک فراری به دنبال عدالت است. کیم جه ها (جی چانگ ووک) یک سرباز سابق معروف به “K2” است که در حالی که در حال خدمت در عراق بود، به طور ناگهانی به یک فراری تبدیل می‌شود که به ناحق متهم به قتل دوست دخترش شده است. او راه بازگشت به کره را پیدا می‌کند و به عنوان محافظ چوی یو جین (سونگ یون آه)، صاحب JSS Security و همسر جانگ سه جون (جو سونگ ها)، که برای ریاست جمهوری نامزد می‌شود، شغلی پیدا می‌کند.

جه ها از شغل جدید خود برای برنامه ریزی انتقامش از پارک کوان سو (کیم کاپ سو)، رهبر حزب حاکم فعلی و رقیب سه جون استفاده می‌کند. کسی که جه ها معتقد است دستور قتل دوست دخترش را صادر کرده است. هنگامی که جه ها به محافظت از گو آنا (یونا)، دختر نامشروع سه جون شروع به کار می‌کند، آن‌ها کم کم به یکدیگر علاقه‌مند می‌شوند. اما چه اتفاقی می‌افتد وقتی کسی که می‌خواهد به آنا آسیب برساند، یو جین، رئیس جخ ها و متحد انتقام‌جویش باشد؟ وفاداری جه ها تا کجا پیش خواهد رفت؟

سریال کی دو که نسخه معاصر داستان سفید برفی است، از بیننده‌ها می‌پرسد: اگر ملکه شیطان عاشق شکارچی شود، اما شکارچی به جای آن عاشق سفید برفی، چه اتفاقی می‌افتد؟ داستان و شخصیت پردازی درخشان چوی یو جین به عنوان “ملکه” شرور، زنی قدرتمند و مرموز که شرکت خودش را اداره می‌کند، قابل قدردانی است. اما آیا او به همان اندازه که به نظر می‌رسد شیطان است؟

در ظاهر، سریال The K2 به‌عنوان بازگویی سفید برفی واضح‌ترین نیست، اما پس از مشاهده دقیق، شباهت‌ها و مقایسه‌های واضح افزایش می‌یابد. از چرخش علمی تخیلی در “آینه” گرفته تا نامادری شیطانی و حتی شکارچی. نکات اصلی داستان همه وجود دارد. نامادری شرور که می خواهد دخترخوانده اش از بین برود. ما به جای خانواده های سلطنتی، رهبران سیاسی داریم. همه چیز نسبتاً هوشمندانه است.

اما داستان عاشقانه اصلی چگونه است؟ شیمی بین جه ها و یو جین در این درام آنقدر محسوس است که اغلب تعجب می‌کنید که چرا باید عاشقانه ناپخته بین جه ها و آن نا را تحمل کنید در حالی که کنار هم قرار گرفتن ییوجین و کی 2 بسیار هیجان‌انگیزتر است! و در حالی که عاشقانه اصلی، گاهی اوقات، دردناک است، نمایش هنوز هم به لطف دو سرنخ اصلی جذاب است. در مجموع، در حالی که داستان عاشقانه مرکزی چشم نواز ولی گاهی خسته کننده است و فاقد غریزه درام رمانتیک است، اما صحنه های اکشن خوب، شیمی غم انگیز بین یو جین و جه ها، و اجرای شگفت انگیز سونگ یون آه در نقش چوی یو جین پویا چیزی است که بخاطر آن باید سریال کره ای کی 2 را تماشا کنید. همسر یک نامزد ریاست جمهوری (یا “ملکه شرور”) که به کمک “آینه”، قدرت زیادی دارد. و یکی از مشاهدات هیجان انگیز درباره این بازگویی سفید برفی معاصر استفاده نویسندگان از «آینه» است.این آینه جادویی که یک اختراع علمی تخیلی جالب است و می‌تواند از مردم با فناوری منحصر به فرد ایجاد شده توسط یو جین جاسوسی کند.

همچنین بخوانید :

سریال The K2 / سریال کی ۲ / سریال کی دو

نکته مثبت، برای کسانی که ژانر اکشن را دوست دارند، وجود چند صحنه اکشن هیجان انگیز و بسیار تاثیرگذار با بازی بی‌نظیر جی چانگ ووک است. بهترین سکانس‌ها در ابتدایسریال کی دو هستند، اما در طول درام هم گاهی ادامه می‌یابند. صحنه های اکشن قطعا کیفیت یک فیلم دارند اما بسیاری از اقدامات با توطئه های سیاسی گرفتار می‌شود. و بسیاری از توطئه‌های سیاسی واقعاً فاقد هرگونه ضربه‌ای برای جلب علاقه بیننده هستند. گاهی روند داستان درام نیز بسیار توخالی به نظر می‌رسد. اما بیایید نگاهی به بازیگران کلیدی خود بیندازیم.

جی چانگ ووک در نقش قهرمان کیم جه ها که با نام K2 نیز شناخته می‌شود، عالی است. او در صحنه‌های اکشن بیننده را میخکوب می‌کند و شدت و احساسات زیادی را به صحنه‌های مبارزه می‌آورد. شما یه راحنی می‌توانید با به تصویر کشیدن درد و مبارزات جه ها، همان احساسات را تجربه کنید و دلیل شهرت و محبوبیت این بازیگر نیز دقیقا همین قدرت بازیگری او است.

اما ای کاش سریال The K2 این فرصت را به بیننده می‌داد تا شخصیت او را بیشتر بررسی کند. یکی از جالب‌ترین بخش‌های درام، داستان پس‌زمینه‌اش از نحوه خیانت به او و از دست دادن دختری بود که دوستش داشت. داستان آنها بسیار تکان دهنده بود و واقعاً دریچه ای به ما داد که او کیست. اما در ادامه تمرکز روی روند سیاسی بود و کمتر به شخصیت اصلی و واقعی جه ها پرداخته شد. متاسفانه سریال کی ۲ به اندازه کافی شخصیت امروزی او را بررسی نمی‌کند. مطمئناً لحظات خوبی وجود داشت، اما بیشتر اوقات او فقط به عنوان محافظ و مراقب آنا دیده می‌شد.

یونا در نقش آنا خوب بود، اما در نهایت برای برخی بیننده‌ها کمی صاف بود. او به سختی در یک سوم اول درام حضور داشت، و آنقدر ساکت و پنهان بود که برقراری ارتباط با او مشکل بود. تا زمانی که او در نهایت زمان بیشتری از صفحه نمایش دریافت کرد و شخصیت او در نهایت بیشتر به تصویر کشیده شد. و با توجه به مبارزات غم انگیز و گذشته شخصیت او، تماشاچی واقعا دوست دارد که درد او را احساس کند و در سطح عمیق تری با او ارتباط برقرار کند.

نقد سریال کره ای کی دو / داستان سریال کی دو / خلاصه سریال کی 2

جی چانگ ووک و یونا به عنوان یک زوج در سریال کی ۲ مطمئنا با هم دوست داشتنی به نظر می‌رسند. سونگ یون آه در نقش چوی یو جین احتمالاً توسعه یافته‌ترین شخصیت و بازیگر سریال کی 2 است. او به عنوان همسر یک نامزد ریاست جمهوری، آرزوی قدرت را دارد. او یک زن پیچیده است که به عنوان یکی از شرورها معرفی می‌شود، اما چیزهای بیشتری برای او وجود دارد.

در حالی که نگاهی به برخی از آسیب‌پذیری‌های او می‌اندازیم، او همیشه زنی قوی و مصمم باقی می‌ماند که مشتاق قدرت است. این درام قصد ندارد که یک شخصیت شرور را طوری به تصویر بکشد که کاملاً نرم شود و یا تبدیل به شخصیتی خوب شود، اما ما شاهد حرکت‌هایی از طرف او هستیم. مخصوصا زمانی که مسائل مربوط به جه ها باشد. سونگ یون آه واقعاً در درام برجسته است. جانگ سه جون (جو سونگ ها) نامزد ریاست جمهوری ما و پدر آنا است. سه جون و یو جین ظاهر یک زوج خوشبخت را حفظ می‌کنند، اما در حقیقت آنها در مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند و یو جین از امنیت آنا به عنوان تهدید برای جلو بردن سه جون به سمت خواسته‌هایش استفاده می‌کند.

بنابراین به طور خلاصه، سریال The K2 در ارائه صحنه‌های اکشن عالی بود. درام با چیدمان محکمی در یک سوم اول شروع شد، اما بعد از آن به نظر نمی‌رسید داستان زیادی برای گفتن داشته باشد. مطمئناً این سریال به اندازه کافی خوب است که برای کسانی که طرفدار اکشن و توطئه‌های سیاسی هستند یا واقعاً جی چانگ ووک را دوست دارید جذابیت داشته باشد. بنابراین، در انتها آیا چوی یو جین عاشق جه ها است؟ چه اتفاقی برای شخصیت‌های این درام خواهد افتاد؟ دانلود سریال The K2 می‌توانید از یک سریال اکشن – رمانتیک و سیاسی لذت ببرید. تعداد قسمت های سریال The K2 نیز 16 اپیزود است و اگر در مورد نمرات نمرات سریال کی 2 کنجکاو هستید باید بگوییم این سریال از سایت آی‌ام‌دی‌بی نمره 7.8 از 10 و از سایت مای دراما لیست نمره 8.2 از 10 را گرفته است.

سخن آخر

با معرفی و نقد سریال کره ای کی دو همراهتان بودیم. این درام آخرین سریال اکشن جی چانگ ووک است و پس از آن این هنرمند بیشتر در پروژه های کمدی رمانتیک بازی کرده است. نظر شما درباره سریال کی دو چیست؟ آن را تماشا کرده‌اید؟ می‌توانید نظرات خود را با ما و دیگر همراهان پلازا درمیان بگذارید. ممنون که با مقاله ای دیگر همراه ما بودید.

 

منتخب کاربران