لیست کامل بهترین بازارها و مراکز خرید ارومیه


چند وقتی است دلتان هوای خرید کرده است؟ دوست دارید سری به بازارهای شهرهای مختلف بزنید و از بهترین مراکز خرید آنجا خرید کنید؟ در این مطلب می‌خواهیم سری به شهر ارومیه و مراکز خرید آن زده و به معرفی بهترین مراکز خرید و بازارهای ارومیه بپردازیم. اگر برایتان جای سوال است که چرا خرید در ارومیه مقرون به صرف است؟ با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

ارومیه از جمله شهرهای مرزی ایران است که به خاطر همسایه بودنش با کشور ترکیه بسیاری از محصولات و اجناس خارجی را با برندهای معتبر را به مشتریان عرضه می‌کند. در واقع خرید در ارومیه برای هر نوع سلیقه و نیازی راحت‌ترین خرید است. این شهر دارای مراکز لوکس بسیار زیاد و بازارهای قدیمی متنوعی است. اگر دوست دارید سفری به ارومیه داشته باشید و جاهای زیادی را برای خرید نمی‌شناسید اصلا نگران نباشید چرا که ما با معرفی بهترین مراکز خرید در ارومیه شما را برای یک خرید آسان راهنمایی خواهیم کرد.

فهرست مطالب

لیست بهترین مراکز خرید ارومیه

ارومیه از جمله شهرهای مرزی ایران است که به خاطر همجوار بودن با کشورهای همسایه محلی مناسب برای خرید کالاهای باکیفیت خارجی و داخلی می‌باشد. در این بخش می‌خواهیم بهترین مجتمع‌های تجاری ارومیه را به شما معرفی کنیم.

این شهر علاوه بر دیدنی‌های جذاب و مکان‌های تفریحی متنوع، دارای مراکز خرید بسیار زیادی است. در مراکز خرید ارومیه برای هر نوع سن و سلیقه‌ای کالا و محصولات متنوعی از برندهای معتبر وجود دارد. به طور کلی باید بگوییم که بازارها و مراکز خرید ارومیه در نوع خود بهترین هستند و بدون شک اگر وارد هر یک از این مراکز خرید و بازارها شوید دست خالی از آنها بیرون نخواهید آمد.

1- مجتمع تجاری تورک مال، از بهترین مراکز خرید ارومیه

بهترین مراکز خرید ارومیه - تورک مال
اطلاعات مجتمع تجاری تورک مال

از جمله مراکز خرید لوکس ارومیه، می توان به مجتمع تجاری تورک مال اشاره کرد که علاوه بر اینکه یک مرکز خرید بزرگ در ارومیه می‌باشد از امکانات تفریحی و رفاهی متنوعی نیز برخوردار است. این مجتمع تجاری، تفریحی در سال ۱۳۹۷ در مساحتی به زیربنای ۴۰ هزار مترمربع افتتاح شد و دارای 5 طبقه می‌باشد.

در واحدهای تجاری این مجتمع می‌توانید انواع لباس، کیف و کفش، زیورآلات، لوازم آرایشی و بهداشتی، عطر و ادکلن و غیره با بهترین کیفت ها تهیه کنید.

راه‌های دسترسی

  • تلفن: ۳۳۴۷۹۱۱۷ ۰۴۴
  • آدرس: ارومیه، خیابان دانشکده (شهید بهشتی)
  • ساعت کاری: همه روزه از ساعت 7 صبح تا 23:45 شب

امکانات

  •  هایپرمارکت
  • فودکورت
  • رستوران
  • کافی شاپ
  • شهربازی
  • دنیای کودک
  • پارکینگ طبقاتی

2- پاساژ تندیس ارومیه

مرکز خرید تندیس- بهترین مراکز خرید ارومیه
مرکز خرید تندیس ارومیه

یکی از بزرگترین مراکز خرید ارومیه پاساژ تندیس است که به عنوان مجموعه تجاری و تفریحی در این شهر شناخته شده است. واحدهای تجاری مرکز خرید تندیس در زمینه های مختلفی همچون: فروش انواع لباس، کیف و کفش، عطر و ادکلن، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم دیجیتال، اکسسوری و غیره فعالیت دارند.

راه‌های دسترسی

  • آدرس: ارومیه، شهرک فرهنگیان اول شمالی
  • ساعت کاری: همه روزه از ساعت 9 صبح تا 21 شب

امکانات

  • پله برقی
  • آسانسور
  • سیستم سرمایشی و گرمایشی مرکزی
  • شهربازی برای کودکان
  • رستوران
  • پارکینگ

3- مجتمع تجاری میلاد نور

بهترین مجتمع خرید ارومیه
معرفی مجتمع تجاری میلاد نور

این مجتمع  تجاری به خاطر وجود تعداد زیادی فروشگاه پوشاک، کیف و کفش در ارومیه شهرت بسیاری بدست آورده است. مجتمع میلاد نور ارومیه دارای 6 طبقه تجاری است که 4 طبقه از آن در زیر زمین قرار دارد. فروشگاه‌های این مجتمع عرضه کنند انواع برندهای ترکی با قیمت‌های مناسب می‌باشند.

راه‌های دسترسی

  • آدرس: ارومیه، خیابان دانشکده ، خیابان استادان
  • ساعت کاری: هر‌روز هفته از ساعت ۹:۰۰ تا ۲۰:۳۰

امکانات

4- بازار ارومیه، از بهترین بازارهای ارومیه

بهترین بازارهای ارومیه - تاریخچه بازار ارومیه
تاریخچه بازار ارومیه

یکی از معروفترین جاهای دیدنی ارومیه بازار سنتی این شهر می‌باشد که هنوز هم بسیاری از مردم برای خرید این بازار را انتخاب می‌کنند. بازاری که با معماری ساده خود، ارزش‌های تاریخی، معنوی و فرهنگی ارومیه را به نمایش گذاشته است.

بازار ارومیه که در دوره صفوی ساخته شد، در تاریخ ۲۲ خرداد ۱۳۶۲ هجری شمسی با شماره ثبت ۱۶۳۹ به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسید. این بازار که حدود ۶۰ هزار متر مربع مساحت دارد، دارای بافتی قدیمی است که امروز تحت مراقبت و بهسازی می‌باشد. در بازار ارومیه چیزی نزدیک به 1000 مغازه با کارکردهای مختلف و متنوع، هفت تیمچه و سرای نسبتا بزرگ، پنج حمام قدیمی و یک باب مسجد معروف به مسجد جامع وجود دارد.

بیشتر مغازه‌هایی که در بازار ارومیه دیده می‌شوند عبارتند از: مسگری، زرگری، چاقوسازی، فرش‌فروشی، بلور‌فروشی، کفاشی، عطاری، بزازی و… البته در این بازار قدیمی محصولات و کالاهای دیگری همچون: لبنیات محلی، طلا و جواهر، پارچه و پوشاک، ظروف مختلف، کیف و کفش چرم و… نیز به فروش می‌رسد.

راه‌های دسترسی

  • آدرس: ارومیه، مابین خیابان امام و بعثت
  • ساعت کاری: همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۰:۳۰

5- سیسمونی نیوشا، از بهترین مراکز خرید کودک ارومیه

بهترین مراکز خرید ارومیه برای کودک
معرفی فروشگاه سیسمونی در ارومیه

خرید برای کودکان همیشه یکی از بزرگترین دغدغه‌های والدین بوده است، چه قبل از به دنیا آمدن و چه بعد از متولد شدن آنها. شاید به همین خاطر است که این روزها پیدا کردن یک فروشگاه لوازم کودک که هم محصولات خوبی برای کودکان داشته باشد و هم قیمت مناسبی ارائه دهد کاری دشوار می باشد. در این بخش ما بهترین فروشگاه‌های لوازم کودک را در ارومیه به شما معرفی خواهیم کرد تا بهتر و راحتر بتوانید هرآنچه که می‌خواهید را برای کودکان خود تهیه کنید.

از آنجایی که خرید برای کودکان از حسایت بیشتری نسبت به خرید برای بزرگسالان برخوردار می‌باشد، باعث شده تا خرید در این زمینه کمی کار را برای والدین سخت کند. چرا که آنها نگران این مسئله هستند که لباس، کیف، کفش و سایر وسایلی که برای فرزندان خود تهیه می‌کنند دارای جنس باکیفیت باشد.

سیسمونی نیوشا در ارومیه که ارائه دهنده بهترین و باکیفیت ترین لوازم و وسایل کودک می‌باشد می‌تواند خیال شما را از بابت سلامتی فرزندتان راحت کند.

راه‌های دسترسی

  • تلفن: 04433469011
  • آدرس: ارومیه، بلوار بهداری، بین فلکه گلباد و مهدوی 2

6- لباس کودک مینیکا

بازار لباس کودک ارومیه
بهترین فروشگاه لباس کودک در ارومیه

با توجه به بازار امروز و قیمت های لوازم کودک در ارومیه، پیدا کردن بهترین مراکز خرید ارومیه که بتوان از آنجا وسایل کودک خود را با آسودگی خاطر بیشتری تهیه کنید و از کیفیت اجناسی که می‌خرید خیالتان راحت باشد از اهمیت زیادی برخوردار می‌باشد.

فروشگاه لباس کودک مینیکا یکی از فروشگاه‌ لباس کودک در ارومیه می‌باشد که کالاهایی باکیفیت بسیار عالی و قیمت مناسب را عرضه می‌کند.

راه‌های دسترسی

  • تلفن: 09011120883
  • آدرس: ارومیه، بلوار نبوت

7- مجتمع تجاری امیرکبیر، از بهترین مراکز خرید ارزان ارومیه

بهترین مراکز خرید ارزان ارومیه
اطلاعات مجتمع تجاری امیرکبیر

علاوه بر مجتمع‌های لوکس و بزرگی که در پاراگراف‌های قبلی به معرفی آنها پرداختیم در شهر ارومیه مراکز خرید ارزانی هم وجود دارد که شما دوستان عزیز می‌توانید در این مراکز خرید نیز اجناس باکیفتی را تهیه کنید. این مراکز خرید به دلیل داشتن قیمت مناسب اجناس و محصولات در میان مردم بسیار محبوب واقع شده اند و هر زمان به این مراکز خرید مراجعه کنید مملو از جمعیت‌ می‌باشد که در حال گشت و گذار و خرید کردن هستند.

یکی از مراکز خرید ارزان ارومیه، مجتمع تجاری امیرکبیر است که در مرکز شهر قرار داشته و از همین رو دارای دسترسی آسانی می‌باشد. این مجتمع تجاری در یک ساختمان 3 طبقه بنا شده است که فروشگاه‌های زیادی در آن فعالیت دارند. واحدهای تجاری این مجتمع بیشتر در زمینه فروش انواع لباس ها، کیف و کفش، شال و روسری، عطر و ادکلن، لوازم آرایشی و بهداشتی، زیورآلات و غیره با قیمت‌های مناسبی فعالیت دارند.

راه‌های دسترسی

  • تلفن: ۰۹۱۴۴۴۵۹۰۲۸
  • آدرس: ارومیه، خیابان خیام جنوبی
  • ساعت کاری: هر‌روز هفته از ساعت ۹:۰۰ تا ۲۱:۳۰

 8- مرکز خرید الماس غرب ارومیه

بورس البسه مردانه در ارومیه

این مرکز خرید متشکل از حدود 50 تا 60 فروشگاه می‌باشد که اغلب آنها در زمینه فروش البسه مردانه فعالیت دارند. البته در مرکز خرید الماس غرب ارومیه علاوه بر البسه مردانه می‌توانید انواع لبس زنانه، بچه گانه و انواع کفش را نیز تهیه کنید. اکثر جنس لباس‌های این مرکز خرید از برندهای کشور ترکیه می باشد و همچنین جنس‌های ایرانی نیز به وفور در این مرکز خرید به چشم می خورد.

دلیل اصلی محبوبیت این مرکز خرید در میان اهالی ارومیه و مسافران، مناسب بودن قیمت اجناس و بالا بودن کیفیت اجناس این مرکز خرید می‌باشد.

  • آدرس: ارومیه،خاقانی،خ. ایثار،خ. استاد شهریار

9- مجتمع تجاری برلن

معروفترین مراکز خرید و بازارهای ارومیه
بزرگترین مجتمع تجاری ارومیه

این مجتمع تجاری که از قدیمی‌ترین‌ها و محبوب‌ترین مجتمع‌های خرید در ارومیه می‌باشد بهترین مرکز برای خرید انواع پوشاک، کیف و کفش و… با‌کیفیت مناسب و قیمت معقول است. مجتمع تجاری برلن، دارای یک ساختمان بزرگ با چندین طبقه است که فروشگاه‌های آن در زمینه پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه و فروشگاه‌های کیف و کفش در دو طبقه از طبقات مجتمع تجاری مشغول فعالیت هستند.

تنوع پوشاک و کیف و کفش در این مرکز خرید نسبتاً زیاد است و به خاطر قیمت‌های مناسب اجناس در فروشگاه‌های مرکز خرید برلن ارومیه باعث شده که تا هیچکس دست خالی از آن بیرون نرود.

راه‌های دسترسی

  • آدرس: ارومیه، شهرک فرهنگیان، خیابان اول شمالی، کوچه اول
  • ساعت کاری: روزهای شنبه تا پنجشنبه از ساعت 9 صبح تا 21 شب و روزهای جمعه تعطیل

امکانات

  • خانه بازی مخصوص کودکان

9- بازار خیام

دسترسی بازار خیام ارومیه

ارومیه دارای بافت گسترده شهری و مناطق طبیعی خاصی است. برخی از محله‌ها در شهر ارومیه قدمت بسیاری دارند و برخی دیگر با شهرسازی گسترده و انبوه‌سازی بسیاری روبرو شدند از این رو یک سری از محله‌های قدیمی ارومیه بهترین خیابان برای قدم زدن و خرید کردن هستند. از جمله خیابان‌های قدیمی ارومیه که بافت قدیمی خود را به نوعی حفظ کرده‌اند خیابان خیام جنوبی است که در ادامه بیشتر در رابطه با خرید از مراکز خرید این خیابان صحبت خواهیم کرد.

خیابان خیام جنوبی از جمله خیابان‌های شلوغ و پر رفت و آمد در ارومیه می‌باشد که شهرت بسیار زیادی دارد. این خیابان که در مرکز شهر ارومیه واقع شده است به بزرگترین خیابان ارومیه یعنی خیابان امام متصل می‌باشد. تمام این خیابان با سنگ فرش پوشیده شده‌اند و مغازه‌های متنوعی در جای‌جای خیابان خیام جا خشک کرده‌لند. با رفتن به این خیابان و قدم زدن در آنجا شاهد فروشگاه‌ها و مغازه‌هایی خواهید بود که در زمینه فروش انواع پوشاک، کیف و کفش زنانه و مردانه از برند‌های معتبر خارجی، به‌خصوص برند‌های ترکی فعالیت دارند.

راه‌های دسترسی

  • آدرس: ارومیه، خیام جنوبی
  • ساعت کاری: حدود ساعت ۹ صبح تا ساعت ۱۰ شب

10- بازار خیابان آهندوست

بورس لوازم خانگی در ارومیه

این خیابان نیز یکی دیگر از قدیمی‌ترین و پر رفت و آمدترین خیابان‌های ارومیه است که به خاطر تنوع فروشگاه‌ها و مغازه‌هایی که دارد، به یکی از مهم‌ترین مراکز خرید ارومیه تبدیل شده است. خیابان آهندوست پر از انواع و اقسام رستوران با غذاهای سنتی خوشمزه و فروشگاه‌های تخصصی لوازم خانگی است. بنابراین، اگر به قصد خرید لوازم خانگی و جهیزیه به ارومیه سفر کرده‌اید به راحتی در این خیابان می‌توانید هر آنچه که می‌خواهید را با قیمت مناسب تهیه کنید.

راه‌های دسترسی

  • آدرس: ارومیه، خیابان آهندوست
  • ساعت کاری: همه روزه از ساعت 9 صبح تا 22 شب

سوالات متداول بهترین مراکز خرید ارومیه

لوکس‌ترین مرکز خرید ارومیه کدام است؟

از لوکس‌ترین مراکز خرید ارومیه می‌توان به مجتمع تجاری تورک مال اشاره کرد.

ارزان‌ترین مرکز خرید ارومیه کدام است؟

مجتمع تجاری امیر‌کبیر و مجتمع برلن از مقرون به صرفه‌ترین مراکز خرید در ارومیه به شمار می‌آیند

پاساژ تندیس ارومیه چه امکاناتی دارد؟

پله برقی، آسانسور، سیستم سرمایشی و گرمایشی مرکزی، شهربازی برای کودکان، رستوران، پارکینگ

احتمالا این مطالب رو هم دوست داشته باشید

جمع بندی

با توجه به اطلاعاتی که درباره بهترین مراکز خرید ارومیه در این مطلب عنوان کرده‌ایم بدون شک حسابی کار بلد شده‌اید و دیگر خرید در شهر ارومیه برایتان سخت نخواهد بود. تنها کاری که باید انجام دهید این است که مشخص کنید برای خرید چه چیزی بهتر است کجا بروید که دسترسی راحت‌تری به کالاهای مورد نظرتان داشته باشید.

در مجموع باید بگوییم که بیشترین مراکز خرید شهر ارومیه در خیابان‌های همچون استادان و منطقه دانشکده و خیابان امام واقع شده‌اند که با توجه به منطقه و نوع اجناس، رده قیمتی محصولات متفاوت خواهد بود. اگر به دنبال مراکز خرید ارزان در ارومیه هستید پیشنهاد ما به شما مجتمع تجاری برلن و امیرکبیر می‌باشد. اگر هم قصد خرید از لوکس‌ترین مراکز خرید ارومیه را دارید می‌توانید سری به پاساژ تندیس و مجتمع تجاری تورک مال بزنید.

شما برای خرید کدامیک از مجتمع‌های تجاری و بازارهای ارومیه را پیشنهاد می‌کنید؟