معرفی کامل سریال گردن زنی و زمان پخش آن


سریال گردن زنی یکی از مجموعه‌های شبکه نمایش خانگی 1403 محسوب می‌شود که به کارگردانی سامان سالور ساخته شده است. با معرفی سریال ایرانی گردن زنی همراه شما هستیم.

سامان سالور کارگردان و فیلمنامه‌نویس اهل ایران متولد سال 1355 است. او از دانشگاه سوره فارغ‌التحصیل شد و اولین بار با فیلم ساکنین سرزمین سکوت توانست وارد حرفه کارگردانی و برنده جایزه ویژه هیئت داوران جشنواره بین‌المللی فیلم صوفیه شود. فیلم بعدی مورد توجه آقای سالور چند کیلو خرما برای مراسم تدفین بود که استعدادش را ثابت کرد. فیلم‌های دیگر او آمین خواهیم گفت، سیزده 59، تمشک و فیلم سه کام حبس هستند. این کارگردان اکنون تصمیم گرفته برای اولین بار به سراغ کارگردانی سریال برود.

سریال گردن زنی به کارگردانی سامان سالور و نویسندگی زامیاد سعدوندیان در سال 1402 تولید شده و قرار است از شبکه نمایش خانگی پخش شود. در این مجموعه بازیگران نام آشنایی حضور دارند. در ادامه مقاله پیش رو پلازا با معرفی سریال ایرانی گردن زنی همراه شما هستیم.

فهرست مطالب:

زمان پخش سریال گردن زنی

ژانر سریال ایرانی گردن زنی جنایی و درام است. این مجموعه در سال 1402 تهییه شد و هنوز زمان اکران آن کاملا مشخص نشده است. انتظار می‌رود که سریال از تابستان 1403 روی پلتفرم فیلم نت منتشر شود. تعداد قسمت های سریال گردن زنی نیز هنوز مشخص نیست.

داستان سریال گردن زنی

داستان سریال گردن زنی

حتما برای دانستن خلاصه سریال گردن زنی کنجکاو هستید. خلاصه‌ طولانی‌ای از سریال در دسترس نیست. تنها می‌دانیم که داستان سریال از یک مراسم عروسی شروع می‌شود که رنگ سپید لباس عروس آن‌ با جنایتی هولناک به خون آلوده می‌شود. این جنایت نه تنها مراسم بلکه باور تمامی افرادی که در آن حضور دارند را به چالش می‌کشد. چه کسی راست می‌گوید؟ چه کسی دروغ می‌گوید؟ این ها سوالاتی هستند که در گردن زنی با آنها روبه‌رو خواهیم شد.

بازیگران سریال گردن زنی

در این بخش با معرفی هنرپیشه‌های سریال که همگی از بازیگران به نام ایرانی هستند، همراه شما می‌شویم.

سمیرا حسن پور

بازیگران سریال گردن زنی

سمیرا حسن پور بازیگر ایرانی سینما، تلویزیون و تئاتر در 16 آذر سال 1363 چشم به جهان گشود. او نخستین بار با نقش گلرخ سریال پایتخت توانست در نزد مخاطب دیده شده و به شهرت خوبی برسد. خانم حسن پور بازیگر گزیده‌کاری است و تا کنون موفق شده دوبار نامزد سیمرغ بلورین برای فیلم‌های تمشک و فیلم سه کام حبس شود. آثاری همچون سریال‌های دلدادگان، جیران، سودا، بی‌همگان، فیلم‌های سایه‌های موازی، کلوپ همسران، لب خط، فیلم نمور، فیلم ساعت 6 صبح و فیلم تابستان همان سال از آثار شاخص این بازیگر هستند.

حسن معجونی

هنرپیشه های سریال گردن زنی

حسن معجونی بازیگر و کارگردان تئاتر اهل ایران در 28 دی سال 1347 متولد شد. این هنرپیشه بازیگری را از سال 1375 و تئاتر آغاز کرد و  با فیلم همیشه پای یک زن در میان است برای بار اود جلوی دوربین رفت. نقش بهرام در سریال مسافران  و همکاری او با رامبد جوان سبب شد که او شناخته شود. حسن معجونی نه تنها در عرصه سینما و تلویزیون بلکه از بازیگران شاخص تئاتر است. از مهمترین آثار این هنرپیشه باید به خوک، ما همه با هم هستیم، لتیان، جاده خاکی و فیلم شب طلایی، سریال‌ راز بقا، سریال رهایم کن،  سریال نیوکمپ و سریال دفتر یادداشت اشاره کنیم.

همچنین بخوانید :

پژمان بازغی

زمان پخش سریال گردن زنی

پژمان بازغی بازیگر ایرانی متولد 19 مرداد سال 1353 است. او بازیگری را از دوران دانشجویی شروع کرد و در سال 1373 جلوی دوربین رفت. پژمان بازغی سپس با سریال آژانس دوستی توانست دیده شود و  در سریال‌هایی همچون گذر از رنج‌ها، کوبار و افرا ایفای نقش‌های پررنگی داشت. فیلم‌‌های معروف این بازیگر نیز دوئل، کافه ستاره، خواب لیلا، انارهای نارس، فصل نرگس، اسرافیل، هفته‌ای یک‌بار آدم باش، تابستان همان سال و بهشت تبهکاران هستد. او سابقه مجری‌گری در برنامه کودک شو را نیز داشته است.

همچنین بخوانید :

مهران غفوریان

معرفی سریال ایرانی گردن زنی

مهران غفوریان از هنرپیشگان نام آشنای ایرانی متولد 3 شهریور 1353 است. این هنرپیشه کار خود را از تلویزیون با سریال لبخند سوم آغاز کرد و کم‌ کم با ایفای نقش در آثار طنز، توانست تبدیل به یکی از ستاره‌های کمدی سینما و تلویزیون ایران شده و به شهرت زیادی برسد. او در دهه 80 کارگردانی و ایفای نقش بهروز خالی بند در مجموعه تلویزیون پرتماشاگر زیر آسمان شهر را برعهده داشت که برای همیشه مهران غفوریان در ذهن مخاطب حک کرد. در  سال 1399 با سریال قورباغه آقای غفوریان تصمیم به ایفای نقش‌های جدی نیز گرفت سریال‌های خاتون، نیسان آبی، جوکر، سریال نوبت لیلی، سریال پدر گواردیولا، سریال زخم کاری: بازگشت، سریال نیسان آبی 2 و فیلم آبی روشن از آثار شاخص و جدید او هستند.

ترلان پروانه

بررسی سریال گردن زنی فیلم نت

ترلان پروانه هنرپیشه اهل ایرانی در 18 تیر 1377 به دنیا آمد. خانم پروانه از سال 1382 با سریال بچه‌های خیابان وارد دنیای بازیگری شد و یک بازیگر کودک بود. او با ایفای نقش‌های مختلف در کودکی و نوجوانی مانند نصف مال من نصف مال تو، مسافری از گرونگول و آهوی پیشونی سفید 1 توانست به شهرت خوبی برسد و در همان سال‌ها  برنده پروانه زرین بهترین بازیگر دختر شد. در جوانی نیز شاهد حضور خانم بازیگر در آثار مختلف هستیم ‌که از میان آنها باید به رویای سهراب، فیلم گربه سیاه، فیلم علفزار و سریال سووشون اشاره کنیم‌.

بهنام تشکر

خلاصه سریال گردن زنی

بهنام تشکر بازیگر، صداپیشه، گوینده و مجری اهل ایران در 4 بهمن 1355 چشم به جهان گشود. شروع بازیگر این هنرمند از سال 1375 و تئاتر بود و سرانجام با شخصیت، نیما افشار در سریال پرمخاطب ساختمان پزشکان دیده شد. سریال‌هایی  نظیر دزد و پلیس، دودکش، پادری، لیسانسه‌ها، وارش، دراکولا و آنتن باعث دیده شدن بیشتر آقای تشکر شد. از آثار سینمایی موفق او نیز باید به فیلم‌های استرداد، لاک قرمز، زندانی‌ها، بهشت تبه‌کاران، فیلم پرویز خان و فیلم آپاراتچی اشاره کنیم.

الهام پاوه نژاد

تعداد قسمت های سریال گردن زنی

الهام پاوه نژاد بازیگر ایرانی متولد 27 شهریور 1350 است. او بازیگری را از سال 1369 و تئاتر شروع کرد تا اینکه با سریال همسران در قاب تلویزیون ظاهر شد. خانم پاوه نژاد در سریال‌های تصویر یک رؤیا، گارد ساحلی، ترانه مادری، همه بچه‌های ما، شاهگوش، هفت سنگ، مانکن و دفتر یادداشت حضور پررنگی داشت و توانست به خوبی دیده شود. او همچنین در فیلم‌های زندگی با چشمان بسته و دیشب باباتو دیدم آیدا نیز حضور داشته است.

سایر هنرپیشه های سریال گردن زنی عبارتند از:

  • رویا نونهالی
  • پوریا رحیمی سام
  • امین شعرباف
  • علی قربانزاده،
  • کیسان دیباج
  • الیکا ناصری

نقد سریال گردن زنی

هنوز این اثر پخش نشده و نمی‌توان نقدی از آن داشت. اما با توجه به اینکه کارگردانی سریال با سامان سالور است و او پیش از این تجربه‌های درام و جنایی موفقی در کارنامه خود داشته و حضور تیم بازیگری خوب، احتمالا نمرات سریال گردن زنی بالا باشند. البته زامیاد سعدونیان نیز تا کنون آثار خوبی را به رشته تحریر درآورده که نباید از آن غافل شویم‌. اما باید دید در زمانی که اکثر آثار پربازیگر شبکه نمایش خانگی به نوعی بخاطر فیلمنامه ضعیف با شکست روبه‌رو می‌شوند، گردن زنی می‌تواند موفق عمل کند یا خیر.

سخن نهایی

در این مقاله با معرفی و بررسی سریال گردن زنی فیلم نت همراه شما هستیم. این مجموعه تا کنون در جدول پخش آینده فیلم نت قرار گرفته و احتمالا در تابستان 1403 شاهد پخش آن باشیم. نظر شما درباره اولین سریال شبکه نمایش خانگی سامان سالور چیست؟ از همراهی شما تا پایان مقاله سپاس‌گزاریم.

منتخب کاربران



منبع