نحوه تعویض خودکار عکس پس زمینه شیائومی


گزینه‌های تعویض خودکار عکس پس زمینه شیائومی زیادی در گوشی‌های این برند وجود دارد که گاهی اوقات مفیدترین آن‌ها ممکن است مورد توجه قرار نگیرند، مانند تغییر خودکار پس‌زمینه. این گزینه که در گوشی‌های هوآوی با EMUI پیدا می‌کنیم در شیائومی و در تمامی مدل‌های این گوشی وجود دارد اما با این وجود به خوبی پنهان شده است تا همه نتوانند از آن استفاده کنند.

اگر می‌خواهید تعویض خودکار پس زمینه عکس را به طور خودکار در شیائومی تغییر دهید، فقط باید مطمئن شوید که MIUI 10 MIUI 11 یا MIUI 12 دارید و در هر یک از موبایل‌های شیائومی، پوکو، ردمی یا بلک شارک می‌توانید از این گزینه جالب لذت ببرید. علت اصلی اینکه چرا تصویر زمینه گوشی شیائومی عوض میشه؟ نیز فعال بودن همین ویژگی است.

فهرست مطالب:

تعویض خودکار عکس پس زمینه شیائومی؛ چگونه تصویر زمینه چرخشی در شیائومی را فعال کنیم؟

برای فعال کردن تصویر زمینه چرخشی در شیائومی در تلفن همراه خود، باید تصویر زمینه Carousel را دریافت کنید، که برنامه خود شیائومی است که در تلفن‌های همراه در بعضی کشورها مثل هند وجود دارد. با این حال، مانند بسیاری از محدودیت‌های دیگر بر اساس مناطق، در اینجا به طور پیش فرض آن را نداریم و برای استفاده از آن باید تغییری ایجاد کنیم.

تعویض خودکار عکس پس زمینه شیائومی

  • برای شروع باید وارد تنظیمات شویم.
  • سپس به دنبال قسمت تنظیمات اضافی می‌گردیم.
  • بعداً به منطقه نقل مکان می‌کنیم.
  • در نهایت به جای ایران، هند را انتخاب می‌کنیم.

پس از تکمیل این فرآیند و اتصال به شبکه وای فای، کافی است برخی از برنامه‌ها در عرض چند ثانیه به سیستم اضافه شوند و همچنین تغییرات مربوطه در MIUI که به ما امکان عملکردهای بیشتری مثل تعویض خودکار عکس پس زمینه شیائومی را می‌دهد. اگر این اتفاق نیفتاد، باید موبایل را ریستارت کنید و به یاد داشته باشید که اتصال به وای فای مهم است تا همه چیز به درستی اعمال و دانلود شود.

همچنین بخوانید :

کار بعدی که باید انجام دهید این است که صفحه موبایل را قفل کنید، بله، اگرچه ممکن است ساده به نظر برسد، اما این تنها کاری است که باید انجام دهید. در پایین می‌بینید که یک آیکون کوچک به شکل گل در سمت چپ ظاهر می‌شود که هنگام کشیدن آن به سمت راست به ما اجازه می دهد تا از گزینه مورد نظر در MIUI استفاده کنید.

اول از همه، روش باز کردن قفل را از شما می‌خواهد و بعد از آن می توانید این عملکرد را بر اساس پس زمینه Carousel که پیدا کردن آن بسیار دشوار بوده است، فعال کنید. فعال کردن آن شما را به یک تب جدید می‌‌برد که در آنجا روی “تنظیمات” لمس کنید و در نهایت گزینه اول را فعال کنید.

لغو عوض شدن والپیپر خودکار در گوشی شیائومی؛ چگونه عوض شدن خودکار پس زمینه گوشی شیائومی را کنسل کنیم؟

پوسته سفارشی MIUI شیائومی یکی از ویژگی‌های موجود در گوشی شیائومی است. در حالی که تعویض خودکار پس زمینه عکس در اندروید می‌تواند مفید باشد، ممکن است همیشه نخواهید از این ویژگی‌ها استفاده کنید. اگر می‌خواهید Wallpaper Carousel را غیرفعال و حذف نصب کنید، به جای درستی آمده‌اید.

Wallpaper Carousel مفید است، اما این ویژگی و همچنین تبلیغاتی را ارائه می‌دهد، ممکن است دلیل آن باشد که بخواهید آن را به طور کامل حذف کنید. اگر تبلیغات اعصاب شما را به هم می‌زند، در ادامه راهنمای مفیدی در مورد نحوه غیرفعال کردن تبلیغات در تلفن هوشمند شیائومی آورده شده است.

این دستورالعمل‌های ساده را برای لغو عوض شدن والپیپر خودکار در گوشی شیائومی دنبال کنید:

  • تنظیمات را باز کنید.
  • صفحه قفل را انتخاب کنید.
  • روی Wallpaper Carousel ضربه بزنید.
  • در صفحه بعد، روشن کردن را خاموش کنید. با این کار قابلیت Wallpaper Carousel غیرفعال می‌شود.

لغو عوض شدن والپیپر خودکار در گوشی شیائومی

به یاد داشته باشید، وقتی می‌توانید تصویر زمینه را از طریق تنظیمات خاموش کنید، نماد همچنان روی صفحه قفل شما باقی خواهد ماند. برای خلاص شدن از شر آن، مراحل زیر را دنبال کنید تا برنامه را حذف نصب کنید:

  • تنظیمات را باز کنید.
  • Storage را انتخاب کنید و روی Apps and data ضربه بزنید.
  • در صفحه جزئیات برنامه به دنبال Wallpaper Carousel بگردید و آن را انتخاب کنید.
  • روی Uninstall app در پایین ضربه بزنید. از پنجره پاپ آپ روی OK ضربه بزنید تا انتخاب خود را تأیید کنید. با این کار برنامه حذف نصب می‌شود.

با حذف نصب Wallpaper Carousel، نماد صفحه قفل ناپدید می‌شود. اگر می‌خواهید در آینده از این قابلیت استفاده کنید، می‌توانید برنامه Mi Wallpaper Carousel را از فروشگاه Google Play دانلود کنید.

اگر برنامه در دسترس نیست، ممکن است بخواهید ابتدا منطقه خود را در فروشگاه Google Play تغییر دهید تا آن را دانلود کنید. اگر نمی توانید Wallpaper Carousel را دانلود کنید تعجب نکنید، دلایلی وجود دارد که نمی توانید. برنامه‌های دیگری را از فروشگاه Google Play دانلود و امتحان کنید.

مشکل تغییر اتوماتیک پس زمینه شیائومی

همانطور که می‌گوییم MIUI 12 کامل است، اما بدون مشکل نیست. یکی از محبوب ترین ویژگی های این نسخه جدید پوسته اندروید شیائومی Super Wallpaper است. اما در مورد یک باگ صحبت می‌کنیم که در دوره گذشته بسیاری از کاربران را تحت تأثیر قرار داده است.

همچنین بخوانید :

این باگی است که روی والپیپرها تأثیر می‌گذارد و باعث می‌شود وقتی یکی را تنظیم کنیم، اگر برنامه ای را باز کنیم، همان پس زمینه ناپدید می‌شود و پس زمینه قبلی باز می‌گردد. راه‌هایی برای حل این مشکل وجود دارد.

برای تعویض خودکار پس زمینه عکس اول از همه باید بررسی کنید که آیا دستگاه شما برای نصب Super Wallpaper صرف نظر از قابلیت MIUI 12 مناسب است یا خیر؟ یادآوری می‌کنیم که این ویژگی به دلیل وجود پورت‌های خاص برای همه قابل استفاده است، اما به طور رسمی فقط توسط دستگاه های دارای Snapdragon 8 پشتیبانی می‌شود. در مرحله دوم، شما باید بررسی کنید که Super Wallpaper به آخرین نسخه به روز شده باشد.

سخن پایانی

در این مطلب با نحوه تعویض خودکار عکس پس زمینه شیائومی آشنا شدیم. نظرات خود را در مورد این ویژگی با ما به‌اشتراک بگذارید.

پاراگراف 30 آرون گروپس
منتخب کاربران