چگونه در گوشی های شیائومی اسکرین شات بگیریم؟


در این مطلب از پلازا چند مورد از ساده‌ترین و سریع‌ترین راهکارهای اسکرین شات گرفتن در گوشی‌های شیائومی را معرفی می‌کنیم.

رابط کاربری MIUI یکی از بهترین و پرطرفدارترین پوسته‌های اندرویدی است. این نوع از سیستم عامل اندروید عمدتا بر روی گوشی‌های شیائومی راه‌اندازی می‌شود. اما برخی از کاربران حتی با توجه به سادگی زیاد این سیستم، ممکن است با نحوه اسکرین شات شیائومی آشنایی کافی را نداشته باشند. در مقایسه با سایر گوشی‌های هوشمند، تلفن‌های برند Xiaomi راهکارهای زیادی برای گرفتن اسکرین شات دارند.

فهرست مطالب 

1. گرفتن اسکرین شات شیائومی با دکمه‌های ولوم و پاور

اولین و ساده‌ترین راهکار برای گرفتن اسکرین شات در گوشی‌های شیائومی، نگه داشتن دکمه پاور و ولوم به صورت هم‌زمان است. بدون شک شما هم مانند خیلی از افراد این روش را به خوبی می‌شناسید. به همین ترتیب تنها با چند ثانیه نگه داشتن هم‌زمان این دکمه‌ها می‌توانید به راحتی اسکرین‌ شات‌های مورد نظر خود را بگیرید.

همچنین بخوانید :

2. ثبت اسکرین شات شیائومی با منوی دسترسی سریع (Quick bull)

گزینه تنظیمات سریع توسط برند شیائومی نیز در بین سایر برندهای متوسط و اقتصادی بازار برای اولین بار به کار گرفته شد. با استفاده از تنظیمات سریع شما می‌توانید از چندین قابلیت تلفن همراه خود به صورت هم‌زمان استفاده کنید. یکی از گزینه‌های دسترسی سریع با استفاده از این تنظیمات، گرفتن اسکرین شات تنها با مراجعه به لبه سمت راست صفحه نمایش است!

اسکرین شات شیائومی

3. کشیدن سه انگشت روی نمایشگر (سوایپ سه انگشتی)

برند شیائومی به صورت انحصاری یک حرکت خاص را برای ثبت اسکرین شات در اکثر موبایل‌های هوشمند خود قرار داده است. با کشیدن سه انگشت روی نمایشگر به راحتی شما می‌توانید اسکرین شات مورد نظرتان را تهیه کنید!

همچنین بخوانید :

حتی این قابلیت شیائومی نسبت به حرکت سریع انگشتان در گوشی‌های سامسونگ و ضربه زدن دو انگشتی در تلفن‌های هواوی عملکرد بهتر و سریع‌تری دارد. در این روش حتما باید توجه داشته باشید که حرکت انگشتان دست شما باید از سمت بالا به پایین صفحه نمایشگر باشد تا اسکرین شات گرفته شود.

 سخن پایانی

گرفتن اسکرین شات شیائومی در مدل‌های مختلف، بر خلاف تصور خیلی از افراد اصلا کار سخت و پیچیده‌ای نیست. برای انجام این کار تنها کافی است که از روش‌ها و راهکارهای معرفی شده در مطالب فوق به درستی استفاده کنید.

منتخب کاربران



منبع