بروکر با اسپرد پایین low spread [ آشنایی با مفهوم «واید شدن اسپرد»]


بهترین بروکر با اسپرد پایین؛ کدام بروکر را انتخاب کنیم؟!

یکی از دغدغه های اصلی معامله گران، انتخاب بروکری است که از شرایط معاملاتی مناسبی برخوردار باشد. اگرچه امروزه تعداد بروکر ها در بازار فارکس بسیار زیاد است اما بروکر با اسپرد پایین به سختی یافت می شود. هر بروکر دارای حساب هایی متعددی است که اسپرد هر کدام از آن ها متغیر است و فراتر از آن، ما در این مقاله قصد داریم تا چند مورد «بروکر با اسپرد پایین» را به شما معرفی کنیم.

بررسی مفهوم اسپرد در فارکس

در بازار های مالی نرخ خرید و فروش دارایی ها یکسان نیست و به طور کلی اسپرد به اختلاف قیمت خرید و فروش گفته می شود. بروکر های بازار فارکس از این اخلاف به درآمد می رسند؛ بنابراین هر چه میزان اسپرد بیشتر باشد، بروکر ها سود بیشتری از معاملات کسب می کنند! بنابراین برای افزایش سوددهی باید بروکر با اسپرد پایین را انتخاب کنید.

انواع اسپرد در فارکس چیست؟ [بررسی انواع اسپرد]

اسپرد در کارگزاری های فارکس به دو صورت شناور و ثابت ارائه می شود. اسپرد شناور به معنای آن است که اسپرد ثابت نیست و در هر لحظه تغییر می کند. بازار فارکس دارای سشن های متفاوت است و اسپرد های شناور در هر ساعت معاملاتی متفاوت ارائه می شود. به عنوان مثال، بیش ترین میزان اسپرد مربوط به سشن توکیو است و کمترین میزان اسپرد در سشن لندن و نیویورک رخ می دهد. در مقابل اسپرد های ثابت، در ساعات معاملاتی مختلف، تغییر نمی کنند و معمولا در حساب های نانو و استاندارد یافت می شوند.

معرفی بهترین بروکر با کمترین اسپرد برای ایرانیان؛ راهنمای انتخاب بروکر مناسب!

در بازارهای مالی، رقابت زیادی بین بروکرها برای جذب معامله گران در جریان است. بهترین بروکر از نگاه معامله گران، بروکری است که شرایط معاملاتی ایده آل مانند اسپرد صفر یا بسیار پایین را ارائه کرده است.

بروکر با اسپرد پایین

از بهترین بروکر با اسپرد پایین می توان به کارگزاری های آلپاری، آمارکتس و لایت فارکس اشاره کرد.

در بازار ایران با توجه به محدودیت ارائه سرویس توسط کارگزاری ها (بدلیل تحریم ها)، تنوع بروکرهای معتبر فارکس برای معامله گران محدود می باشد. کمترین اسپرد در بروکر، در حساب های ECN و Pro ECN به معامله گران ارائه می گردد. از بهترین بروکر فارکس برای ایرانیان با کمترین اسپرد، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

بهترین بروکر فارکس با کمترین اسپرد

شرایط اسپرد در بروکر

بروکر آلپاری

یکی از کمترین اسپردها برای جفت ارزهای فارکس از 0.4 پیپ در آلپاری ارائه شده است.

بروکر لایت فارکس

کمترین اسپرد در لایت فارکس حساب های ECN می باشد.

بروکر آمارکتس

در حساب ECN آمارکتس اسپرد از حداقل 0.0 پیپ ارائه شده؛

بروکر ویندزور بروکرز

در حساب پرایم ویندزور بروکر اسپرد از حداقل 1 پیپ و بدون کمیسیون می باشد.

بروکر ارانته

در حساب VIP ارانته اسپرد بسیار پایینی از معامله گران دریافت می کند.

بروکر فیبوگروپ

اسپرد حساب فیکس فیبوگروپ حداقل 2 پیپ می باشد.

کارگزاری های معرفی شده در جدول بالا از بهترین بروکر های بازار فارکس هستند و اگر شما هم قصد دارید تا در آنها معامله کنید، پیشنهاد می کنیم تا مقاله های بروکر آلپاری چیست، بهترین بروکرهای باینری آپشن برای ایرانیان، بروکر لایت فارکس/لایت فایننس، کمترین اسپرد آلپاری، بروکر پاکت آپشن، همه چیز درباره اسپرد در معاملات فارکس و … را در خدمات انحصاری بروکر های فارکس و باینری آپشن خانه فارکس من ifxhome، اف ایکس لیست FX-List، اف ایکس امپایر FX Empire و دیگر رسانه های تخصصی مطالعه کنید تا اطلاعات بیشتری از بروکر ها داشته باشید.

چه راه هایی برای کاهش هزینه اسپرد وجود دارد؟!

اگر چه کنترل مستقیمی بر نرخ اسپرد ارائه شده از سوی بروکرها ندارید، اما باز هم می توانید هزینه آن را کاهش دهید. برای اینکار، کافی است تا از استراتژی و نکات زیر استفاده کنید.

خودداری از معامله در زمان انتشار اخبار مهم

برای جلوگیری از اسپرد واید در معاملات، در زمان انتشار اخبار مهم و تاثیرگذار، وارد بازار نشوید. با معامله نکردن، در معرض واید شدن اسپرد قرار نخواهید گرفت. در صورت الزام به انجام معاملات، از مدیریت ریسک و استاپ لاس استفاده کنید.

همچنین برای مطالعه بیشتر در مورد واید شدن اسپرد به اینجا /https://ifxhome.com/wide-spread/ مراجعه کنید و از مقالات مرتبط با این موضوع و دیگر اصطلاحات بازار فارکس استفاده نمایید.

انتخاب بروکر معتبر با نرخ اسپرد رقابتی

یکی از محور های تبلیغاتی مهم بروکرها برای جذب مخاطبان جدید، ارائه نرخ اسپرد رقابتی است. کارگزاری معتبری را انتخاب کنید که نرخ شفافیت بالا، شرایط معاملاتی مناسب [اسپرد رقابتی، بدون کمیسیون و سواپ و …] را ارائه می دهد.

تنوع در نماد های معاملاتی

اسپرد در همه نمادهای معاملاتی، یکسان نیست. به همین دلیل بهتر است در زمان افزایش اسپرد در برخی از دارایی ها، به سراغ نماد هایی با اسپرد کمتر رفته و روی آن، تمرکز کنید. با اینکار نه تنها در معرض واید شدن اسپرد قرار نمی گیرید، بلکه تنوع سبد معاملاتی نیز افزایش خواهد یافت.

دریافت کش بک یا ریبیت

یکی از روش های کاهش هزینه های معاملاتی مانند اسپرد، دریافت ریبیت (Cashback/Rebate) در معاملات است. ریبیت فارکس هزینه ای است که بروکر ها به طور ماهانه به مشتریان پرداخت می کنند و منبع آن از اسپرد و کمیسیون پرداختی تریدر ها تامین می شود.

نظر کارشناس درخصوص بروکر با اسپرد پایین و سخن پایانی:

در این مقاله به برررسی «بروکر با اسپرد پایین» پرداختیم. کارگزاری ها از اسپرد (تفاوت قیمت خرید و فروش) به درآمد می رسند و تاثیر شایانی بر سود دهی شما دارد. درخصوص بهترین بروکر با اسپرد پایین می توان به کارگزاری های آلپاری، لایت فایننس، فیبوگروپ و ویندزور اشاره کرد. شما همراهان گرامی از کدام بروکر استفاده می کنید؟ تجربیات خود درخصوص اسپرد انواع نماد های معاملاتی و روش های کاهش آن را با ما به اشتراک بگذارید.

برای اطلاعات بیشتر در خصوص اصطلاحات بازار فارکس می توانید به وبسایت ما در اینجا خانه فارکس من ifxhome.com مراجعه کنید و از خدمات ما استفاده نمایید.

جشنواره بزرگ خانه فارکس من آغاز شد!

از تاریخ ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ (۱۰ مارس ۲۰۲۴) به مدت ۲ ماه، از طرح‌های تشویقی و خدمات متنوع ما در وبسایت خانه فارکس من ifxhome.com استفاده نمایید.

همین امروز به وبسایت ما مراجعه کنید و از این فرصت استثنایی بهره‌مند شوید!

شماره تماس: 582918510

آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از چهارراه پارک وی، کوچه قرنی، پلاک 14 واحد 4

ایمیل: info@ifxhome.com – Support@ifxhome.com



منبع