راه های افزایش بازده لایو در اینستاگرام


یکی از مهم‌ترین بخش‌های مربوط به اینستاگرام بخش لایو آن است که اگر تصمیم دارید با اطلاعات مهمی درخصوص افزایش بازده لایو در اینستاگرام آشنا شوید کافیست که در ادامه این مقاله آموزشی با سایت پلازا همراه باشید.

امروزه بسیاری از کسب و کارهای مهم و بزرگ جهانی روی شبکه Instagram تمرکز داشته است که باید بدانید این سرویس جهانی میزبان میلیون‌ها کاربر از سراسر جهان بوده است که اگر بتوانید لایوهای خود را بسته به الگوریتم‌های اینستا تطابق دهید شاهد افزایش بازدید و بهره‌وری آنها خواهید بود. در این نوشته تصمیم داریم به اطلاعاتی درخصوص افزایش بازده لایو در اینستاگرام اشاره داشته باشیم که با استفاده از آنها می‌توانید شاهد رشد پیج کاری یا شخصی خود باشید.

فهرست مطالب

افزایش بازده لایو در اینستاگرام

برای تعامل بهتر با مخاطبین حتما پیج کاری یا کسب و کار خود را از حالت خصوصی خارج کنید و تاحد ممکن سعی کنید از طریق لایو به سوالات آنها پاسخ دهید. ارتباطات تصویری می‌تواند به شما این انگیزه را بدهد تا به شکل بهتری نیازهای کاربران را تحت پوشش قرار دهید و یا با آنها آشنا شوید. برای اینکه بتوانید کاربران بیشتری را به سمت لایوهای خود جذب کنید کافیست که راهکارهای افزایش بازده لایو در اینستاگرام را مطالعه و سپس آنها را روی پیج خود پیاده سازی کنید.

افزایش بازده لایو در اینستاگرام

موارد زیر از دید اشخاص بسیاری که به صورت حرفه‌ای در اینستا فعالیت دارند به عنوان بهترین مسیرهای افزایش بازدید لایو اینستا شناخته شده است که پیشنهاد می‌شود در این زمینه با ما همراه باشید.

همچنین بخوانید :

جلسات زنده خود را از قبل تبلیغ کنید

یکی از روش‌های افزایش بازدید لایو اینستا تبلیغ آن قبل از شروع می‌باشد که در این زمینه می‌توانید اطلاعات لایو خود را در شبکه‌های مشابه و یا پیام رسان‌های دیگر نظیر تلگرام به اشتراک بگذارید تا کاربران بدانند که لایو شما درچه ساعتی و با چه موضوعی آغاز خواهد شد.

به مخاطبان خود یادآوری کنید

مشغله‌های کاری سبب شده تا اشخاص با فراموشی‌های مختلفی مواجه شوند که برای جلوگیری از این موضوع می‌توانید یک یادآوری برای اینستای لایو قرار دهید تا به صورت خودکار پیش از آغاز لایو به کاربران از طریق نوتیفیکیشن اطلاع داده شود.

برنامه ریزی و تهیه محتوای جذاب

موضوع مناسب و برنامه ریزی اصولی یکی از اصلی‌ترین دلایل افزایش بازدید اینستا خواهد بود که اگر بتوانید نسبت به زمان و جامعه موضوع مناسبی را تحت پوشش قرار دهید، احتمال افزایش بازدید هیجانی نسبت به لایوهای گذشته را خواهید داشت.

بخش های تعاملی ایجاد کنید

تعامل و گفتگو با کاربران و یا ایجاد محیطی برای گفتگوی کاربران با یکدیگر روش دیگری برای افزایش بازده لایو در اینستاگرام است. در این زمینه می‌توانید به شکل بهتری با موضوعات فرعی و حواشی آشنا شوید و با تحت پوشش قرار دادن آنها در لایوهای بعدی، شانس بهتر دیده شدن خود را دوچندان نمایید.

بینندگان را تصدیق کنید

اشاره به نظرات درست یا اشتباه کاربران درطول لایو که از طریق کامنت برای شما ارسال می‌شود به کاربران این موضوع را گوش زد می‌کند که شما به سوالات و نظرات آنها اهمیت می‌دهید و این موضوع می‌تواند برای لایوهای بعدی شما تاثیر بسزایی داشته باشد.

یک حلقه بازخورد ایجاد کنید

دریافت نظر از کاربران با پایان یافتن لایو یک مسیر مناسب است تا بتوانید بدانید که لایو مربوط برای آنها خوشایند بوده است یا خیر. درچنین شرایطی یک نظرسنجی ساده می‌تواند به شما انگیزه دوچندان برای ادامه دادن بدهد و یا گزینه مناسبی برای دریافت اشتباهات و ایرادات لایو باشد.

ویدیوهای زنده را در پروفایل اینستاگرام خود ذخیره و به اشتراک بگذارید

ممکن است در هنگام اجرای لایو کاربران قادر به تماشای آن نباشند که در چنین شرایطی با ذخیره سازی لایو خود می‌توانید این فرصت را به کاربران بدهید تا در آینده آنرا مشاهده کنند. همچنین با ذخیره سازی لایو می‌توانید به کاربران جدیدی که پیج شمارا دنبال می‌کنند این فرصت را بدهید تا دوباره لایو قدیمی‌تان را مشاهده کنند.

از استراتژی ریچ اسنیپت استفاده کنید

استفاده از عنوان، توضیحات لید یا همان تکمیلی و بکارگیری برچسب‌های مناسب یکی دیگر از روش‌های افزایش بازدید لایو می‌باشد که بدنیست بدانید ریچ اسنیپت در گوگل از اهمیت بالایی برخوردار بوده است که با رعایت آن می‌توانید درصد قرار گیری لایو‌تان در نتایج گوگل را افزایش دهید. ناگفته نماند که این الگوریتم از سوی اینستا بسیار مهم شمرده شده است که اگر اطلاعاتی درخصوص آن ندارید حتما یک سرچ در این زمینه داشته باشید.

نظر شما نسبت به گزینه‌های فوق چیست؟ با ما همراه باشید.

همچنین بخوانید :

افزایش بازده لایو در اینستاگرام

سخن پایانی

معرفی روش‌های افزایش بازده لایو در اینستاگرام به پایان رسید که در این زمینه به 8 روش کاربردی و مفید اشاره شد که با رعایت آنها می‌توانید شانس بهتری برای دیده شدن در نزد کاربران دیگر را کسب کنید. لازم است بدانید که در این زمینه شما عزیزان می‌توانید تجربیات خود را برایمان ارسال کنید و از این طریق نکاتی که مدنظر دارید را برای کاربران دیگر به اشتراک بگذارید.



منبع