فیلم سگهای خفته؛ داستان، بازیگران، نمرات


فیلم سگهای خفته یکی از فیلم‌های محصول کشور آمریکا است که در سال 2024 منتشر شده است. با ما همراه باشید تا بیشتر با فیلم Sleeping Dogs آشنا شویم.

ژانر فیلم سگ های خفته درام پلیسی است. این فیلم در رده R قرار گرفته است و برای کودکان مناسب نیست. فیلم Sleeping Dogs بر اساس رمان The Book of Mirrors تولید شده است و اولین تجربه کارگردانی فیلم بلند Adam Cooper است. تاریخ اکران فیلم سگهای خفته 22 مارس 2024 برابر با 3 فروردین 1403 بود و در ایالات متحده اکران شد. از جمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند می‌توان راسل کرو (Russell Crowe)، کارن گیلن (Karen Gillan)، مارتون چوکاش (Marton Csokas) و تامی فلاناگان (Tommy Flanagan) را نام برد. همچنین مدت این فیلم حدود 1 ساعت و 50 دقیقه است. در ادامه این مقاله از پلازا به معرفی فیلم سینمایی سگهای خفته خواهیم پرداخت و در مورد داستان، بعضی از بازیگران و نقدهای این فیلم صحبت خواهیم کرد.

فهرست مطالب:

داستان فیلم سگ های خفته 

فیلم Sleeping Dogs

به طور خلاصه فیلم سینمایی سگهای خفته داستان یک کارآگاه سابق را دنبال می‌کند که در حال از دست دادن حافظه‌اش است و وقتی که اطلاع جدیدی در مورد یکی از پرونده‌های قدیمی به دست می‌آورد، قصد دارد آن را حل کند. برای ادامه داستان می‌توانید فیلم Sleeping Dogs را تماشا کنید.

همچنین بخوانید :

بازیگران فیلم سگهای خفته

در این بخش از مقاله با بیوگرافی بعضی از هنرپیشه های فیلم سینمایی سگهای خفته آشنا خواهیم شد.

راسل کرو

هنرپیشه های فیلم سگهای خفته

راسل کرو یک بازیگر است که در تاریخ 7 آوریل 1964 برابر با 18 فروردین 1343 در New Zealand متولد شد. او جایزه‌های متعددی از جمله گلدن گلوب، اسکار و بفتا کسب کرده است. از جمله آثار معروفی که او در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است می‌توان فیلم Gladiator را نام برد. راسل کرو در فیلم سگهای خفته در نقش کاراکتر Roy Freeman حضور داشته است.

کارن گیلن

بازیگران فیلم سگهای خفته

کارن گیلن یک بازیگر اسکاتلندی است که در تاریخ 28 نوامبر 1987 برابر با 7 آذر 1366 متولد شد. از جمله آثار معروفی که او در آن‌ها بازی کرده است می‌توان بعضی از فیلم‌های دنیای Marvel مانند مجموعه فیلم‌های Guardians of the Galaxy را نام برد. کارن گیلن در فیلم Sleeping Dogs ایفای نقش کاراکتر Laura Baines را بر عهده داشته است.

همچنین بخوانید :

مارتون چوکاش

بررسی فیلم Sleeping Dogs

مارتون چوکاش یک بازیگر است که در تاریخ 30 ژوئن 1966 برابر با 9 تیر 1345 در New Zealand متولد شد. او کاندید دریافت جایزه‌های مختلفی مانند AACTA Award شده است. از جمله آثار معروفی که او در آن‌ها حضور داشته است می‌توان مجموعه فیلم‌های Lord of the Rings را نام برد. مارتون چوکاش در فیلم سگهای خفته در نقش کاراکتر Joseph Wieder بازی کرده است.

تامی فلاناگان

معرفی فیلم سگهای خفته

تامی فلاناگان یک بازیگر اسکاتلندی است که در تاریخ 3 جولای 1965 برابر با 12 تیر 1344 متولد شد. او بیشتر برای بازی در سریال Sons of Anarchy شناخته شده است. تامی فلاناگان در فیلم Sleeping Dogs در نقش کاراکتر Jimmy Remis بازی کرده است.

همچنین بخوانید :

نقد فیلم سگ های خفته و نمرات آن

در این بخش از مقاله به بررسی نمرات فیلم Sleeping Dogs و نقدهای آن می‌پردازیم. این فیلم تا الان در سه سایت آی‌ام‌دی‌بی، راتن تومیتوز و متاکریتیک به ترتیب نمره‌های 6.3 از 10، 38 از 100 و 43 از 100 را دریافت کرده است. البته نمره آن در سایت آی‌ام‌دی‌بی از کاربران کمی به دست آمده است. در ادامه می‌توانید خلاصه چند مورد از نقدهایی که درباره فیلم Sleeping Dogs به سایت متاکریتیک اضافه کرده‌اند بخوانید.

Chicago Sun-Times / ریچارد روپر: 75

فیلم Sleeping Dogs از نظر سرعت پیشرفت داستان مشکل دارد. کارگردانی این فیلم دارای استانداردهای رضایت‌بخش است اما به خصوص سبک جالب امروزی ندارد. چیزی که فیلم سگهای خفته را در کنار هم نگه می‌دارد و توجه ما را تا پایان آن به خود جلب می‌کند، بازی قوی راسل کرو در نقش مردی است که توسط گذشته‌ای احاطه شده است که آن را به طور کامل به یاد نمی‌آورد.

The Daily Beast / نیک شیگر: 50

راسل کرو همچنان نشان می‌دهد که از پروژه‌های درجه دومی که اکنون به او پیشنهاد می‌شود بهتر است اما اجرای قانع‌کننده او برای بالا بردن کیفیت این فیلم بدون شگفتی کافی نیست.

Screen Rant / بدون نام: 40

در حالی که تعداد کمی از بازیگران در این فیلم اجراهای شایسته‌ای ارائه می‌دهند، این برای غلبه بر داستان بیان شده به طور مصنوعی و رسمی این فیلم کافی نیست.

The Hollywood Reporter / فرانک شک: 30

خود کرو، طبق معمول، بهترین بخش در این فیلم است که بار دیگر با حضور ماندگارش، محتوایی کمتر از مطلوب را ارتقا داده است.

همچنین بخوانید :

کلام آخر

در این مقاله از پلازا به بررسی فیلم Sleeping Dogs 2024 پرداختیم و در مورد داستان، بازیگران و نقدهای آن صحبت کردیم. اگر با وجود نمرات کمی که فیلم سگهای خفته دریافت کرده است، می‌خواهید با داستان و کاراکترهای این فیلم بیشتر آشنا شوید، می‌توانید این فیلم را ببینید. علاوه بر این می‌توانید نظر خود را در مورد فیلم Sleeping Dogs و نمره‌ای که به آن می‌دهید در بخش دیدگاه‌های پلازا با دیگران به اشتراک بگذارید. همچنین اگر فیلم 2024 دیگری دیده‌اید که مقاله آن در این سایت نیست، می‌توانید عنوان آن را در یک کامنت بگویید که مقاله آن را هم به سایت اضافه کنیم. از این که تا پایان این مقاله همراه ما بودید از شما متشکریم.

منتخب کاربران



منبع