معرفی سریال سرگیجه (با بازی حامد بهداد، هومن سیدی و حجازی فر)


سرگیجه جدیدترین سریال شبکه نمایش خانگی به کارگردانی بهرنگ توفیقی است که از 26 دی در هکس دانلود پخش می شود. داستان سریال سرگیجه معمایی و راز آلود است و با بازیگران مشهوری که در آن بازی می کنند نوید دهنده یک سریال خوب و جذاب است. بازیگران مطرحی در سریال سرگیجه از جمله حامد بهداد، رعنا آزادی ور، هومن سیدی، هادی حجازی فر و … بازی می کنند.

فهرست عناوین مطلب:

معرفی سریال سرگیجه

سرگیجه یک درام جذاب است که همه بازیگران آن معروف و مطرح هستند و قوی ترین ترکیب بازگیری را در سریال های نمایش خانگی امسال دارد.

بهرنگ توفیقی کارگردان درام اجتماعی سرگیجه می باشد. این کارگردان ایرانی را بیشتر با سریال محبوب آقازاده می شناسیم و آمده است تا بار دیگر با سریال سرگیجه موفقیت خود را در این عرصه ثابت کند.

هومن سیدی که پیش از این  با سریال عاشقانه در شبکه نمایش خانگی خوش درخشید، تصمیم دارد تا با این سریال هم بار دیگر تبحر خود را در بازیگری نشان دهد.

همچنین هادی حجازی فر که در حال حاضر در بالاترین میزان محبوبیت با بازی در سریال پوست شیر قرار دارد، در سریال سرگیجه هم مخاطبان زیادی را به خود جلب کرده است.

این سریال محصول سال 1401 کشور ایران است و در حال حاضر تصمیم بر این است که سریال سرگیجه در یک فصل ارائه شود و می توانید از دیدن این سریال رازآلود لذت ببرید.

البته سریال دیگری هم که به تازگی پخش شده و بسیار جنجالی بوده سریال سقوط به کارگردانی سجاد پهلوان‌زاده و تهیه‌کنندگی محمدرضا منصوری می‌باشد. پخش سریال سقوط از ۱۵ دی ۱۴۰۱ در فیلیمو آغاز شده است.

سریال سرگیجه از کجا پخش می شود ؟

این سریال هم اکنون به پخش رسیده است، برای دانلود سریال سرگیجه از قسمت اول تا آخر می توانید از طریق همین صفحه اقدام نمایید.

خلاصه داستان سریال:

خلاصه سریال سرگیجه به این شکل تعریف کرده است : پیمان و کامران دچار یک سوء تفاهم خانوادگی می شوند و همین سوء تفاهم باعث درگیر شدن آن دو با هم می شود. اما با قتل کامران، شک ها به سمت پیمان می رود و تصور می رود که پیمان او را کشته است. ماجرایی که ممکن است به قیمت زندگی پیمان تمام شود.

سریال سرگیجه چه روزهایی پخش می شود :

زمان پخش سریال سرگیجه از 26 دی 1401 هر هفته روزهای دوشنبه ساعت 20 از شبکه نمایش خانگی و سایت هکس دانلود می باشد.

مدت زمان نمایش این سریال برای هر قسمت حدوداً 50 دقیقه است.

هومن سیدی در سریال سرگیجه

عوامل این سریال پربازیگر چه کسانی هستند؟

ترکیب نویسندگان این سریال هم بسیار جالب توجه است. سرگیجه به قلم محمد منعم و همایون حجازی نوشته نوشته شده است.  مجریان طرح و سرمایه‌گذاران آن، سید علیرضا مرعشی و هومن هاتفی پور هستند. همچنین تهیه کنندگی این سریال را مهدی بدرلو برعهده دارد.

بهرنگ توفیقی کارگردان محبوب سریال آقازاده، اکنون دوباره با سریال جذاب سرگیجه به شبکه نمایش خانگی بازگشته تا یک سریال موفق دیگر را در کارنامه کاری خود ثبت کند. بهرنگ توفیقی معمولا برای صدا و سیما کار می سازد و این دومین حضور او برای ساخت یک سریال در شبکه نمایش خانگی است.

بیو گرافی بهرنگ توفیقی : بهرنگ توفیقی کارگردان، بازیگر و فیلم نامه نویس اهل ایران است. او کار حرفه ای خود را با بازیگری آغاز کرد. همچنین در همچنین در بعضی از فیلم‌ ها برنامه‌ریز، دستیار کارگردان، مدیر تولید و نویسنده بوده ‌است.

مهدی بدرلو که همانطور که گفتیم تهیه کنندگی این سریال را برعهده دارد، قبل از این به تحت عنوان مدیر تولید و مجری طرح سریال های تلویزیونی و فیلم های سینمایی مشغول به فعالیت بوده است. و مهدی بدرلو و بهرنگ توفیقی همکاری زیادی در سریال های مختلف به عنوان مدیر تولید و کارگردان داشته اند. از جمله سریال های «انقلاب زیبا»، «پشت بام تهران» و سریال «زیر پای مادر» را می توان نام برد. و امسال تجربه این رفاقت قرار است در سریالی دیگر به نام سرگیجه و این بار در شبکه نمایش خانگی دوباره ادامه پیدا کند.

بازیگران سریال ایرانی سرگیجه :

بازیگران مطرح و معروف این سریال حامد بهداد، رعنا آزادی‌ور، هومن سیدی، هادی حجازی‌فر، علی عمرانی، مهراوه شریفی‌نیا، پیام دهکردی، ژرژ هاشم‌زاده، فرید سجادی حسینی، عرفان ناصری، مریم شیرازی، شبنم مقدمی، میلاد معیری و شایسته سجادی هستند که در سرگیجه به ایفای نقش پرداخته اند.

1- حامد بهداد:

حامد بهداد یکی از نام آشناترین بازیگران ایران متولد سال 1352 در شهر مشهد است. البته او بعد از قبولی در دانشگاه برای تحصیل و زندگی به تهران رفت. تحصیلات او لیسانس بازیگری تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی تهران می باشد و هم اکنون مجرد است. او با بسیاری از کارگردانان مطرح ایرانی کار کرده و بخاطر فیلم جرم به کارگردانی مسعود کیمیایی، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مکمل مرد را از جشنواره فیلم فجر دریافت کرده‌ است.

حجازی فر در سریال سرگیجه

2- هادی حجازی فر 

هادی حجازی فر بازیگر، کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس ایرانی در سال 1355 متولد شده است. شروع بازیگری او در زمان دانشجویی و با بازی در فیلم مزرعه پدری به کارگردانی رسول ملاقلی‌پور بود و از فیلم های مورد توجه او می‌توان ایستاده در غبار، ماجرای نیمروز، لاتاری، به وقت شام، آتابای و موقعیت مهدی را نام برد.

3- هومن سیدی:

هومن سیدی بازیگر و فیلم ساز ایرانی متولد 1359 می باشد. او در ابتدا هم کار خود را با ساخت چند فیلم کوتاه شروع کرد و سپس در کلاس های بازیگری پرویز پرستویی در تهران شرکت کرد. اواسط دهه هشتاد بود که در فیلم یک تکه نان با رضا کیانیان هم بازی شد. هومن سیدی برای نویسندگی فیلم مغزهای کوچک زنگ‌زده (۱۳۹۶)سیمرغ بلورین بهترین فیلمنامه را کسب کرده است.

4- رعنا آزادی ور:

رعنا آزادی ور متولد سال 1362 است. او بازیگری را با فیلم مارمولک کمال تبریزی در سال۱۳۸۲ در سینما شروع کرد. رعنا آزادی ور اولین نقش اول خود را در فیلم پارک وی فریدون جیرانی به همراه با نیما شاهرخ شاهی بازی کرد. از محبوب ترین بازی های او در سال های اخیر فیلم زخم کاری را می توان نام برد و بسیار مورد توجه مخاطبان قرار گرفت. رعنا آزادی ور با مهدی پاکدل ازدواج کرده است.

پاراگراف 30 آرون گروپس
منتخب کاربران