معرفی فیلم یک ناشناخته کامل (A Complete Unknown)


فیلم یک ناشناخته کامل یکی از فیلم‌های محصول کشور آمریکا است. با ما همراه باشید تا بیشتر با فیلم A Complete Unknown آشنا شویم.

ژانر فیلم سینمایی یک ناشناخته کامل درام و بیوگرافی است. این فیلم بر اساس کتاب Dylan Goes Electric تولید شده است و کارگردانی آن را James Mangold بر عهده داشته است. عنوان این فیلم که بیشتر یک ناشناخته کامل یا یک کاملاً ناشناس ترجمه شده است، از متن یکی از آهنگ‌های معروف باب دیلن (Bob Dylan) به اسم Like a Rolling Stone گرفته شده است. تاریخ اکران فیلم یک ناشناخته کامل مشخص نشده است اما گفته شده که تولید این فیلم در مارس سال 2024 شروع شد.

از جمله بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند می‌توان تیموتی شالامی (Timothée Chalamet)، مونیکا باربارو (Monica Barbaro)، ال فانینگ (Elle Fanning)، ادوارد نورتون (Edward Norton)، بوید هالبروک (Boyd Holbrook)، نیک آفرمن (Nick Offerman)، پی. جی. برن (P. J. Byrne) و اسکوت مک نری (Scoot McNairy) را نام برد. در ادامه این مقاله از پلازا به بررسی فیلم A Complete Unknown خواهیم پرداخت و در مورد داستان و بعضی از بازیگران این فیلم صحبت خواهیم کرد. علاوه بر این می‌توانید نقد فیلم یک ناشناخته کامل را پس از انتشار آن در همین مقاله بخوانید.

فهرست مطالب:

داستان فیلم یک ناشناخته کامل

فیلم A Complete Unknown

باب دیلن یک خواننده و ترانه‌سرای آمریکایی است که در تاریخ 24 می 1941 در ایالت Minnesota متولد شد. او جایزه‌های مختلفی از جمله جایزه‌های اسکار، گلدن گلوب و Grammy Awards دریافت کرده است. به طور خلاصه فیلم سینمایی یک ناشناخته کامل داستان باب دیلن را دنبال می‌کند که در سال 1961 به New York City می‌رود و در آن‌جا استعداد او مورد پذیرش موزیسین‌های سبک Folk قرار می‌گیرد. او اجراهایی را برگزار می‌کند و با یک شرکت تولید موزیک قرارداد می‌بندد. این فیلم به داستان تبدیل شدن باب دیلن به یک پدیده فرهنگی، روابط قوی او در دنیای موزیک Folk، تشکیل یک گروه و ناامید کردن افراد این سبک موزیک پس از انتقال نهایی او از آن می‌پردازد. برای ادامه داستان می‌توانید فیلم A Complete Unknown را تماشا کنید.

بازیگران فیلم یک ناشناخته کامل

در این بخش از مقاله با بیوگرافی بعضی از هنرپیشه های فیلم سینمایی یک ناشناخته کامل و نام‌های افرادی که نقش‌های آن‌ها را بازی کرده‌اند آشنا خواهیم شد. همچنین می‌توانید نمرات فیلم A Complete Unknown را پس از انتشار آن در همین مقاله بررسی کنید.

تیموتی شالامی

هنرپیشه های فیلم یک ناشناخته کامل

تیموتی شالامی یک بازیگر آمریکایی و فرانسوی است که در تاریخ 27 دسامبر 1995 در New York City متولد شد. او کاندید دریافت جایزه‌های گلدن گلوب، اسکار و بفتا شده است. از جمله آثار معروف سال‌های اخیر که او در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است می‌توان فیلم Wonka و مجموعه فیلم Dune را نام برد. تیموتی شالامی در فیلم یک ناشناخته کامل در نقش Bob Dylan حضور داشته است.

مونیکا باربارو

بازیگران فیلم A Complete Unknown

مونیکا باربارو یک بازیگر آمریکایی است که در تاریخ 17 ژوئن 1990 در ایالت California متولد شد. از جمله آثار معروف سال‌های اخیر که او در آن‌ها بازی کرده است می‌توان فیلم Top Gun: Maverick را نام برد. مونیکا باربارو در فیلم A Complete Unknown ایفای نقش Joan Baez را بر عهده داشته است.

همچنین بخوانید :

ال فانینگ

معرفی فیلم یک ناشناخته کامل

ال فانینگ یک بازیگر آمریکایی است که در تاریخ 9 آوریل 1998 در ایالت Georgia متولد شد. او کاندید دریافت جایزه‌های گلدن گلوب و Primetime Emmy شده است. از جمله آثار سال‌های اخیر که او در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است می‌توان سریال The Great را نام برد. ال فانینگ در فیلم یک ناشناخته کامل در نقش Sylvie Russo بازی کرده است.

ادوارد نورتون

بررسی فیلم یک ناشناخته کامل

ادوارد نورتون یک بازیگر و فیلمساز آمریکایی است که در تاریخ 18 آگوست 1969 در Boston در ایالت Massachusetts متولد شد. او جایزه گلدن گلوب کسب کرده است و کاندید دریافت جایزه‌های اسکار و بفتا شده است. ادوارد نورتون تهیه‌کننده و کارگردان فیلم Motherless Brooklyn بود و در آن به عنوان بازیگر نیز به ایفای نقش پرداخته بود. از جمله آثار معروفی که او در آن‌ها بازی کرده است می‌توان فیلم The Grand Budapest Hotel به کارگردانی Wes Anderson را نام برد که در فیلم‌های دیگری نیز با او همکاری کرده است. ادوارد نورتون در فیلم A Complete Unknown به ایفای نقش Pete Seeger پرداخته است.

بوید هالبروک

هنرپیشه های فیلم A Complete Unknown

بوید هالبروک یک بازیگر آمریکایی است که در تاریخ 1 سپتامبر 1981 در ایالت Kentucky متولد شد. از جمله آثاری که او در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است می‌توان فیلم Indiana Jones and the Dial of Destiny را نام برد. بوید هالبروک در فیلم یک ناشناخته کامل در نقش Johnny Cash حضور داشته است.

همچنین بخوانید :

نیک آفرمن

بازیگران فیلم یک ناشناخته کامل

نیک آفرمن یک بازیگر، کمدین، نویسنده و تهیه‌کننده آمریکایی است که در تاریخ 26 ژوئن 1970 در ایالت Illinois متولد شد. او جایزه Primetime Emmy دریافت کرده است. نیک آفرمن بیشتر برای ایفای نقش در سریال Parks and Recreation شناخته می‌شود. از جمله آثار دیگری که او در آن‌ها حضور داشته است می‌توان انیمیشن Trollhunters: Rise of the Titans را نام برد که در آن صداپیشه یکی از کاراکترها بوده است. نیک آفرمن در فیلم A Complete Unknown ایفای نقش Alan Lomax را بر عهده داشته است.

اسکوت مک نری

بررسی فیلم A Complete Unknown

اسکوت مک نری یک بازیگر و تهيه‌كننده آمریکایی است که در تاریخ 11 نوامبر 1977 در ایالت Texas متولد شد. از جمله آثار معروفی که او در آن‌ها حضور داشته است می‌توان فصل سوم سریال True Detective را نام برد. اسکوت مک نری در فیلم یک ناشناخته کامل به ایفای نقش Woody Guthrie پرداخته است.

پی. جی. برن

معرفی فیلم A Complete Unknown

پی. جی. برن یک بازیگر و کمدین آمریکایی است که در تاریخ 15 دسامبر 1974 در ایالت New Jersey متولد شد. از جمله آثار معروفی که او در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است می‌توان فیلم The Wolf of Wall Street را نام برد. پی. جی. برن در فیلم A Complete Unknown در نقش Harold Leventhal بازی کرده است.

همچنین بخوانید :

کلام آخر

در این مقاله مختصر از پلازا به معرفی فیلم سینمایی یک ناشناخته کامل پرداختیم و در مورد داستان و بعضی از بازیگران آن صحبت کردیم. اگر از فیلم های بیوگرافی خوشتان می‌آید و می‌خواهید با داستان و کاراکترهای فیلم A Complete Unknown بیشتر آشنا شوید، می‌توانید این فیلم را تماشا کنید. علاوه بر این می‌توانید نظر خود را در مورد فیلم یک کاملاً ناشناس و نمره‌ای که به آن می‌دهید در بخش دیدگاه‌های پلازا با دیگران به اشتراک بگذارید. همچنین اگر بعضی از فیلم های 2024 را دیده‌اید که به دیگران نیز پیشنهاد می‌کنید، می‌توانید عنوان آن‌ها را در یک کامنت بگویید که مقاله آن‌ها را نیز به سایت اضافه کنیم. از این که تا پایان این مقاله همراه ما بودید از شما متشکریم.

منتخب کاربران



منبع