میزی استلا در فیلم جدید و رازآلود وارنر بروس


میزی استلا، ستاره جدید جشنواره فیلم ساندنس امسال، در کنار ان هاتاوی و یوآن مک‌گرگور، نقش اصلی جدیدی را در پروژه‌ای نامعلوم از شرکت Bad Robot و وارنر بروس. پیکچرز ایفا خواهد کرد. این فیلم بدون عنوان که توسط دیوید رابرت میچل (کارگردان «این دنبال می‌کند» و «زیر دریاچه نقره‌ای») کارگردانی شده، به عنوان یک فیلم هیجان‌انگیز در فهرست‌های مختلف فیلم قرار گرفته است.

دیوید رابرت میچل که از فیلمنامه اصلی خود کارگردانی می‌کند، در کنار جی جی آبرامز و هانا منگلا برای Bad Robot و مت جکسون از جکسون پیکچرز تولید می‌کند. جیک وینر و کریس بندر از Good Fear Content به عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی خدمت خواهند کرد. شیلا والکات و زک همبی از گروه تصویری وارنر بروس. نظارت بر این پروژه را بر عهده خواهند داشت.

فیلم «پیرمرد من» با بازی استلا در ژانویه در جشنواره ساندنس به نمایش درآمد و نقدهای قوی‌ای دریافت کرد. این فیلم توانست به سرعت و با قراردادهای توزیع پرسود به فروش برسد، و به Amazon-MGM با تعهد برای اکران گسترده در سینماها به قیمت بیش از ۱۵ میلیون دلار فروخته شد. استلا در این کمدی دوران بلوغ در کنار آبری پلازا بازی می‌کند و قرار است تابستان امسال در سینماها به نمایش درآید.

استلا که کار خود را با مجموعه تلویزیونی موفق «نشویل» آغاز کرد، توسط CAA، Entertainment 360، Narrative و وکیل McKuin Frankel Whitehead نمایندگی می‌شود.

منتخب کاربران



منبع