شروعی از نو با خیریه کوینکس


امروزه مردم در ایران نیز مانند کشورهای سراسر جهان چالش‌ ها و مشکلات اجتماعی افزایش پیدا کرده‌ اند؛ به‌‌گونه ‌ای که افراد زیادی در سراسر جهان امروزه در فقر شدیدی به سر می‌برند که نشان می‌دهد مبارزه با فقر جهانی بسیار حائز اهمیت است‌ در نهایت افرادی که وضعیت فقر آن‌ ها در شرایط بدی قرار دارد و جزو اقشار آسیب‌‌پذیر جامعه محسوب می‌شوند، برای بقای خود با چالش‌های زیادی مواجه هستند. در روزهای نزدیک به سال نو و نوروز که این شرایط کاملاً بحرانی است و خانواده‌ها به کمک نیاز دارند، خیریه کوینکس به عنوان یک سازمان بشر دوستانه برای مواجهه با این مشکلات فعالیت خود را آغاز کرده است. در صورتی‌‌که قصد دارید با این خیریه آشنایی بیش‌‌تری داشته باشید، تا پایان مطلب ما را همراهی کنید.

هدف اصلی از خیریه کوینکس

دنیای امروز کاملا چالش‌برانگیز شده است و در این زمینه افراد و سازمان‌های حضور دارند که داوطلبانه حاضر هستند به جامعه کمک کنند و زندگی افراد نیازمند را نجات دهند. خیریه کوینکس یکی از این سازمان‌های معتبر است و تلاش‌های بشردوستانه این موسسه باعث شده است که به نیازمندان سراسر جهان کمک شود. همچنین این خیریه برای تقویت رفاه جهانی، کمک‌ها و خدمات بسیار زیادی را انجام داده است.

روح سازمان خیریه کوینکس، با عشق برپا شده است و اقدامات اولیه آن از طریق همین عشق صورت می‌گیرد. هدف اصلی این موسسه این است که در جامعه صمیمیت و دوستی به‌وجود آید و این سازمان از طریق عشق خالص اقدامات خیریه خود را به نیازمندان منتقل می‌کند. سازمان کوینکس با استفاده از ماموریت خود که تبدیل جهان به مکانی بهتر از طریق بلاک چین است، سعی می‌کند که صمیمیت را به جامعه تزریق کند.

موسسه کوینکس در زمینه‌ های مختلف؛ مانند آموزش، مراقبت ‌های پزشکی، توسعه اجتماع و غیره تمرکز داشته است و توانسته است که دستاوردهای بشردوستانه شگفت ‌انگیزی داشته باشد. این خیریه از طریق اقدامات عملی که انجام می‌دهد، سعی دارد بر زندگی هزاران نفر در سراسر جهان تاثیرگذار باشد.

اقدامات خیریه کوینکس در ایام نوروز

همزمان با عید نوروز، خیریه کوینکس خدمات خود را در قالب کمک به خانواده‌های نیازمند برای برطرف کردن مواد ضروری آن ها آغاز کرده است. در کشور ایران معمولاً مردم زیادی در خانواده‌های نیازمند زندگی می‌کنند و فشار اقتصادی بسیار زیادی بر دوش آن‌‌ها قرار گرفته است. با توجه به این‌‌که خرج ایام نوروز و سال جدید بالا است؛ در نتیجه افرادی که با فشار اقتصادی مواجه هستند نمی‌توانند احتیاجات خود و خانواده‌هایشان را به خوبی برطرف کنند. در این ایام خیریه کوینکس برای این‌‌که سفره مردمان ایرانی خالی نباشد، خدمات بسیار زیادی را در زمینه تامین مواد ضروری خانواده‌ها انجام می‌دهد.

خیریه کوینکس از طریق جست‌وجو و تحقیقاتی که داشت توانست بسته‌های خاصی را که از مواد خوراکی ضروری تشکیل شده است را برای خانواده های نیازمند در یکی از استان های آذربایجان شرقی آماده ‌کند.

نحوه کمک خیریه کوینکس در آذربایجان شرقی به مردم نیازمند در نوروز

امروزه شرایط اقتصادی در سراسر جهان با چالش‌های زیادی مواجه شده است؛ به همین دلیل روز به روز بر تعداد خانواده‌های نیازمند در ایران و سراسر جهان افزوده می‌شود. معمولاً خانواده‌هایی که شرایط مالی مناسبی ندارند بیش‌‌تر در مناطق روستایی زندگی می‌کنند؛ به همین دلیل در این زمینه خیریه کوینکس در یکی از روستاهای آذربایجان شرقی کمک های خود را رساند.

بسته‌هایی که سازمان کوینکس برای خانواده‌های نیازمند آذربایجان شرقی آماده می‌کند، شامل هفت سین، آجیل اعلا، شیرینی و کارت تبریک است. توجه داشته باشید که تمامی این بسته ‌ها از طریق برنامه‌ریزی ‌های قبلی و تحقیقاتی که صورت می‌گیرد آماده می‌شوند؛ در نهایت در اختیار هر یک از خانواده ‌های نیازمند روستاهای اطراف آذربایجان شرقی قرار می‌گیرند.

ماموریت خیریه کوینکس

کوینکس یک سازمان غیر انتفاعی محسوب می‌شود که زیر نظر یک صرافی ارز دیجیتال جهانی فعالیت دارد. هدف اصلی از ایجاد این موسسه، این است که جهان به یک مکان بهتر برای زندگی از طریق بلاک چین تبدیل شود. موسسه کوینکس با استفاده از صندوق خیریه‌ای که تشکیل داده و اعتبار آن چند میلیون دلار است، می‌تواند فعالیت‌های خیریه خود را در سراسر جهان انجام دهد. این خیریه از طریق کمک‌های خود می‌تواند مشکلات مختلف در زمینه آموزش و امدادرسانی در بلایا، خدمات پزشکی، مبارزه با فقر را برطرف کند.

سازمان خیریه کوینکس با استفاده از پروژه‌های مختلفی که در زمینه اهدای کتاب، تجهیزات آموزشی، کمک هزینه‌های تحصیلی و غیره انجام می‌دهد، سعی کرده است که از دانش آموزان مناطق فقیر نشین به‌‌طور کامل در زمینه آموزشی حمایت کند و به آن‌‌ها کمک شود که بتوانند به سمت تحصیل بازگردند. پروژه مربوط به پشتیبانی آموزشی خیریه کوینکس تقریباً ۴۰ کشور و منطقه جهان را تحت پوشش خود قرار داده است.

یکی از اقدامات دیگر خیریه کوینکس کمک‌های پزشکی است که برای کشورهای مختلف در زمینه ارائه تسهیلات پزشکی، لوازم پزشکی، خدمات پزشکی و غیره اقدامات مختلفی را برای مناطق فقیرنشین انجام داده است. خدماتی که از طریق این خیریه صورت گرفته است، بر روی سلامت میلیون‌ها نفر تاثیر بسیار زیادی گذاشته است و از طریق کمک‌های پزشکی به موقع آن‌‌‌ها مشکلات بسیار زیادی رفع شده‌اند.

از اقدامات دیگر موسسه کوینکس، امدادرسانی در بلایا است که هنگام مواجهه با بلایای طبیعی و بحران‌ها به سرعت وارد عمل می‌شود و کمک‌های ضروری و پشتیبانی‌های بازسازی بعد از حادثه را انجام می‌دهد. بعد از مواجه شدن با بلایای طبیعی این خیریه در ابتدا سرپناه موقت را برای مردم فقیر ایجاد می‌کند؛ سپس برای تهیه غذا و تجهیزات پزشکی اقدامات لازم را انجام می‌دهد.



منبع