فیلم پروژه آرتمیس؛ داستان، بازیگران، تاریخ اکران


فیلم پروژه آرتمیس محصول کشور آمریکا است و در سال 2024 منتشر خواهد شد. با ما همراه باشید تا بیشتر با فیلم Fly Me to the Moon آشنا شویم.

عنوان اولیه این فیلم Project Artemis بود که به Fly Me to the Moon تغییر کرد. ژانر فیلم سینمایی Fly Me to the Moon کمدی و رمانتیک است. کارگردانی این فیلم را Greg Berlanti بر عهده داشته است. تاریخ اکران فیلم من را با پرواز به ماه ببر 12 جولای 2024 خواهد بود که در ایالات متحده و کانادا به نمایش در خواهد آمد و سپس در Apple TV+ منتشر خواهد شد.

از جمله بازیگرانی که در فیلم من را با پرواز به ماه ببر به ایفای نقش پرداخته‌اند می‌توان اسکارلت جوهانسون (Scarlett Johansson)، چنینگ تیتوم (Channing Tatum)، ری رومانو (Ray Romano)، وودی هارلسون (Woody Harrelson) و جو کریست (Joe Chrest) را نام برد. در ادامه این مقاله از پلازا به بررسی فیلم Fly Me to the Moon 2024 خواهیم پرداخت و در مورد داستان و بعضی از بازیگران این فیلم صحبت خواهیم کرد. همچنین نمرات این فیلم را می‌توانید پس از انتشار آن در همین مقاله بررسی کنید.

فهرست مطالب:

داستان من را با پرواز به ماه ببر

فیلم Fly Me to the Moon

به طور خلاصه فیلم سینمایی Fly Me to the Moon در دهه 1960 میلادی و دوره رقابت فضایی بین ایالات متحده و اتحاد جماهیر شوروی اتفاق می‌افتد. این فیلم کمدی رمانتیک داستان ارتباطی که بین یک نماینده NASA و یک متخصص بازاریابی به وجود می‌آید دنبال می‌کند. برای ادامه داستان می‌توانید فیلم من را با پرواز به ماه ببر را تماشا کنید.

بازیگران فیلم پروژه آرتمیس    

در این بخش با بیوگرافی بعضی از هنرپیشه های فیلم پروژه آرتمیس و نام کاراکترهایی که نقش‌های آن‌ها را بازی کرده‌اند آشنا خواهیم شد. همچنین می‌توانید نقد فیلم سینمایی Fly Me to the Moon را پس از انتشار آن در همین مقاله بخوانید.

اسکارلت جوهانسون

معرفی فیلم من را با پرواز به ماه ببر

اسکارلت جوهانسون یک بازیگر آمریکایی است که در تاریخ 22 نوامبر سال 1984 از مادری آمریکایی و پدری دانمارکی در New York City متولد شد. او جایزه‌های متعددی از جمله Tony Award و بفتا کسب کرده است و همچنین کاندید دریافت جایزه‌های گلدن گلوب و اسکار شده است. اسکارلت جوهانسن برای ایفای نقش در فیلم Marriage Story کاندید دریافت جایزه اسکار شده بود. او در فیلم‌های دنیای Marvel از جمله The Avengers و Black Widow بازی کرده است. اسکارلت جوهانسون در فیلم من را با پرواز به ماه ببر در نقش کاراکتر Kelly Jones حضور داشته است.

همچنین بخوانید :

چنینگ تیتوم

بررسی فیلم Fly Me to the Moon

چنینگ تیتوم یک بازیگر آمریکایی است که در تاریخ 26 آوریل 1980 در ایالت Alabama متولد شد. از جمله آثار معروف سال‌های اخیر که او در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است می‌توان فیلم The Lost City را نام برد. چنینگ تیتوم در فیلم Fly Me to the Moon ایفای نقش کاراکتر Cole Davis را بر عهده داشته است.

همچنین بخوانید :

وودی هارلسون

معرفی فیلم Fly Me to the Moon

وودی هارلسون یک بازیگر آمریکایی است که در تاریخ 23 جولای 1961 در ایالت Texas متولد شد. او کاندید دریافت جایزه‌های اسکار، بفتا و گلدن گلوب و برنده جایزه Primetime Emmy شده است. از جمله آثار معروفی که او در آن‌ها حضور داشته است می‌توان مجموعه فیلم‌های The Hunger Games و Now You See Me را نام برد. وودی هارلسون در فیلم من را با پرواز به ماه ببر در نقش کاراکتر Moe Berkus بازی کرده است.

همچنین بخوانید :

ری رومانو

بازیگران فیلم من را با پرواز به ماه ببر

ری رومانو یک استندآپ کمدین و بازیگر آمریکایی است که در تاریخ 21 دسامبر 1957 در New York City متولد شد. او جایزه Primetime Emmy کسب کرده است و کاندید دریافت جایزه گلدن گلوب شده است. از جمله آثاری که او در آن‌ها بازی کرده است می‌توان مجموعه انیمیشن Ice Age را نام برد که در آن صداپیشه یکی از کاراکترها بوده است. ری رومانو در فیلم Fly Me to the Moon به ایفای نقش کاراکتر Henry Smalls پرداخته است.

همچنین بخوانید :

جو کریست

بازیگران فیلم Fly Me to the Moon

جو کریست یک بازیگر آمریکایی است که در تاریخ 15 سپتامبر 1965 برابر با 24 شهریور 1344 در ایالت West Virginia متولد شد. از جمله آثار معروف سا‌ل‌های اخیر که او در آن‌ها بازی کرده است می‌توان فیلم Killers of the Flower Moon محصول سال 2023 را نام برد. او در فیلم من را با پرواز به ماه ببر ایفای نقش کاراکتر Senator Vanning را بر عهده داشته است.

کلام آخر

در این مقاله از پلازا به معرفی فیلم من را با پرواز به ماه ببر پرداختیم و در مورد داستان و بعضی از بازیگران آن صحبت کردیم. اگر از فیلم‌های رمانتیک کمدی خوشتان می‌آید و می‌خواهید بیشتر با داستان و شخصیت‌های آن آشنا شوید می‌توانید این فیلم را تماشا کنید. همچنین می‌توانید نظر خود را در مورد فیلم Fly Me to the Moon و نمره‌ای که از ده به آن می‌دهید در بخش دیدگاه‌های پلازا با دیگران به اشتراک بگذارید. علاوه بر این اگر فیلم 2024 دیگری دیده‌اید که در این سایت مقاله آن وجود ندارد و آن را به دیگران نیز پیشنهاد می‌کنید، می‌توانید عنوان آن را در یک کامنت بگویید تا آن را هم به سایت اضافه کنیم. از این که تا پایان این مقاله همراه ما بودید از شما متشکریم.

منتخب کاربران



منبع