بهترین غذاهای پاییزی برای کاهش وزن


با سرد شدن هوا و تغییر رنگ برگها ، می دانیم که پاییز نزدیک است. این بدان معناست که ما عاشق موارد مورد علاقه خود در پاییز هستیم فوتبال و هالووین – و غذاهای بسیار خوشمزه! در حالی که ماه های سرد ممکن است به عنوان یک میان وعده به نظر برسد ، اما اهداف سلامتی و تناسب اندام شما نباید به خطر بیفتد. در حقیقت ، غذاهای بسیار خوشمزه پاییزی برای کاهش وزن وجود دارد که می توانید آنها را حتی در تعطیلات بخورید!

از همه بهتر ، هیچ محرومیت یا رژیم غذایی مورد نیاز نیست!

غذاهای فصلی

با شروع تابستان ، طبیعت ما را با غذاهای سالم زیادی تزئین می کند ، از جمله غذاهای پاییزی برای کاهش وزن! در حالی که این فصل به کدو تنبل مورد علاقه اش معروف است ، غذاهای سالم پاییزی از این کدو محبوب بیرون می آید.

تعداد زیادی کدو تنبل تا سبزیجات وجود دارد توسط تحقیقات پشتیبانی می شود غذاهای سالم فصلی برای حمایت از اهداف شما.

در اینجا برخی از غذاهای مورد علاقه ما در پاییز آمده است:

  • سیب
  • گلابی
  • اسکواش
  • از سبزیجات مانند کلم بروکلی ، کلم و کلم پیچ استفاده کنید
  • هویج
  • جوانه بروکسل

وقتی نوبت به کاهش وزن می رسد ، گزینه های زیادی برای پاییز فصلی (و خوشمزه تر از همیشه) وجود دارد!

مزایای تغذیه فصلی

سالها پیش ، خوردن گوجه فرنگی در فوریه و زردآلو در دسامبر بی سابقه بود. مردم از غذای تازه رشد کرده خوردند – سال ها گزینه های زیادی در دسترس نبود!

اما این روزها ، به لطف فناوری و حمل و نقل ، اکثر محصولات غذایی در طول سال در دسترس هستند. در حالی که دسترسی نامحدود می تواند مناسب باشد ، به خاطر داشته باشید: غذاهای فصلی می توانند بسیار مفید باشند.

خوشمزه در فصل

برای شروع ، خوردن میوه ها خارج از دوره رشد طبیعی آنها مانند خوردن آنها به طور طبیعی ، در باغ یا مزرعه نیست. به گوجه فرنگی های تابستانی فکر کنید که می توانید در زمستان از انگور بخرید. شاید گوجه فرنگی تابستانی آبدارتر و خوشمزه تر از انواع زمستانی باشد.

رد پای کربن کوچکتر

تغذیه فصلی نیز برای محیط زیست بهتر است. اگر غذا محلی رشد نمی کند ، باید به نحوی به شما برسد! و ممکن است به کامیون ، هواپیما و قایق نیاز داشته باشد. این به معنای سوخت و انرژی اضافی و رد پای بزرگ کربن است. همه برای حمایت از اشتیاق خارج از فصل شما! علاوه بر این ، تغذیه فصلی به حمایت از کشاورزان و مشاغل محلی کمک می کند! برای پیروزی.

مغذی تر

اگر می خواهید مفیدترین باشید ، رژیم فصلی مناسب است. اگر غذاهای غیر فصلی به فروشگاه محلی برده شوند ، زمان بیشتری برای تجزیه مواد مغذی در حین حمل و نقل وجود دارد. اضافه کردن بیش از حد نور خورشید به مخلوط (این نیز می تواند مواد مغذی را تجزیه کند) و اگر گزینه محلی فصلی را انتخاب کنید ، مواد مغذی کمتری دریافت خواهید کرد.

بهترین 5 وعده غذایی پاییزی برای کاهش وزن

با آگاهی از مزایای ذکر شده در بالا ، به راحتی می توان فهمید که چگونه تغذیه فصلی می تواند به اهداف کاهش وزن کمک کند. از این گذشته ، اگر غذاها مغذی و خوشمزه باشند ، گنجاندن آنها در رژیم غذایی آسان است!

در میان وعده های پاییزی فصلی ، برخی از غذاها در حمایت از اهداف شما بهتر از دیگران هستند. به هر حال ، در اینجا بهترین غذاها برای کاهش وزن وجود دارد ، این فصل باید در بشقاب شما راه پیدا کند!

کدو تنبل

وقتی صحبت از غذاهایی می شود که باعث کاهش وزن کدو تنبل می شود ، دیدن آن در بالای لیست ما تعجب آور نیست. در حالی که کدو نمی تواند طعم همه چیز را انکار کند ، آیا می دانستید که آن به همان اندازه خوشمزه و مغذی است؟

کدو تنبل سرشار از فیبر است ، ماده مغذی که به آن کمک می کند پشتیبانی کاهش وزن با ایجاد احساس سیری طولانی مدت در ما. برای بسیاری ، افزایش سیری به معنی کاهش میل به قند و کاهش میزان کالری مصرفی در طول روز است.

و ، از آن زمان به بعد کدو تنبل بیشتر از آب (بیش از 90) ساخته شده است ، به طور طبیعی کالری کمی نیز دارد!

برای لذت بردن از کدو سبز به عنوان غذای پاییزی برای کاهش وزن ، آن را به قوطی یا شیرینی اضافه کنید یا آن را در غذاهای خوشمزه سرخ کنید.

گل کلم

گل کلم یک غذای محبوب برای کاهش وزن است ، بنابراین طبیعتاً در لیست ما قرار دارد. اگرچه این سبزی چلیپایی را می توان در اوایل ماه ژوئن یافت ، اما فصل اوج آن معمولاً از سپتامبر تا نوامبر ادامه دارد. گل کلم احتمالاً یکی از همه کاره ترین سبزیجات است ، وقتی صحبت از تغذیه و کاهش وزن می شود.

ممکن است کلم را به عنوان غذای اصلی پیتزا ، کاسه برنج و حتی میان وعده ها دیده باشید که جایگزین غلات و سایر غذاهای پرکالری می شود. و به دلایل خوب! سرشار از مواد مغذی مفید مانند فیبر متابولیک سالم است ، به علاوه کالری کمی دارد و تقریباً بی مزه است.

این سبزی پاییزی یک غذای عالی برای افزودن به دستور العمل های کاهش وزن پاییزی است. در مورد آن فکر کنید: میان وعده های روز بازی ، برنامه های تعطیلات و یک شام سبک اما مغذی!

در اینجا چند ایده خوشمزه وجود دارد:

  • گل کلم را به پوسته پیتزا تبدیل کنید
  • آن را با لقمه های گل کلم بوفالو بپزید
  • حتی منجمد را به جای میوه به یخچال اضافه کنید تا قند کمتری داشته باشد!

به الهام نیاز دارید؟ اینها را امتحان کنید پنج روش استفاده از گل کلم شاید شما هنوز آن را امتحان نکرده اید!

انجیر

اگر در حالی که اهداف کاهش وزن خود را دنبال می کنید ، تشنه چیزی هستید ، برای سیر کردن دندان شیرین خود به انجیر تکیه کنید. این میوه های پاییزی پر از فیبر اشباع شده و کالری کمی دارند.

آنها را روی سالادی با مرغ و کلم پیچ بریزید ، آنها را به خامه ترش اضافه کنید یا خودتان آنها را برای یک ناهار خوشمزه و ساده بخورید.

قارچ

هوای سرد به معنای بسیاری از دستور العمل های آرامش بخش است که با غذاهای مناسب برای کاهش وزن پر شده است. با وجود انواع مختلف برای انتخاب ، راههای خوشمزه ای برای افزودن قارچ به یک بشقاب پیدا خواهید کرد.

قارچ نیز مانند گل کلم یک سبزی همه کاره است که به راحتی می توان به بسیاری از غذاها اضافه کرد. و از آنجا که هنگام پخت قوام گوشتی دارند ، این سبزیجات می توانند یک متابولیسم پروتئینی کم چرب و کم کالری برای غذاهایی مانند کوفته ، تاکو و همبرگر باشند.

قارچ ها یک وعده غذایی عالی برای پاییز هستند تا به برنامه غذایی سالم اضافه شوند زیرا فیبر و ویتامین بالایی دارند!

کنگر فرنگی اورشلیم / آفتابگردان

بدون شک شما نام پروبیوتیک ها را شنیده اید ، این باکتری های کوچک اما قوی فواید زیادی برای سلامتی دارند! در حالی که مصرف پروبیوتیک ها برای حمایت از یک میکروبیوتای سالم بسیار مهم است ، ما نمی توانیم اهمیت مصرف فیبر پری بیوتیک را نادیده بگیریم! پری بیوتیک ها فیبرهای غیرقابل هضم هستند که به عنوان سوخت برای باکتری های زنده در بدن ما عمل می کنند.

ما از غذایی که می خوریم پری بیوتیک دریافت می کنیم و بهترین منبع آن کنگر فرنگی اورشلیم است. مطالعات نشان می دهد که یک میکروبیوتای سالم به اهداف کاهش وزن کمک می کند و هنگامی که مقدار کافی فیبر پری بیوتیک مصرف شود می توان یک میکروبیوتای سالم را حفظ کرد. بنابراین کنگر فرنگی اورشلیم یکی از غذاهای پاییزی مورد علاقه ما برای کاهش وزن است!

علاوه بر این ، آنها از سطح انرژی با مقدار زیادی آهن در ترکیب خود پشتیبانی می کنند. در حقیقت ، فقط یک فنجان تقریباً 30 درصد نیاز روزانه شما به آهن را تأمین می کند!

سعی کنید آنها را به طور مستقل در پای سبزیجات یا کاسه سالاد با روغن زیتون و سیر سرخ کنید.

یک غذای پاییزی خوشمزه برای حمایت از سفر کاهش وزن شما

در آغوش گرفتن محصولات پاییزی به شما کمک می کند تا وارد روح پاییز شوید و در عین حال از اهداف وزن خود نیز حمایت کنید. افزودن غذاهای مورد علاقه پاییزی مانند کدو سبز ، تخمه آفتابگردان ، انجیر و قارچ به وعده های غذایی شما می تواند رژیم غذایی شما را به شیوه ای کم کالری ، غنی از فیبر و بسیار خوشمزه افزایش دهد. خوردن فصلی با کمی دانش ساده است و استفاده از این تمرین در عادات سالم شما مزایای فوق العاده ای را برای شما به همراه خواهد داشت.

پاییز مبارک و خوردن شاد!

دیدگاهتان را بنویسید