نحوه تنفس شما چگونه بر تمرین شما تأثیر می گذارد – تناسب اندام کندی


هر کسی که به طور منظم ورزش می کند می تواند اهمیت تنفس مناسب را تأیید کند. اما آیا می دانید تکنیک تنفس مناسب در حین تمرین چقدر اهمیت دارد؟ ما برخی از نظرات خود را در مورد اینکه چگونه تکنیک های تنفس می تواند سبک تمرین شما را بهبود بخشد ، به شما در دستیابی به اهداف تناسب اندام خود کمک کرده و اطمینان حاصل کنید که از هر تمرین حداکثر استفاده را می برید.

هرچه بیشتر کار کنید ، اکسیژن بیشتری نیاز خواهید داشت

ما غذا را به عنوان سوخت برای بدن خود – و همینطور – اما اکسیژن هنگام ورزش – به عنوان سوخت برای عضلات خود در نظر می گیریم. هرچه بیشتر تمرین کنید ، بدن شما به اکسیژن بیشتری نیاز دارد ، بنابراین مطمئن شوید که در حین ورزش تنفس صحیح می کنید ، این امر باعث کاهش آسیب عضلانی و قدرت شما از طریق تمرینات کیک بوکسینگ در شهرستان کامدن می شود. به

ماسک بزنید یا نه؟

از آنجا که عفونت های COVID-19 در سراسر کشور همچنان در حال افزایش است و ماسک ها تقریباً در همه سالن های بدنسازی یا مرکز تناسب اندام اجباری شده اند ، بسیاری از علاقه مندان به تناسب اندام نگرانی هایی را در مورد پوشاندن صورت خود مطرح کرده اند.

کندی تناسب اندام می خواهد به همه اطمینان دهد که استفاده از ماسک مانع جریان اکسیژن حتی در هنگام ورزش نمی شود. مطالعه اخیر دانشگاه ساسکاچوان نشان داد که ماسک ها هیچ ربطی به سطح خون و اکسیژن در حین ورزش های سنگین ندارند.

تنفس مناسب چیست؟

تنفس مناسب بستگی به نوع ورزش دارد. در حالت ایده آل ، شما از طریق بینی خود تنفس می کنید ، که به مرطوب شدن هوا و کاهش میزان زباله های وارد شده به ریه ها کمک می کند ، زیرا گرد و غبار ، آلودگی و سایر عناصر موجود در هوا را از بینی فیلتر می کند.

تکنیک تنفس مناسب تناسب اندام کندی

برای بلند کردن نفس بکشید

ورزش شدید شامل تنفس است که به تثبیت هسته شما کمک می کند و به شما امکان می دهد با خیال راحت بلند شوید و تنش را در بدن خود افزایش دهید ، که باعث بلند شدن نرم تر می شود. تنفس هوا را خارج می کند و به شما امکان می دهد عضلات اصلی را بیشتر درگیر کنید. بنابراین ، بازدم در حال صعود و بازدم هنگام بیرون آوردن آرام ، به شما قدرت بیشتری در طول صعود واقعی می دهد ، که مهمترین قسمت است.

علاوه بر این ، تنفس به موقع از افت شدید فشار خون جلوگیری کرده و سردرد را در برخی افراد کاهش می دهد.

تنفس برای کاردیو

کاردیو ، مانند دویدن یا دوچرخه سواری ، به تنفس مداوم نیاز دارد. بسیاری از دونده ها سعی می کنند تنفس خود را با صدای پا بسنجند زیرا آنها حتی می توانند با سرعت معینی اندازه گیری کنند. این امر به افزایش میزان نیتریک اکسید وارد بدن شما ، گشاد شدن رگ های خونی و افزایش میزان خون غنی از اکسیژن که عضلات شما دریافت می کنند ، کمک می کند. این به سیستم گردش خون شما اجازه می دهد تا کارآمدتر کار کند و خستگی ماهیچه ها را کاهش دهد ، که برای ورزشکاران استقامتی بسیار مهم است.

تنفس برای یوگا

یوگا و سایر تمرینات مانند پیلاتس به تنفس برای کمک به جریان ذهنی و ارائه حرکات بهتر به تمرین کنندگان متکی هستند. این تمرین از تنفس آرام و عمیق از طریق بینی سود می برد. اگر آگاهانه نفس نمی کشید ، ممکن است بدن شما متشنج و قفل شود ، که این هدف مخالف انجام یوگا و سایر تمرینات است.

تناسب اندام کندی می تواند به شما در رسیدن به اهداف شما کمک کند!

ما یک مرکز تناسب اندام جامع هستیم که مجهز به تجهیزات ورزشی فردی و جلسات متقابل برای تجربه بیشتر تمرینات هستیم. با ما تماس بگیرید یا از وب سایت ما دیدن کنید تا از همه چیزهایی که ارائه می دهیم مطلع شوید و ارزیابی شخصی و گشت و گذار در ورزشگاه را دریافت کنید. ما آماده ایم تا به شما در رسیدن به رویاهایتان کمک کنیم!



دیدگاهتان را بنویسید