بهترین انیمیشن های اکشن ؛ معرفی 10 عنوان از برترین انیمیشن های اکشن


انیمیشن‌هایی که با ژانر اکشن ساخته می‌شوند، طرفداران بسیار زیادی دارند. تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا بهترین انیمیشن های اکشن را به شما معرفی کنیم.

بدون شک تماشای صحنه‌های اکشن در فیلم‌های لایو اکشن سرگرم‌کننده و هیجان انگیز است. دیدن بدلکاری‌ها و بازیگران واقعی که کارهای دیدنی انجام می‌دهند و شرکت در سکانس‌های اکشن متقاعدکننده‌ای که تماشایی هستند و احتمالاً قلب‌ها را به تپش می‌اندازند، می‌تواند هیجان خاصی داشته باشد و به دلیل استقبال جهانی از ژانر اکشن، اکثر آثار اکشن به ناچار به لایو اکشن تبدیل می‌شوند.

با وجود این، شایان ذکر است که تعداد زیادی انیمیشن وجود دارد که می‌توان آن‌ها را در ژانر اکشن نیز قرار داد. در نهایت برای بینندگانی که مبارزه، انفجارها، درگیری‌های مسلحانه و خشونت‌های تماشایی روی صفحه را دوست دارند، ارزش دیدن را دارد. این فیلم‌ها در زمینه ارائه اکشن در قالب انیمیشن از بهترین‌ها هستند. در این مقاله از پلازا قصد داریم تا به بهترین کارتون های جنگی بپردازیم.

همچنین بخوانید :

فهرست مطالب:

بهترین انیمیشن جنگی

فیلم‌های اکشن جذابیت بسیار زیادی دارند، اما در زمینه آثار اکشن، انیمیشن‌ها هم حرف‌های زیادی برای گفتن دارند. در آثار انیمیشنی سکانس‌های اکشن به طور متفاوتی به تصویر کشیده می‌شوند که در فیلم‌های لایو اکشن نمی‌توانید آن‌ها را پیدا کنید و می‌توان گفت که یک انیمیشن اکشن ماجراجویی می‌تواند بسیار بهتر از فیلم‌های لایو اکشن ظاهر شود.

1. کارتون اکشن بتمن: نقاب شبح

کارتون جنگی

  • سال انتشار: 1993
  • کارگردان: اریک رادومسکی، بروس تیم
  • بازیگران: کوین کانروی، دینا دلانی، هارت بوچنر، استیسی کیچ
  • نمره IMDB: امتیاز 7.8

در حالی که شخصیت بتمن اغلب با فیلم‌های لایو اکشن شناخته می‌شود، او شخصیتی می‌باشد که در قالب انیمیشن نیز پیشرفت کرده است و از میان تمام برنامه‌ها و فیلم‌های تلویزیونی انیمیشنی که این شخصیت را نشان می‌دهند، تعداد کمی می‌توانند ادعا کنند که به اندازه انیمیشن اکشن بتمن: نقاب شبح تحسین‌شده و نمادین هستند.

این فیلمی است که عمیق‌تر به شخصیت بروس وین می‌پردازد تا جنبه بتمن و مسلماً بیشتر بر جنبه کارآگاهی داستان از طریق طرح داستانی درباره تلاش او برای کشف هویت یک فرد مرموز که در حال قتل جنایتکاران مختلف در شهر گاتهام است، تمرکز می‌کند. با این حال، در مواقعی که نیاز داشته باشد، اکشن انیمیشنی قوی ارائه می‌کند و نشان می‌دهد که بهترین است و هر دو طرف این شخصیت پیچیده و بی‌پایان جذاب را نشان می‌دهد. این انیمیشن اکشن هیجانی یکی از پرطرفدارترین آثار دنیای دی‌سی است.

همچنین بخوانید :

2. کارتون اکشن شگفت انگیزان 1

بهترین انیمیشن جنگی

  • سال انتشار: 2004
  • کارگردان: برد برد
  • بازیگران: کریگ تی. نلسن، هالی هانتر، سارا واول، اسپنسر فاکس
  • نمره IMDB: امتیاز 8

در حالی که کارتون اکشن شگفت انگیزان در نهایت یک فیلم خانواده پسند درباره یک خانواده ابرقهرمانی است که در اختفا هستند، اما به دور از یک فیلم کودکانه می‌باشد. این فیلم امتحان خود را پس داده است زیرا ایده پیر شدن و دست و پنجه نرم کردن با میانسالی را نشان می‌دهد و در عین حال همچنان یک فیلم اکشن سرگرم کننده است.

با یک خانواده کامل پر از شخصیت‌هایی با قدرت‌های فوق‌العاده منحصربه‌فرد را به تصویر می‌کشد. دنباله آن در سال 2018 که مدت‌ها منتظرش بودیم، ممکن است انیمیشن مناسبی باشد، اما نمی‌تواند در مقابل قسمت اول خود محصول 2004، که آزمون زمان را به‌عنوان یکی از بهترین فیلم‌های تولید شده توسط پیکسار پس داده است، قرار بگیرد. این اثر یک کارتون جنگی فوق العاده است که از تماشای آن لذت خواهید برد.

همچنین بخوانید :

3. انیمیشن لوبیای هفت تیر کش

بهترین انیمیشن های اکشن

  • سال انتشار: 2008
  • کارگردان: جف لو
  • بازیگران: وگاس ای. سفر، برایان سشن، دیوید گیلت، متیو تایلر
  • نمره IMDB: امتیاز 6.5

داستان قابل توجهی در پشت انیمیشن اکشن لوبیای هفت تیر کش وجود دارد که بسیار لذت بخش است. این فیلم با هزینه‌ای کمتر از یک میلیون دلار ساخته شد. داستان در بین تاون، یک شهر خیالی اتفاق می‌افتد و یک قاتل لوبیا را دنبال می‌کند که در مقابل انبوهی از گنگسترهای لوبیا قرار می‌گیرد.

در حالی که یک کارآگاه لوبیا به دنبال پیدا کردن او است. این یکی از انیمیشن های اکشن عجیب، احمقانه و جذاب است و طی سال‌هایی که از انتشارش می‌گذرد، برای مجموعه‌های اکشن‌های شگفت‌انگیز و پر جنب و جوشش، طرفداران زیادی پیدا کرده است. این اثر یک انیمیشن اکشن رزمی فوق العاده می‌باشد که می‌توانید از دیدن آن لذت ببرید.

همچنین بخوانید :

4. انیمیشن خط قرمز

انیمیشن اکشن رزمی

  • سال انتشار: 2009
  • کارگردان: تاکشی کویکه
  • بازیگران: تاکویا کیمورا، یو آئوی، تاتسویا گاشوین، یوشینوری اوکادا
  • نمره IMDB: امتیاز 7.5

خط قرمز یک انیمیشن اکشن جدید بود که ساخت آن سال‌ها طول کشید تا بالاخره اکران شد و نشان می‌دهد این به دقت با انیمیشن‌های دستی ساخته شده است و یک داستان علمی تخیلی هیجان انگیز را در مورد یک تورنمنت مسابقه‌ای پرمخاطره می‌گوید که در مقیاس بین سیاره‌ای در آینده برگزار می‌شود.

به طور مداوم روند انیمیشن بالا است و سرعت بی امان دارد و خود سکانس‌های مسابقه برای تماشا هیجان انگیز هستند. این نمونه‌ای است از آنچه که ژانر انیمیشن می‌تواند انجام دهد وقتی یک تیم اختصاصی پشت پروژه‌ای وجود دارد که می‌خواهد چیزی را به مخاطبان ارائه دهد که قبلاً هرگز ندیده‌اند. در واقع، 14 سال پس از انتشار این انیمیشن اکشن، هیچ چیز دیگری مانند آن وجود ندارد.

همچنین بخوانید :

5. کارتون اکشن چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم 2

انیمیشن اکشن جدید

  • سال انتشار: 2014
  • کارگردان: دین دبلوا
  • بازیگران: جی باروشل، کیت بلانشت، جرارد باتلر، کریگ فرگوسن
  • نمره IMDB: امتیاز 7.8

در حالی که اولین انیمیشن چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم شبیه یک فیلم فانتزی و ماجراجویی بود، دومین قسمت آن خطرات را بالا می‌برد و کمی اکشن را سنگین‌تر می‌کند. قسمت اول این مجموعه بر روی پسر جوانی متمرکز است که با یک اژدها به طرز شگفت‌انگیزی دوست می‌شود، در حالی که دنباله آن همه شخصیت‌ها را پیر می‌کند و می‌بیند که آنها درگیر خطرات مرگ و زندگی می‌شوند.

تماشای این انیمیشن سینمایی اکشن فوق‌العاده خوب و هیجان‌انگیز است و همچنین نسبت به فیلم اول احساسی‌تر می‌باشد. این نمونه‌ای است از اینکه چگونه می توان یک دنباله اکشن متمرکزتر را به خوبی ساخت و با موفقیت بر آنچه قبلاً در فیلم اول در سال 2010 تثبیت شده بود، استوار است.

همچنین بخوانید :

6. کارتون اکشن شش قهرمان بزرگ

کارتون اکشن

  • سال انتشار: 2014
  • کارگردان: دان هال، کریس ویلیامز
  • بازیگران: اسکات ادسیت، رایان پاتر، دنیل هنی، تی جی میلر
  • نمره IMDB: امتیاز 7.8

شوق فیلم‌های ابرقهرمانی در اواسط دهه 2010 در حال اوج‌گیری بود و کارتون اکشن شش قهرمان بزرگ یکی از اولین فیلم‌های انیمیشن ابرقهرمانی با بودجه کلان بود که در این دوره فعلی از این ژانر منتشر شد. این انیمیشن داستان پسر جوانی را دنبال می‌کند که با یک ربات بادی دوست می‌شود و این دو تیمی از قهرمانان جوان را تشکیل می‌دهند.

این یک داستان صمیمانه در مورد از دست دادن و دوستی است و همچنین با داشتن تعداد زیادی سکانس‌های اکشن لذت بخش، به طور قابل توجهی تقویت می‌شود. این فیلم علمی تخیلی، کمدی و اکشن را در یک فیلم انیمیشنی خانوادگی با هم ترکیب می‌کند که بینندگان پیر و جوان می‌توانند آن را تماشا نمایند. این اثر جزو جدیدترین کارتون های اکشن آن زمان بود که بسیار در بین طرفداران محبوب شد.

7. کارتون روبن برنت کلکسیونر

انیمیشن اکشن ماجراجویی

  • سال انتشار: 2018
  • کارگردان: میلارد کرستیچ
  • بازیگران: ایوان کاماراس، گابریلا هموری، مت دوره، هنری گرنت
  • نمره IMDB: امتیاز 7.4

در حالی که تعداد قابل توجهی از انیمیشن های اکشن مخاطبان جوان‌تر را هدف قرار می‌دهند، انیمیشن فقط برای بچه‌ها یا خانواده‌ها نیست. فیلمی مانند روبن برنت کلکسیونر این را به خوبی نشان می‌دهد، زیرا یک فیلم انیمیشنی بالغ‌تر است که گروهی از دزدان حرفه‌ای را دنبال می‌کند که در سرقت آثار گران قیمت از موزه‌ها و مجموعه‌های هنری خصوصی تخصص دارند.

اکشن کمی شدیدتر از آن چیزی است که معمولاً در فیلم‌های انیمیشنی خانوادگی که حاوی اکشن هستند دیده می‌شود و بعید است که طرح و مضامین فیلم در هر صورت برای بینندگان جوان‌تر جذاب باشد. با این حال، برای طرفداران انیمیشن های اکشن قدیمی‌تر، روبن برنت کلکسیونر به راحتی قابل توصیه است و یک دزدی هیجان انگیز را به نمایش می‌گزارد.

8. کارتون مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی

جدیدترین کارتون های اکشن

  • سال انتشار: 2018
  • کارگردان: باب پرسیچتی، پیتر رمزی، رودنی روثمن
  • بازیگران: شامیک مور، لیو شرایبر، ماهرشالا علی، برایان تایری هنری
  • نمره IMDB: امتیاز 8.4

دیدن مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی در سال 2018 به عنوان بالاترین امتیاز اکشن انیمیشن در Letterboxd جای تعجب ندارد. پس از اکران، آن را به مجموعه فیلم‌های مرد عنکبوتی دمید و در نهایت تبدیل به یک انیمیشن سریع، خنده‌دار، احساسی و اکشن شد که احتمالاً بینندگان جوان‌تر را سرگرم می‌کند و در عین حال با بینندگان مسن‌تر طنین انداز می‌شود.

شخصیت اصلی همیشه یکی از دلسوزترین و دوست داشتنی ترین شخصیت‌های تاریخ کمیک بوده است. این انیمیشن با تمرکز بر روی مایلز مورالس به جای پیتر پارکر و همچنین استفاده از مفهوم چندجهانی آن برای حضور چند مرد عنکبوتی در یک فیلم احساس تازگی می‌کند. تعداد کمی از فیلم‌های متحرک به اندازه این فیلم پر جنب و جوش و از نظر بصری الهام‌بخش به نظر می‌رسند و آن را نه تنها یک فیلم انیمیشنی کلاسیک ابرقهرمانی، بلکه به انیمیشن های اکشن برتر جهان تبدیل می‌کند.

9. کارتون اکشن گربه چکمه پوش: آخرین آرزو

انیمیشن اکشن هیجانی

  • سال انتشار: 2022
  • کارگردان: جوئل کرافورد
  • بازیگران: آنتونیو باندراس، سلما هایک، هاروی گی‌ین، فلورنس پیو
  • نمره IMDB: امتیاز 7.9

تعداد زیادی فیلم انیمیشن عالی در سال 2022 منتشر شد که گربه چکمه پوش: آخرین آرزو یکی از بهترین آنهاست. با توجه به اینکه شخصیت اصلی به عنوان یک شخصیت فرعی در سریال شرک معرفی شد، جای تعجب دارد. اگرچه او یک فیلم انفرادی در سال 2011 داشت، اما در بهترین حالت مورد استقبال قرار گرفت و پس از یک دهه تا حدودی به فراموشی سپرده شد.

همه اینها تضمین کردند که گربه چکمه پوش: آخرین آرزو یک سورپرایز خوشایند بود، با توجه به اینکه این یک فیلم انیمیشنی اغلب خنده‌دار اما گاهی شدید و تکان دهنده است که مضامین سنگین از جمله مرگ و مرگ و میر را در نهایت به شیوه‌ای خانوادگی باز می‌کند. این فیلم همچنین به دلیل سبک منحصر به فرد انیمیشن خود متمایز است و سکانس‌های اکشن فیلم بسیار متمایز به نظر می‌رسند و تماشای آن بسیار هیجان انگیز و سرگرم کننده است.

10. کارتون اکشن مرد عنکبوتی: در میان دنیای عنکبوتی

انیمیشن های اکشن

  • سال انتشار: 2023
  • کارگردان: ژواکیم دوس سانتوس، کمپ پاورز
  • بازیگران: شامیک مور، هیلی استاینفلد، برایان تایری هنری، لورین ولز
  • نمره IMDB: امتیاز 8.9

دنباله انیمیشن مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی یکی از برترین انیمیشن های اکشن ۲۰۲۳ بود که به شدت مورد استقبال هواداران قرار گرفت و نقدهای مثبتی دریافت کرد. این انیمیشن ادامه داستان مایلز مارولز را نشان می‌دهد که با شروری به نام اسپات وارد درگیری می‌شود و با سفر خود به دنیاهای موازی دیگر، داستان‌های بسیار جدیدی را تجربه می‌کند. سکانس‌های اکشن بسیار نفس گیر هستند و با توجه به گرافیک انیمیشنی منحصر به فردی که در آن استفاده شده است، از تکتک ثانیه‌های آن لذت خواهید برد.

کلام آخر

انیمیشن های اکشن ۲۰۲۳

در این مقاله از پلازا بهترین انیمیشن‌های اکشن معرفی شد و اگر به ژانر اکشن علاقه دارید، این انیمیشن‌ها می‌توانند بهترین انتخاب‌های ممکن برای شما باشند.

منتخب کاربران