تبلت آنر پد ۹ (Honor Pad 9) چه مشخصاتی دارد؟


تبلت آنر پد ۹ یکی از تبلت‌های جدید این برند برای سال ۲۰۲۴ است. این تبلت میان‌رده در اواخر سال ۲۰۲۳ معرفی و وارد بازار شد. با پلازا همراه باشید تا با این محصول بیشتر آشنا شویم.

آنر از جمله شرکت‌های سازنده گوشی موبایل، تجربه بلندبالایی نیز در زمینه ساخت انواع تبلت‌ها دارد و می‌تواند تبلت‌های بسیار با کیفیتی را تولید کرده و روانه بازار کند. حال جدیدترین تبلت آنر، تبلت آنر پد ۹ است که جایگزین نسخه هشتم این محصول باکیفیت شده است. به همین دلیل ما نیز قصد داریم تا بیشتر درباره Honor Pad 9 صحبت کنیم و اطلاعات شما را درباره این محصول ارزشمند تکمیل‌تر نماییم؛ پس بهتر است که در ادامه این مقاله همراه ما باشید.

فهرست مطالب

مشخصات تبلت آنر پد ۹

ویژگی‌ها تبلت Honor Pad 9
نمایشگر ۱۲.۱ اینچی IPS LCD با رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز و رزولوشن ۱۶۰۰x۲۵۶۰
پردازنده اسنپدراگون ۶ نسل ۱
پردازنده گرافیکی Adreno 710
سیستم عامل اندروید ۱۴ با رابط کاربری MagicOS 7.2
حافظه داخلی / رم ۸/۲۵۶ گیگابایت
۱۲/۲۵۶ گیگابایت
۱۲/۵۱۲ گیگابایت
دوربین‌ ۱۳ مگاپیکسل
دوربین سلفی ۸ مگاپیکسل
باتری ۸۳۰۰ میلی‌آمپر ساعت با پشتیبانی از شارژر ۳۵ واتی
قیمت حدود ۲۰۰ یورو

بررسی فنی تبلت Honor Pad 9

نسخه جدید آنر پد نیز از راه ‌رسیده است و افراد زیادی هستند که تمایل دارند این محصول را خریداری نمایند یا به فرزندان خود هدیه دهند. شاید بسیاری از ما در هنگام خرید تبلت به مشخصات آن دقت نکنیم، اما این موضوع کاملاً غلط است و نباید اتفاق بیفتد.

دانستن مشخصات فنی تبلتی که قصد خریداری آن را دارید موجب می‌شود تا بدانید قدرت این محصول در چه سطحی است و برای چه اهدافی می‌توانید از این محصول استفاده نمایید. برای مثال به‌طور کلی قرار نیست که همه تبلت‌ها برای تجربه بازی‌های جدید مناسب باشند.

طراحی تبلت Honor Pad 9

طراحی تبلت Honor Pad 9

تبلت آنر پد ۹ از طراحی ساده و شیکی برخوردار است و قرار نیست که با یک چیز پر زرق ‌و برق و عجیب ‌و غریب روبه‌رو شوید، یک تبلت جالب که توانسته است در اوج سادگی، زیبایی و شیک ‌بودن خود را حفظ کرده و کاملاً خوش‌دست و کاربردی باشد. باید اشاره کرد که پشت این تبلت از نوع فلز آلومینیوم است و قدرت و استقامت بالایی در برابر ضربه دارد و با افتادن زمین قسمت پشتی تبلت آسیب نخواهد دید. علاوه‌برآن در طراحی قسمت پشتی دوربین نیز در گوشه وسط قرار داده شده است و در قسمت بالایی تبلت قرار ندارد.

همچنین بخوانید :

فریم این تبلت این از جنس فلز آلومینیوم است و مقاومت بالایی دارد. استفاده مکرر از این فلز موجب شده است تا در کنار قطعات مختلف داخلی وزن این محصول به ۵۵۹ گرم برسد، البته که طراحی بدنه طوری است که این محصول در دستان شما عزیزان سنگینی نخواهد کرد. در حال حاضر به گفته سازنده این محصول در رنگ‌های خاکستری تیره، آبی و سفید موجود است؛ در حال حاضر رنگ آبی و سفید این تبلت از طرف‌داران بسیار زیادی برخوردار است. همچنین باید اشاره کرد که جنس قسمت جلویی این محصول شیشه‌ای بوده و اندازه آن نیز ۲۷۸.۲ در ۱۸۰.۱ در ۷ میلی متر است.

صفحه ‌نمایش تبلت آنر پد ۹

در حال حاضر تبلت آنر پد ۹ از یک صفحه‌ نمایش ۱۲.۱ اینچی برخوردار است که تکنولوژی ساخت این صفحه از نوع IPS LCD است و می‌تواند کیفیت خوب و واقعی را به شما نشان دهد. به لطف این تکنولوژی صفحه ‌نمایش آنر پد ۹ توانایی نمایش بیش از ۱ میلیارد رنگ را دارا است. رزولوشن این صفحه‌ نمایش نیز ۱۶۰۰ در ۲۵۶۰ بوده و از تراکم پیکسلی ۲۴۹ پیکسل در هر اینچ برخوردار است که بسیار مهم و قابل توجه به نظر می‌رسد. علاوه‌بر آن به گفته سازنده این محصول از نسبت تصویر ۱۶:۱۰ نیز برخوردار است و گزینه ای کاملاً مناسب است.

تبلت آنر پد 9

نکته جالب درباره رفرش‌ریت آن است که از رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی برخوردار بوده و به همین دلیل برای تجربه انواع گیم‌های روز دنیا بسیار مناسب است. به لطف این صفحه ‌نمایش شما تصاویری کاملاً روان و بدون لگ را تجربه خواهید کرد و خیالتان از این بابت راحت است. در حال حاضر حدوداً این صفحه‌نمایش ۸۷.۷ درصد کل فضای جلوی تبلت را در اختیار قرار گرفته است و بقیه قسمت‌ها خالی است. این صفحه ‌نمایش می‌تواند تا ۵۰۰ نیت روشنایی تولید کند و عملکرد خوبی دارد؛ البته که ممکن است زیر نور آفتاب با محدودیت‌هایی مواجه گردید.

همچنین بخوانید :

پردازنده تبلت آنر پد ۹

وقت آن است تا درباره پردازنده‌های تبلت آنر پد ۹ نیز صحبت کنیم. اگر شما گیمر هستید احتمالاً چند دقیقه‌ای در حال خواندن هستید تا بالاخره به این قسمت برسیم و متوجه شوید که آیا این تبلت به درد بازی‌کردن می‌خورد و می‌توان گیم‌های سنگین حال حاضر را با آن اجرا کرد؟

این تبلت از پردازنده اسنپدراگون ۶ نسل ۱ برخوردار است که یک پردازنده هشت هسته‌ای محسوب می‌شود و با توجه‌ به تکنولوژی ۴ نانومتری پردازنده‌ها ساخته شده است و قدرت خوب و قابل توجهی را در اختیار شما قرار خواهد داد. از هشت هسته تشکیل‌دهنده آن ۴ هسته از نوع Cortex-A78 با فرکانس ۲.۲ گیگاهرتز و ۴ هسته دیگر از نوع Cortexx-A55 با فرکانس ۲.۰ گیگاهرتز است. این پردازنده می‌تواند انواع بازی‌های روز دنیا را برای شما اجرا کرده و برای بازی ‌کردن کاملاً مناسب است.

تبلت آنر پد 9

بهتر است درباره پردازنده گرافیکی این محصول نیز صحبتی داشته باشیم. این پردازنده نقش بسزایی در کیفیت نهایی بازی‌های شما عزیزان خواهد داشت. در حال حاضر تبلت آنر پد ۹ از پردازنده‌های گرافیکی Adreno 710 برخوردار است و مطمئن عمل کرده است.

همچنین بخوانید :

رم و کارت حافظه

حافظه و رم تبلت آنر پد ۹ در دو مدل حرفه‌ای و فوق حرفه‌ای به بازار عرضه شده است. نسخه اولیه این تبلت دارای رم ۸ گیگابایتی است؛ هر چند در حال حاضر نسخه‌های دیگر این محصول با رم ۱۲ گیگابایت نیز در بازار موجود هستند و می‌توانند گزینه مناسبی باشند.

علاوه‌برآن این تبلت تنوع خوبی نیز در بخش حافظه داخلی دارد و به همین دلیل می‌تواند نیاز بیشتر مردم را پوشش دهد و شما در رایج‌ترین حافظه‌های موجود در بازار می‌توانید آن را خریداری کنید. در حال حاضر این محصول در حافظه‌های ۱۲۸ و ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگاباتی موجود است. باید اشاره کرد که تبلت با حافظه ۱۲۸ گیگابایتی تنها با رم ۸ گیگاباتی موجود است. در صورتی که می‌خواهید از قدرت رم ۱۲ گیگاباتی این تبلت استفاده کنید نیاز است که نسخه‌های ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی این محصول را خریداری کنید تا محدودیتی نداشته باشید.

تبلت آنر پد 9

باید اشاره کرد که در حال حاضر کمپانی آنر برای این تبلت خود درگاه کارت حافظه خارجی طراحی نکرده است. به همین دلیل این تبلت از کارت‌های حافظه مجزا پشتیبانی نمی‌کند. هر چند با وجود حافظه داخلی این تبلت دیگر نیازی به کارت حافظه مجزا نخواهید داشت.

دوربین

هر چند که در خرید تبلت دوربین از اهمیت چندان زیادی برخوردار نیست و بیشتر مردم تبلت‌ها را برای فیلم دیدن و بازی‌کردن انتخاب می‌کنند. این صفحه‌نمایش بزرگ آن‌ها است که موجب محبوبیت بیش از حد شده و خریداران مختلی در سراسر جهان دارند. باید اشاره کرد که قسمت پشتی این تبلت تنها از یک دوربین تشکیل شده است. به‌طورکلی دوربین اصلی پشتی این تبلت یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی است که لنز آن نیز از نوع واید بوده وو دارای قابلیت فوکوس خودکار است؛ علاوه‌برآن باید اشاره کرد که دریچه دیافراگم این لنز نیز ۲.۰ است.

دوربین تبلت Honor Pad 9

همچنین بخوانید :

بهتر است که درباره دوربین سلفی این گوشی نیز صحبت کنیم که به‌موازات دوربین پشتی قرار گرفته است. در حال حاضر کمپانی آنر برای ساخت این محصول از دوربین با لنز ۸ مگاپیکسلی استفاده کرده است. این دوربین نیز از نوع واید بوده و دارای دریچه دیافراگم ۲.۲ است.

البته که شما می‌توانید فیلم‌های باکیفیت نیز ضبط نمایید. حداکثر رزولوشن فیلم‌برداری دوربین عقب 4K خواهد بود که از نرخ فریم ۳۰ فریم بر ثانیه برخوردار است. دوربین جلو نیز می‌تواند باکیفیت 1080p با نرخ فریم ۳۰ فریم بر ثانیه از شما عزیزان فیلم‌برداری نماید.

قیمت و تاریخ عرضه تبلت آنر پد ۹

تبلت آنر پد ۹ از جمله محصولاتی است که تاریخ معرفی آن با تاریخ عرضه برابر است و در یک روز هم به بازار عرضه شده و هم به جهانیان معرفی شده است. بر اساس آخرین آمار به‌دست‌آمده این محصول برای اولین‌بار در ۳۱ دسامبر سال ۲۰۲۳ معرفی و به بازار جهانی عرضه گردید. همچنین باید اشاره کرد که در برخی از فروشگاه‌ها و کشورهای مختلف ممکن است که این محصول را با نام HONOR Tablet 9 ببینید که با تبلت آنر پد ۹ هیچ تفاوتی ندارد و هر دو یک محصول هستند و تنها به دلایل مختلف این محصول دو نام دارد که هر دو رایج هستند.

قیمت تبلت Honor Pad 9

در زمان عرضه، کمپانی آنر قیمت نسخه پایه‌ی این محصول را حدود ۱۹۰ یورو قیمت‌گذاری کرده است. شما می‌توانید این محصول را با قیمتی در حدود ۱۲ تا ۱۳ میلیون خریداری نمایید. نسخه‌ی با رم ۱۲ و حافظه‌ی ۲۵۶ گیگابایتی و حافظه‌ی ۵۱۲ گیگابایتی نیز به ترتیب ۲۷۹ و ۳۰۷ دلار قیمت گذاری شده‌اند. با توجه‌ به امکانات و پردازنده‌های قوی که دارد، به نظر می‌رسد که این محصول از قیمت خوب و قابل‌قبولی برخوردار است. البته که این تبلت تازه به بازار جهانی عرضه شده است و به همین دلیل هنوز اطلاعات کاملی درباره میزان کارکرد آن در مرور زمان در دستان ما نیست. این زمان است که به‌زودی همه چیز را مشخص خواهد کرد که آیا واقعاً آنر پد ارزش خرید دارد و مقرون‌به‌صرفه است؟

همچنین بخوانید :

سخن نهایی

در نهایت با معرفی تبلت آنر پد ۹ همراه شما عزیزان بودیم. این محصول در حال حاضر جدیدترین تبلتی است که توسط کمپانی آنر به بازار عرضه شده است و اگر اعتقاد دارید که این کمپانی محصولات خوب و با کیفیتی را تولید می‌کند، پیشنهاد می‌شود که حتماً این محصول را نیز خریداری کنید و از قدرت بالای آن نهایت استفاده را ببرید. نظر شما چیست؟ آیا این تبلت از قدرت بالایی برخوردار است و می‌توان از آن به جهت بازی‌کردن استفاده کرد؟ لطفاً نظرات خود را در قسمت کامنت‌ها با ما نیز به اشتراک بگذارید.

منتخب کاربران



منبع