دلیلی که رئلیانا پاش به عمارت دوک باز شد ؛ داستان، شخصیت ها و نمرات


اگر جزو علاقه‌مندان ژانر عاشقانه و فانتزی انیمه هستید پیشنهاد می‌کنیم با ما همراه باشید تا به معرفی انیمه Kanojo ga Koushaku-tei ni Itta Riyuu یا همان دلیلی که رئلیانا پاش به عمارت دوک باز شد به عنوان یک انیمه جذاب و هیجان انگیز بپردازیم.

“Kanojo ga Koushaku-tei ni Itta Riyuu” یا “دلیلی که رائلیانا پاش به عمارت دوک باز شد” یک سریال انیمه ژاپنی می‌باشد که بر اساس یک رمان با همین نام ساخته شده است. ژانر دلیلی که رئلیانا پاش به عمارت دوک باز شد در دسته درام، فانتزی و عاشقانه قرار می‌گیرد. اگر از علاقه‌مندان این ژانر هستید حتما این انیمه را دنبال کنید. انیمه “Kanojo ga Koushaku-tei ni Itta Riyuu” یا “The Reason Why Raeliana Ended up at the Duke’s Mansion” توسط استودیو Typhoon Graphics تولید شده است.

زمان پخش انیمه Kanojo ga Koushaku-tei ni Itta Riyuu برای اولین باردر تاریخ 10 آوریل 2023 بر روی آنتن رفت. همینطور تعداد قسمت ‌های انیمه Kanojo ga Koushaku-tei ni Itta Riyuu نیز 12 اپیزود می‌باشد. مدت زمان هر قسمت نیز 23 دقیقه است. رده‌بندی سنی این مجموعه برای نوجوانان 13 سال یا بیشتر در نظر گرفته شده است.

فهرست مطالب:

داستان انیمه Kanojo ga Koushaku-tei ni Itta Riyuu

اگر بخواهیم خلاصه انیمه دلیلی که رئلیانا پاش به عمارت دوک باز شد را بیان کنیم، داستان این سریال درباره رینکو هاناساکی است که در ژاپن مدرن درگذشته و بعد از مرگ، در بدن “رئلیانا مک‌ میلان”، دختر بزرگسال یک بارون ثروتمند قرار می‌گیرد.

اما این دنیایی که رئلیانا در آن زندگی می‌کند، آنقدر هم عادی نیست. رئلیانا در خانواده‌اش محبوب است و انگار در داستانی از داستان‌های پر از رمانتیسم قرار دارد. اما رئلیانا دور از شخصیت اصلی داستان است و تنها یک وسیله‌ی داستانی است که به دست دامادش کشته می‌شود و به این ترتیب داستان شروع می‌شود.

همچنین بخوانید :

رئلیانا هیچ نیتی ندارد تا سرنوشت خود را به خاموشی بگذارد. او نظرات خود را روی کسی با قدرت اندازه‌گیری می‌کند – شخصیت نرمال برجسته، دوک نوآ ولستایر وینایت – و هدفش تغییر کامل داستان اصلی است. با استفاده از دانش خود از رویدادهای آینده، رئلیانا به نوآ اطلاعاتی ارائه می‌دهد، با شرط اینکه او به عنوان نامزد جعلی‌اش عمل کند. اما طبیعت دوگانه دوک، برنامه‌های او را به هم می‌زند و باعث وقوع اتفاقاتی می‌شود که…

شخصیت های انیمه Kanojo ga Koushaku-tei ni Itta Riyuu

انمیه “دلیلی که رئلیانا پاش به عمارت دوک باز شد” دو شخصیت اصلی دوک نوآ ویکنایت (Duke of Wyknight) و رئلیانا مک میلان (McMillan Raeliana) و تعدادی شخصیت غیر اصلی دارد. در ادامه این کاراکترها به همراه صدا پیشه نسخه ژاپنی و نسخه انگلیسی آن معرفی می‌شوند.

همچنین بخوانید :

دوک نوآ ویکنایت (Wynknight Noah)

دلیلی که رئلیانا پاش به عمارت دوک باز شد

نام او دوک نوآ ویکنایت (Duke of Wyknight) است و شخصیت اصلی مرد داستان می‌باشد. در زمان‌بندی اصلی داستان، او با بیاتریس خواهد بود، اما به دلیل تغییراتی که به خاطر متفاوت کردن سرنوشت رئلیانا صورت گرفت، دوک به جای بیاتریس، به رئلیانا علاقه‌مند شد. او برادر کوچکتر سیاتریش است.

صدا پیشه این شخصیت Umehara Yuuichirou ژاپنی است، وی به دنیای پیانو و گیتار علاقه دارد و گاهی آواز می‌خواند. نسخه انگلیسی این انیمه توسط Ian Sinclair، صداگذاری شده است.

همچنین بخوانید :

رئلیانا مک‌میلان (McMillan, Raeliana)

دلیلی که رئلیانا پاش به عمارت دوک باز شد

رئلیانا مک‌میلان (McMillan Raeliana) در این داستان 18 سال سن دارد و نام مستعارش Raeli است. در ابتدای داستان وی “اونها پارک” دارد. او یک روز صبح بیدار می‌شود و می‌بیند در مکانی که نمی‌شناسد، قرار گرفته است. ناگهان او متوجه می‌شود که در دنیای یک رمان بازسازی شده حضور دارد و به عنوان مک میلان رئلیانا که توسط نامزدش به قتل رسیده، باز متولد شده است.

حال “اونها”، یعنی رئلیانا، سعی می‌کند تا سرنوشت خود را تغییر دهد. رئلیانا شخصی بی‌پرواست. او به اندازه‌ی کافی سرزنده و طنزپرداز است و گاهی اوقات دراماتیک رفتار می‌کند. همچنین، او شجاع است و به ندرت از چیزی می‌ترسد. در زمان‌های سخت، سرد و کاربردی باقی می‌ماند و سعی می‌کند بدون وحشت به راه‌ حل برسد. تنها کسی که می‌تواند او را بیشتر از حد ناراحت کند، نامزد او، “نوآ وینکنایت” است.

همچنین بخوانید :

صداگذار ژاپنی این شخصیت در انیمه “دلیلی که رئلیانا پاش به عمارت دوک باز شد”، میاموتو یومه “Miyamoto Yume” می‌باشد. صداگذار انگلیسی این کاراکتر نیز سیدل لیندسی (Seidel Lindsay) است.

آدام تیلور (Taylor Adam)

دلیلی که رئلیانا پاش به عمارت دوک باز شد

یکی دیگر از کاراکترهای انیمه دلیلی که رئلیانا پاش به عمارت دوک باز شد، تیلور آدام (Taylor Adam) است. صدا پیشه ژاپنی انیمه Kanojo ga Koushaku-tei ni Itta Riyuu در نقش آدام تیلور، شوویچیرو اومدا (Umeda Shuuichirou) می‌باشد.

همچنین بخوانید :

هایکا دمینت (Demint Heika)

دلیلی که رئلیانا پاش به عمارت دوک باز شد

صدا پیشه ژاپنی نقش هایکا دمینت (Demint Heika) در این مجموعه، آکیرا ایشیدا (Ishida Akira) است. وی در سال 2004، به عنوان محبوب‌ترین بازیگر صدا در مسابقه Animage Anime Grand Prix انتخاب شد و در سال 2007 به عنوان بهترین بازیگر پشتیبان در جوایز Seiyuu Awards قرار گرفت.

جاستین شامال (Shamall Justin)

دلیلی که رئلیانا پاش به عمارت دوک باز شد

جاستین شامال فرزند “شمل مارکیز” و برادر ویویان است، همچنین رئیس بخش اول نگهبانان سلطنتی می‌باشد. وی پس از اینکه به‌صورت اتفاقی با رئلیانا آشنا شد و با هم چای نوشیدند، به او علاقه‌مند می‌شود. صدا پیشه ژاپنی این کاراکتر در انیمه “دلیلی که رئلیانا پاش به عمارت دوک باز شد” توموکازو سوگیتا (Sugita Tomokazu) می‌باشد.

همچنین بخوانید :

نقد و نمرات دلیلی که رئلیانا پاش به عمارت دوک باز شد

بررسی انیمه دلیلی که رائلیانا پاش به عمارت دوک باز شد نشان می‌دهد یکی از نکات مثبت این انیمه، داشتن داستان جذاب و متفاوت است که به دلیل نوآوری در ژانر فانتزی و عاشقانه، مخاطبین جذب خود می‌کند. همچنین، ترسیم شخصیت‌های جالب و روایت داستان برای تماشاگرانی که علاقه‌مند به ژانر عاشقانه و فانتزی هستند، جذاب است. صحنه‌هایی از زندگی اشرافی‌طبقه و قصر‌ها نیز به زیبایی داستان کمک کرده‌اند.

همچنین بخوانید :

از جنبه نقد منفی داستان، انیمه در بعضی جاها شلوغ و پراز اتفاقات ناگهانی است که باعث می‌شود برخی جزئیات از دست رفته و برخی صحنه‌ها به نظر غیرمنطقی بیایند. همچنین، برخی از صحنه‌ها و ترسیم شخصیت‌ها به نظر بی‌ارتباط و عجیب می‌آیند.

در کل، اگر علاقه‌مند به ژانر فانتزی و عاشقانه هستید، می‌توانید این انیمه را تماشا کنید. البته نکته قابل توجه این است که این انیمه بر اساس یک مانگا است و شاید تجربه خواندن مانگا برای شما جذاب‌تر باشد.

در حال حاضر نمرات دلیلی که رئلیانا پاش به عمارت دوک باز شد در سایت My Anime List با در نظر گرفتن تعداد آراء بیش از 13 هزار نفر برابر با 8.1 از 10 می‌باشد که امتیاز بالایی محسوب می‌شود. همچنین امتیاز این انیمه در سایت IMDb نمره 7.4 از 10 است. البته لازم به ذکر است که این نمره حاصل نظرات عده اندکی از تماشاگران (کمتر از 500 نفر) است.

همچنین بخوانید :

سخن آخر

انیمه Kanojo ga Koushaku-tei ni Itta Riyuu یک انیمه فانتزی عاشقانه است که در سال 2023 توسط استودیو Typhoon Graphics تولید شد. این انیمه در مجموع 12 قسمت دارد و در بهار 2023 پخش شده است. اگر به ژانر فانتزی و عاشقانه علاقه‌مند هستید، می‌توانید این انیمه را تماشا کنید. اما اگر به دنبال داستانی پیچیده و عمیق هستید، این انیمه شاید به نظرتان خسته کننده باشد. در کل، همه چیز به سلیقه شما بستگی دارد و باید خودتان تصمیم بگیرید که آیا این انیمه برای شما مناسب است یا خیر.

آیا شما این انیمه را دیده‌اید؟ آیا دانلود انیمه Kanojo ga Koushaku-tei ni Itta Riyuu را به علاقه‌مندان ژانر فانتزی و عاشقانه پیشنهاد می‌دهید؟ لطفا نظرتان را در رابطه با این انیمه، کیفیت ساخت، داستان، جذابیتش و… با ما به اشتراک بگذارید. در بخش دیدگاه‌های پلازا در پایین همین صفحه منتظر خواندن نظرات ارزشمند شما هستیم.