فصل دوم انیمه «حکایت‌های حلقه‌های ازدواج» در راه است


وب‌سایت رسمی انیمه تلویزیونی «حکایت‌های حلقه‌های ازدواج» (Kekkon Yubiwa Monogatari) اثر Maybe، روز شنبه اعلام کرد که این انیمه فصل دومی دریافت خواهد کرد. عوامل اصلی تولید به این فصل جدید باز خواهند گشت.

همچنین عکسی جدید به منظور اعلام این فصل جدید منتشر شده است. در این فصل، میو تومیتا به عنوان شخصیت موریون به جمع بازیگران اضافه شده است. انیمه در تاریخ ۶ ژانویه پخش شروع شده و قسمت آخر آن روز شنبه پخش شد. کرانچی رول انیمه را همزمان با پخش در ژاپن استریم کرد و همچنین دوبله انگلیسی آن را نیز در دسترس قرار داد.

تاکاشی نائویا (Real Girl) کارگردانی انیمه را در استودیو Staple Entertainment بر عهده داشت، دکو آکائو (After the Rain) مسئول نوشتن فیلمنامه سری بود، و سائوری ناکاشیکی (The Great Jahy Will Not Be Defeated!) شخصیت‌ها را طراحی کرد.

یِن پرس مانگا را به زبان انگلیسی منتشر می‌کند و داستان آن درباره ساتو، پسری است که تصمیم می‌گیرد دنبال بهترین دوستش، هیمه، برود و پس از رسیدن به جهان دیگری در مراسم عروسی او شرکت می‌کند و ناگهان با بوسیدن او به عنوان داماد می‌ماند! از او انتظار می‌رود به عنوان پادشاه حلقه – قهرمانی با قدرت فراوان که دنیا را از پادشاه آبیس نجات می‌دهد – عمل کند. آیا ساتو برای این چالش آماده است، یا ازدواج تازه‌اش پیش از شروع به پایان می‌رسد؟

دوئت خالقان Maybe، مانگا را در مارس ۲۰۱۴ در مجله Monthly Big Gangan از انتشارات اسکوئر انیکس آغاز کردند. چهاردهمین جلد آن در ۲۵ دسامبر در ژاپن منتشر شد و Maybe امیدوار است مانگا را با جلد پانزدهم به پایان برساند. Yen Press جلد سیزدهم مانگا را در ۱۲ دسامبر منتشر کرده است.

منتخب کاربران



منبع