در 6 سال گذشته ، من بیش از 150،000 ایمیل ، نظرات و پست ها در رسانه های اجتماعی و نظرات وبلاگ ها را بررسی کرده ام.

یعنی من سوالات زیادی پرسیدم.

همانطور که می توانید تصور کنید ، برخی از سوالات بیشتر از بقیه مطرح می شوند و من فکر می کنم مفید باشد که هر ماه کمی وقت بگذارم تا چند مورد را انتخاب کنم و پاسخ هایم را بنویسم و ​​به اشتراک بگذارم.

بنابراین در این دور به س followingال زیر پاسخ خواهم داد:

  • خواب چقدر برای ساختار و عملکرد بدن مفید است؟

اگر سوالی دارید ، می توانید نظر خود را در زیر بنویسید ، یا اگر می خواهید سریع پاسخ دهید ، برای من ایمیل بفرستید. [email protected]

در نهایت ، اگر می خواهید از نمایش پشتیبانی کنید ، لطفاً سریع آن را در iTunes نگاه کنید. واقعاً کمک می کند!

تمبرهای زمانی:

3:08 – آیا خوابیدن به افزایش سریع عضله و قدرت کمک می کند؟ آیا خواب به کاهش سریع چربی کمک می کند؟ آیا صرف ناهار می تواند عملکرد شما را در باشگاه بهبود بخشد؟

4:17 – اگر خواب کافی ندارید ، آیا خواب می تواند کمک کننده باشد؟

6:17 – آیا ناهار عملکرد جسمی و روحی را بهبود می بخشد؟

9:42 – نکاتی برای خوابیدن

آیا باید بعد از 10:45 تا 15:00 بخوابید؟

در نمایش ذکر شده است:

کتابهای مایک متیوز

نظر شما در مورد این قسمت چیست؟ آیا چیز دیگری برای به اشتراک گذاشتن دارید؟ با گذاشتن کامنت در ادامه به من اطلاع دهید!

رتبه دانشجویی

بدون رتبه بندی