آیا 30 یا 60 دقیقه ورزش برای کاهش وزن بهتر است؟


وقتی نوبت به بهترین تمرین برای کاهش وزن می رسد ، واقعاً می تواند کمتر باشد. بنابراین ، اگر فکر می کنید برای کاهش میزان چربی در بدن خود باید بیشتر تلاش کنید ، این می تواند یک شوک باشد-ممکن است برای کاهش وزن به 30 دقیقه تمرین نیاز داشته باشید! در حقیقت ، تحقیقات نشان می دهد که این می تواند فقط نیم ساعت در روز باشد افزایش چربی سوزی موثرتر از یک تمرین 60 دقیقه ای برای کاهش وزن! به فکر فرو رفت؟ باور کنید! این خبر بسیار خوبی برای کسانی است که معتقدند شما وقت ندارید که احساس خوبی داشته باشید 30 دقیقه برای شما کافی است. و ما دقیقاً نحوه انجام تمرینات کوتاهتر برای تمرینات و برنامه خود را به شما نشان خواهیم داد.

این علم که چرا یک تمرین 30 دقیقه ای می تواند بهتر از یک ساعت کامل باشد

آ فرا گرفتن مطالعه ای که در مجله فیزیولوژی آمریکا منتشر شد نشان داد شرکت کنندگانی که فقط 30 دقیقه در روز ورزش می کردند ، حدود 30 درصد بیشتر از کسانی که یک ساعت کامل ورزش کردند ، وزن خود را از دست دادند. چرا؟ شرکت کنندگانی که به مدت 30 دقیقه ورزش کردند ، در طول روز علاوه بر تمرینات انرژی بیشتری صرف کردند ، شاید به این دلیل که بعد از تمرین انرژی بیشتری مصرف کردند. تمرینات طولانی مدت باعث احساس گرسنگی در افراد می شود. کسانی که ساعت ها ورزش می کنند در واقع می توانند بیش از مقدار کالری اضافی که می سوزانند بخورند و این باعث می شود آنها از کمبود کالری مورد نیاز برای کاهش وزن خارج شوند. علاوه بر این ، یک تمرین 30 دقیقه ای راحت تر می تواند در یک برنامه شلوغ قرار گیرد ، که احتمال قوام را افزایش می دهد ، که مهمترین عامل در کاهش وزن است.

5 نکته برای تنظیم 30 دقیقه تناسب اندام در روز

اگر تمرینات طولانی مدت در یک روز شلوغ را تقریباً غیرممکن می دانید ، وقت آن رسیده است که هم برای تمرینات خود و هم برای اهداف فیزیکی خود تمرینات کوتاهی انجام دهید! در اینجا پنج نکته برای تنظیم یک جلسه 30 دقیقه ای برای روز خود آورده شده است.

شماره 1 تمرینات خود را مانند جلسات برنامه ریزی کنید

اگر جلسه ای در تقویم خود دارید ، آن را از دست نخواهید داد. زمان را مسدود کردید و قول دادید. همین امر باید در مورد تمرینات شما نیز صدق کند. قبل از شروع هفته شلوغ ، به برنامه خود نگاه کنید. تصمیم بگیرید که جلسات را چگونه متناسب کنید و آنها را در تقویم خود قرار دهید. اگر برنامه شما تغییر کرد ، مشکلی نیست. بازه زمانی دیگری را در برنامه خود پیدا کنید! به یاد داشته باشید: وقتی صحبت از تمرینات کاهش وزن می شود ، همه چیز به ثبات و ثبات مربوط می شود!

شماره 2 تمرینات خود را به پشت سر هم تقسیم کنید

علوم پایه نشان داد که تمرینات کوتاه مدت می تواند به اندازه تمرینات طولانی مدت مثر باشد. بنابراین برای کاهش وزن یک تمرین 60 دقیقه ای را فراموش نکنید! سعی کنید تمرینات خود را به دو جلسه 15 دقیقه ای در روز تقسیم کنید. می توانید تمرکز کنید قدرت ساخت و ساز در یک جلسه و تعداد آنها را افزایش دهید ضربان قلب در دوم ترفند انجام تمرینات کوتاه مدت؟ تمرکز. همه چیز را در هر دقیقه بدهید!

شماره 3 لباس های آموزشی را به موقع آماده کنید

نشانه های بصری ، مانند پوشیدن لباس شب قبل ، به مغز شما می آموزد که چگونه عادات ایجاد کند. و قبل از عرق کردن ، این چیز دیگری است که باید به آن فکر کنید. هر دقیقه وقتی زمین می خورید ، هر لحظه حساب می شود. آماده سازی لباس های ورزشی ، اتلاف وقت ارزشمندی برای انتخاب آنها است.

شماره 4 آن را سرگرم کننده کنید!

اگر هرگز از ورزش لذت نبرده اید ، ممکن است این مفهوم عجیب باشد. در اینجا دعوت نامه ای برای یافتن تمریناتی وجود دارد که حداقل از آنها متنفر نیستید. روشهای مختلفی برای انجام این کار وجود دارد کالری بسوزانید، عضله سازی کنید، رهاسازی ولتاژو انعطاف پذیری خود را افزایش دهیدبه “آره!” نیازی به تمریناتی نیست که شما را مجبور به گفتن کند.

شماره 5 به خودتان پاداش دهید

شما در حین تمرین سروتونین ، اندورفین و دوپامین آزاد می کنید که پس از تمرین احساس فوق العاده ای به شما می دهد. اگر تا به حال قد دونده را تجربه کرده اید ، می دانید! برای برخی ، انتظار برای این احساس انگیزه کافی برای حرکت است. با این حال ، این برای همه صادق نیست.

برای کسانی که متقاعد کردن برای آنها مشکل است ، سعی کنید با تعیین پاداش برای رسیدن به اهداف تناسب اندام ، به مغز خود شادی بدهید. شاید بعد از تمرین خودتان را با قهوه کم قند مورد علاقه خود میل کنید. یا با رژیم غذایی سالم ، لباس ورزشی جدید یا سرخ کن تمرین کنید تا تمام تمرینات خود را در پایان هفته به پایان برسانید.

اگر زمان کمتری داشته باشید چه؟

در برخی از روزها هیچ تمرین 30 دقیقه ای برای کاهش وزن وجود ندارد. جلسات لحظه آخری در راه است ، بچه ها دعوا می کنند و میزها پر است. ما انسانیم! سعی کنید راههای دیگری برای فعال نگه داشتن این روزها بیابید. می توانید از پله ها بالا بروید ، تماس ها و قرارهای پیاده روی را برنامه ریزی کنید ، دندان های خود را مسواک بزنید یا حتی یک تایمر برای ایستادن و ورزش هر ساعت تعیین کنید. ما عاشق حرکت پرتاب ، پرتاب ، پرش ، پرتاب ، پرتاب مجدد و تکرار تخته ها 10-20 بار هستیم. تمام روز آنها را بچرخانید!

به زمان و بدن خود احترام بگذارید

زمان و بدن شما یکی از ارزشمندترین چیزهایی است که دارید. بسیاری از مردم به زمان توجه بیشتری می کنند زیرا نمی دانند که هر دو را در اولویت قرار می دهند. یک تمرین 30 دقیقه ای نه تنها از تلاش برای کاهش وزن پشتیبانی می کند ، بلکه ذهن شما را نیز تحریک می کند ، خلاقیت و بهره وری را افزایش می دهد و به شما در داشتن یک زندگی فعال و سالم کمک می کند.

این زمان اضافی به شما زمان بیشتری می دهد تا سرعت خود را کاهش داده و به همه چیزهایی که در لیست کارهای خود هستید برسید!

آماده اید تا ببینید تمرینات سریع چقدر سرگرم کننده و م effectiveثر است؟ اگر هنوز به انجمن ما ملحق نشده اید ، به صورت رایگان ثبت نام کنید و از کلاس های رایگان نامحدود استفاده کنید گزینه های زیادی برای میزهای شلوغبه

دیدگاهتان را بنویسید