اگر یک فرد بالغ عدم تحمل لاکتوز ندارد و در هضم محصولات لبنی مشکلی ندارد ، آیا خوردن شیر علف به جای شیر دیگر برای آن فرد مفید خواهد بود؟ : تغذیه


ظاهراً جایگزین های شیر چیزی بیشتر از آب معطر غنی شده نیستند

خوشم آمد. من به خصوص انتخاب شیر بادام را دوست دارم زیرا این یک مثال عالی است. یک چهارم (4 فنجان) شیر بادام دارای ارزش تغذیه ای یک وعده بادام است (27 پوند بادام کامل ؛ حدود یک مشت). بقیه پرکننده و آب است.

برخی از “جایگزین های شیر” با ویتامین D و کلسیم غنی شده اند ، اما مقدار آنها کمتر از شیر است. شیر یک غذای طبیعی مغذی است. (من نمی توانم در مورد تفاوت های تغذیه ای بین علفی و غیر علفی صحبت کنم زیرا در مورد تفاوت ها اطلاعات کافی ندارم.)

(گاو) شیر قطعاً در رژیم غذایی انسان مورد نیاز نیست ، اما می تواند منبع خوبی از مواد مغذی مانند کلسیم ، ویتامین D و پتاسیم باشد. جایگزین های شیر ممکن است شبیه سطح تغذیه باشند یا نباشند. اگر نوشیدن شیر به افزایش میزان توصیه شده مواد مغذی کمک می کند ، آن را بنوشید.

مهم است که به خاطر داشته باشید که مصرف کلسیم می تواند جذب آهن را کاهش دهد ، بنابراین مصرف بیش از حد شیر خطر کمبود آهن را افزایش می دهد. محدود کردن مصرف شیر به 1-2 لیوان در روز معمولاً به اندازه کافی کم مصرف می شود تا در جذب آهن مشکل ایجاد نکند. به طور مشابه ، افرادی که توصیه می شود مکمل های آهن (توسط متخصص) مصرف کنند ، قبل از (یا بعد) 2-4 ساعت پس از نوشیدن شیر ، از آن برای کاهش جذب آهن استفاده نکنند.

دیدگاهتان را بنویسید