شیر شکلاتی: یک وعده غذایی بعد از تمرین؟


در طول سالها ، ما شنیده ایم که مردم می گویند شیر شکلات یک نوشیدنی عالی برای بهبودی بعد از تمرین است …

آنها می گویند: “این ترکیب کاملی از پروتئین و کربوهیدرات است.”

به طور معمول ، شرکت ها و سایت های مختلف از بازاریابی شکلات شیر ​​استفاده می کنند که من برای شما اینجا آورده ام:

یک نوشیدنی تجدیدپذیر

پس از یک تمرین سخت ، بدن برای بازیابی و افزایش کارایی به مایعات ، کربوهیدرات و پروتئین نیاز دارد.

بازگشت آب

وقتی عرق می کنید ، بدن شما آب و الکترولیت ها (سدیم و پتاسیم) را از دست می دهد. شیر شکلات منبع طبیعی الکترولیت ها از جمله سدیم و پتاسیم است.

سوخت گیری

کربوهیدراتها سوخت اصلی بدن برای تولید انرژی در هنگام کار سنگین هستند. مطالعات نشان می دهد که شیر شکلات ، 30 دقیقه ورزش ، به جبران ذخایر کربوهیدرات کمک می کند ، بنابراین شما برای تمرین فردا آماده هستید.

بازسازی

ورزش شدید به ماهیچه ها آسیب می رساند. شیر شکلات حاوی پروتئین با کیفیت بالا است که به ساخت ، ساخت و تغذیه ماهیچه ها کمک می کند.

تکرار

مربیان و ورزشکاران حرفه ای اهمیت بازیابی ساختار بدن در ورزش روزانه را درک می کنند. نه فقط گاهی. همیشه.

درست است ، یک وعده غذایی خوب بعد از تمرین ترکیبی از پروتئین و کربوهیدرات است. به نظر من شیر شکلاتی با وجود پروتئین و کربوهیدرات ، بعد از تمرین یک میان وعده عالی است. خطا!

بیایید لحظه ای وقت بگذاریم و مقدار آن را با جزئیات بیشتری بررسی کنیم (این اطلاعات از برگه اطلاعات تغذیه شکلات شیر ​​شکلاتی از وب سایت سازنده گرفته شده است):

برای بررسی اجمالی ، باید بدانید که با مصرف یک لیوان شکلات میهن ، 26 گرم شکر اضافی و حدود 8 گرم پروتئین در روز دریافت می کنید (کمی بیشتر از میزان پروتئین تخم مرغ !!). و جدید این است که اگر فقط یک لیوان شیر شکلات مصرف کنید و بیشتر مصرف کنید ، میزان شکر دریافتی شما بسیار بیشتر خواهد شد !!!

حتی تحقیقات جدید نشان می دهد که با وجود شیر گاو ، جذب مواد مغذی کاکائو (مانند آنتی اکسیدان ها) می تواند مختل شود. و در نتیجه شیر بادام یا کتان بسیار بهتر است.

حالا من می خواهم یک چیز را روشن کنم. من هم مثل بقیه شکلات را دوست دارم! وقتی برای خرید ماست بیرون می روم ، به شما می گویم ، هر نوع شکلات یا شکلات می خرم. مشکل این است که کاکائو به دلیل شیر جو بعنوان یک نوشیدنی “کامل” و “سالم” معرفی می شود. می خواهم از شما بپرسم ، وقتی این نوشیدنی را می بینید ، فکر کنید یک غذای خوشمزه است و آن را در مقادیر محدود مصرف کنید و بعد از هرگونه ورزش یا بازی به کودک خود ندهید.

اکنون بیایید و از ایده های زیر برای خود یا فرزندان خود به عنوان وعده های بعد از آموزش استفاده کنید.

  • ماست و میوه ساده یونانی
  • 2 عدد تخم مرغ و میوه
  • شام باقیمانده از سیب زمینی شیرین و گوشت
  • خامه ترش پروتئینی با پودر پروتئین و میوه

بسیاری از مواد غذایی دیگر وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید ، اما تمرکز اصلی هنگام خوردن یا خوردن میان وعده بعد از تمرین باید کربوهیدرات ها و پروتئین ها باشد.

امیدوارم این مقاله به شما کمک کند تبلیغات خود را شفاف کنید!

من عاشق این هستم که بعد از تمرین چه می خورید تا بخورید.

غذا یا غذای خود را در قسمت نظرات زیر بنویسید!

شاد و سلامت باشید.

دیدگاهتان را بنویسید