معرفی و بررسی بازی Final Fantasy 7 Rebirth


در میان عناوین فاینال فانتزی، نسخه هفتم این بازی توانسته در قالب یک اثر شاهکار معرفی شود که اکنون در این نوشته تصمیم داریم به بررسی بازی Final Fantasy 7 Rebirth بپردازیم. پیشنهاد می‌شود با سایت پلازا در ادامه همراه باشید.

سری بازی‌های فاینال فانتزی همیشه روایت‌گر داستان و ایده‌های جدیدی بودند که این موضوع سبب شده تا اخیرا شاهد دنباله جدیدی از این بازی باشیم. کمپانی اسکوئر انیکس صاحب امتیاز این اثر بوده که توانسته از طریق آن به سودآوری بسیاری دسترسی پیدا کند. هفتمین نسخه از بازی با همکاری سونی همراه بود که سبب شد تا این بازی فقط در انحصار کنسول نهایی سونی باشد که پیشنهاد می‌شود در ادامه بررسی بازی Final Fantasy 7 Rebirth را از دست ندهید.

فهرست مطالب

بررسی بازی Final Fantasy 7 Rebirth

اینکه بتوان گفت کدام اثر این بازی محبوب‌تر از دیگری بوده قطعا کار دشواری است زیرا در این زمینه هر یک از بازی‌ها با داستانی عالی و طراحی خوبی همراه بودند که این موضوع سبب شده تا هر یک از گیمرهای این کالکشن با دلایل درست، وفادار به عنوانی متفاوت باشند. این نوشته مربوط به بررسی بازی Final Fantasy 7 Rebirth است که به عنوان آخرین محصول ساخته و منتشر شده از سری Final Fantasy شناخته می‌شود.

داستان و گیم‌پلی

داستان این نسخه از بازی درمورد روایت نمادین سه عنوان مستقل بوده که توسط سازندگان اصلی توسعه یافته است. در طول این بازی، کاربران می‌توانند به عناصر مختلف و جدیدی دسترسی داشته باشند و درحین آزادسازی آنها به تقویت خط داستانی کمک نمایند. داستان بازی در مورد شخصیت Cloud است که وی مبارزی آشنا در دنیای فاینال فانتزی است که وی تصمیم دارد به همراه شخصیت‌های دیگری که از جهات مختلف به او مرتبط هستند، به سراغ نابودسازی دشمنان برود.

معرفی و بررسی بازی Final Fantasy 7 Rebirth

کلود و رفقایش تصمیم دارند در تعقیب قهرمان سقوط کرده که سپیروث نام داشته به دنبال نابودسازی او باشند. سپیروث درحال سفر به شهر میدگار است که او تصمیم دارد در سفری سرنوشت ساز که مرتبط به سیاره‌ها بوده، یکبار برای همیشه سرنوشت خود را رقم بزند. درطول خط داستانی بازی شاهد ماجراجویی‌های مستقلی از شخصیت‌ها خواهید بود که این موضوع می‌تواند برای دوست داران طرفداران بازی جذاب به نظر بیاید. در این میان کلود و رفقایش تصمیم دارند در این ماجراجویی سرنوشت ساز که در هیچ سرنوشتی نوشته نشده است در خارج از شهر دیستوپیاپی وارد میدگار شوند.

همچنین بخوانید :

بازی Final Fantasy 7 Rebirth از لحاظ جهان، با زیبایی‌های بسیاری همراه است که بدنیست بدانید تمامی اجزای آن با چندین منطقه مواجه بوده است. هر یک از نقاط بازی دارای محیط‌های منحصربه‌فردی است که می‌تواند روی ماجراجویی‌های بازیکنان نقش مهمی داشته باشد. در این راستا باید بدانید که نبردهای بازی Final Fantasy 7 Rebirth براساس ترکیب‌های متنوع قابل اجرا خواهد بود. استراتژی‌های متنوعی در بازی وجود داشته که با استفاده از آنها می‌توانید دشمنان را به شکل متنوعی شکست دهید و یا به مهارت‌های بیشتری دسترسی پیدا کنید. توانایی‌های هم افزایی بازی به شما این امکان را می‌دهد تا درصورت استفاده از آنها، شاهد هیجانات بیشتری در بخش مبارزات باشید.

جهت اجرای بازی Final Fantasy 7 Rebirth نیازی به تجربه Remake Intergrade یا دیگر عناوین این بازی نیست زیرا همانطور که گفته شد شرکت اسکوئر انیکس، ساخت بازی Final Fantasy 7 Rebirth را با داستانی مستقل درپیش گرفته است که همین موضوع سبب خواهد شد تا بدون نیاز به اجرای دیگر نسخه‌های بازی بتوانید از این عنوان لذت ببرید. بدنیست بدانید که این بازی باتوجه به مزیت‌های ارزشمند بسیاری که در اختیار داشته مورد تحسین منتقدین بسیاری قرار گرفته است.

همانطور که شاهد بودید بازی Final Fantasy 7 Rebirth در بخش داستانی و شخصیت مشکلی نداشته و سازنده آن به خوبی توانسته مزیت‌های بازی را نسبت به عنوان قبلی دوچندان کند. در این راستا بدنیست بدانید که این عنوان از یک طراحی دیدنی برخوردار است که تمامی اجزای بازی با افکت‌های دیدنی همراه هستند و این موضوع می‌تواند روی تقویت خط داستانی بازی نقش مهمی داشته باشد. درکنار طراحی زیبای بازی، صداگذاری بسیار خوبی برای بازی Final Fantasy 7 Rebirth درنظر گرفته شده است که این موضوع سبب تقویت گیم‌پلی درطول مراحل دشوار و پیچیده بازی خواهد شد.

همچنین بخوانید :

این بازی دارای یک سیستم نبرد تکامل یافته است که گیمرها در طول مراحل و گیم‌پلی آن می‌توانند تفکر کنند و از طریق استراتژی‌های متنوع وارد مبارزات اکشن و هیجان انگیز شوند. در این بین شما در کنار هم رزمان خود، از جمله شخصیت های تازه اضافه شده می‌توانید برای ساخت کاراکتر جدیدی استفاده کنید که علاوه براین موضوع بازی دارای یک دنیای پر جنب و جوش و وسیع است که در آن بازیکنان می‌توانند منتظر ماجراهای جدید باشند، از جمله دویدن در دشت های پوشیده از چمن در Chocobo و کاوش در محیط های وسیع و رویارویی با دشمنان قدرتمند و عظیم‌الجثه.

معرفی و بررسی بازی Final Fantasy 7 Rebirth

باتوجه به نکات فوق می‌توان این اطمینان را به کاربران داد که درصورت اجرای این بازی هرگز با محتوای تکراری مواجه نخواهند بود که این موضوع ازسوی ناشر و سازنده بازی تضمین شده است. در ادامه این بررسی با ما همراه باشید که تصمیم داریم دیگر اطلاعات تکمیلی بازی را در اختیارتان قرار دهیم.

پلتفرم‌های بازی

بازی Final Fantasy 7 Rebirth متاسفانه فقط برای کنسول پلی استیشن ۵ منتشر شده است که برنامه‌ریزی ناشر بازی درحال حاضر عرضه آن برای دیگر کنسول‌ها را نشان نمی‌دهد.

تاریخ انتشار

بازی Final Fantasy 7 Rebirth برای اولین‌بار در ۲۹ فوریه ۲۰۲۴ منتشر شد که بدنیست بدانید استودیو Creative Business Unit I سازنده بازی و شرکت اسکوئر انیکس ناشر آن بوده است که امتیاز بازی به طور مجموع بالای ۹۰ می‌باشد.

همچنین بخوانید :

معایب بازی

تنها ایرادی که از این بازی می‌توان گرفت عرضه آن برای PS5 است که در این زمینه شرکت ناشر تصمیمی برای انتشار آن روی کامپیوتر و کنسول‌های دیگر ندارد که این موضوع می‌تواند عامل مهمی برمحدودیت بازی برای تجربه باشد زیرا کاربران را مجاب می‌کند تا به سمت خرید پلی استیشن ۵ بروند.

سخن پایانی

همانطور که شاهد بودید درطول این نوشته به بررسی بازی Final Fantasy 7 Rebirth پرداخته شد. در این بررسی سعی نمودیم به موارد مختلفی از بازی اشاره داشته باشیم تا بتوانیم شما را با جذابیت‌های بیشتری از این عنوان آشنا کنیم. درخصوص بازی تولد دوباره فاینال فانتزی ۷، اگر احساس می‌کنید موضوع مهم دیگری وجود داشته که از قلم افتاده است لطفا با ما همراه باشید، در غیر این صورت می‌توانید دیدگاه خود نسبت به این بررسی را برایمان به اشتراک بگذارید.

منتخب کاربران



منبع