4 نکته مهم در زمینه تناسب اندام برای مبتدیان


تناسب اندام و خوش فرم بودن برای اکثر ما یک هدف مهم است. اگر به تازگی سفر تناسب اندام و ورزش خود را آغاز کرده اید ، نکاتی را باید رعایت کنید:

1. با یک تمرین ساده شروع کنید

اگر به تازگی تمرین خود را شروع کرده اید ، ممکن است نخواهید تمرینات با شدت بالا را شروع کنید. برای افزایش استقامت و قدرت بدن ، باید بدن و قلب خود را تمرین دهید. می توانید با تمرینات سبک که شامل کاردیو و حرکت بدن است شروع کنید. راه رفتن ، دویدن ، دویدن ، دویدن ، لگد زدن ، پریدن و … ضربان قلب شما را افزایش می دهد. همچنین می توانید وزنه برداری سبک و یوگا انجام دهید تا بدن شما بعد از درد خم شود. برای اولین بار احساس خواهید کرد که ماهیچه های شما می سوزند و درد می کنند ، اما بعد از مدتی با قوی شدن ماهیچه ها از بین می روند. پس از یک یا دو هفته تمرین ، می توانید با مطالعه بدن خود شدت آن را افزایش دهید.

2. رژیم غذایی متعادل داشته باشید

مهمترین نکته ای که هنگام کاهش وزن و حفظ سلامتی باید رعایت کنید رعایت رژیم متعادل است. شما نمی توانید بدن خود را از مواد مغذی ضروری و ویتامین ها محروم کنید. درغیر اینصورت ، بدتر از این که به بدنتان خوب برسید. خوردن رژیم غذایی متعادل شما را پرانرژی و فعال می کند. مصرف تمام مواد مغذی که از میوه ها ، سبزیجات ، گوشت ، لوبیا ، آجیل ، حبوبات ، دانه ها و غیره دریافت می کنید نتایج امیدوارکننده تری را نسبت به یک رژیم غذایی به شما می دهد.

3. در مورد اهداف خود واقع بین باشید

نکته دیگری که باید در مورد تناسب اندام و کاهش وزن مورد توجه قرار گیرد طرز فکر شماست. نمی توانید انتظار داشته باشید که در روز اول یک مشت وزن کم کنید. این فرآیند کند ، وقت گیر است و نیاز به پشتکار دارد. شما باید انتظارات خود را تا حد ممکن واقعی نگه دارید. به یاد داشته باشید ، هدف در اینجا این است که از ظاهر و احساس بدن خود راضی باشید. شما نمی خواهید انتظارات غیرواقعی برای خود ایجاد کنید و نمی خواهید وقتی به این اهداف دست پیدا نمی کنید ناامید شوید ، زیرا این فرایند می تواند بسیار بیشتر از آنچه انتظار دارید طول بکشد.

4- نتایج را مدتی در اختیار بگذارید

کاهش وزن و تناسب اندام سفری است که به زمان ، تلاش و پشتکار زیادی نیاز دارد. شما باید با انگیزه بمانید و روال معمول را دنبال کنید که به شما در رسیدن به اهداف تناسب اندام کمک می کند. همه چیز بستگی به زمان و اراده دارد. نمی توانید انتظار داشته باشید که جادو یک شبه اتفاق بیفتد. ماه ها طول می کشد تا نتیجه مورد نظر خود را ببینید ، اما اگر می خواهید به خط پایان برسید ، باید سخت کار کنید و در موقعیت خود باقی بمانید. تلاش و کوشش بالاخره شما را به آنجا می رساند.

بفرمایید! این نکات به شما کمک می کند تا به روال فیزیکی کامل خود برسید. به یاد داشته باشید ، این در مورد دستاوردهای شما است ، نه مسابقه با زمان. شما باید به این فکر کنید که بدن شما چقدر می تواند تحمل کند. اگر برای ماندن در موقعیت مناسب به انگیزه و برنامه مشخص نیاز دارید ، از سایت ما دیدن کنید ، یک باشگاه ورزشی در نزدیکی خود پیدا کنید و Fitness For 10 را ببینید!

www.FitnessFor10.com

دیدگاهتان را بنویسید