تغییر رژیم غذایی و شیوه زندگی – دکتر سیموندز


آیا از کاهش وزن موقت بیمار و خسته شده اید؟ اگر چنین است ، به احتمال زیاد شما در یک رژیم غذایی موقت بسیار محدود برای پایداری طولانی مدت موفق شده اید. کمبود رژیم غذایی ، راه حل های سریع و ابزارهایی برای کمک به کاهش وزن وجود دارد. متأسفانه بیشتر وزن کاهش یافته در رژیم کوتاه مدت موقتی است و منجر به بازیابی وزن می شود و می تواند پیامدهای دیگری برای سلامتی داشته باشد. علاوه بر این ، مطالعات نشان داده است که رژیم یویو خطر ابتلا به دیابت ، بیماری های قلبی ، فشار خون بالا و سندرم متابولیک را افزایش می دهد.

به عبارت دیگر ، رژیم های کوتاه مدت نه پایدار هستند و نه سالم. اگر می خواهید چربی بسوزانید ، سالم بمانید و اصلاح کننده باشید ، باید شیوه زندگی خود را تغییر دهید. تغییر سبک زندگی می تواند به کاهش وزن سالم و حفظ وزن کمک کند. امروز ما تفاوت بین رژیم های غذایی و تغییر شیوه زندگی و نحوه بهبود زیبایی و سلامت خود را مورد بحث قرار می دهیم.

رژیم غذایی و تغییر شیوه زندگی توضیح داده شده است

رژیم چیست؟

مطابق با فرهنگ لغت مریام وبستر، رژیم غذایی ممکن است شامل رژیم غذایی و نوشیدنی هایی باشد که به طور منظم مصرف می کنید یا محدودیت در مصرف غذا و نوشیدنی برای تسهیل کاهش وزن. به طور خلاصه ، رژیم غذایی برای کاهش وزن موقت است. اکثر رژیم های غذایی اهداف کوتاه مدت دارند ، که بسیار محدود هستند و تقریباً همیشه منجر به افزایش وزن می شوند.

همانطور که در بالا ذکر شد ، رژیم های غذایی منجر به کاهش سریع وزن می شود. با این حال ، سالم نیست و بیشتر کاهش وزن چربی نیست. اکثر افرادی که رژیم دارند 1 تا 5 سال دیگر به وزن خود برمی گردند. این اغلب منجر به رژیم یویو ، چرخه بی پایان کاهش وزن و در نتیجه مشکلات سلامتی و آسیب های متابولیکی می شود.

تغییر سبک زندگی چیست؟

تغییر شیوه زندگی یک تغییر پایدار است که شما در رژیم غذایی یا شیوه زندگی خود ایجاد می کنید و می توانید یک عمر آن را دنبال کنید. تغییر سبک زندگی فرایندی است که به زمان ، برنامه ریزی ، تعهد و پشتیبانی نیاز دارد. همیشه عاقلانه است که از کارهای کوچک شروع کنید و در صورت نیاز از درخواست کمک بیشتر نترسید. در اینجا چند مرحله وجود دارد که می توانید برای کاهش وزن ، بهبود سلامتی و بهبود سلامت خود انجام دهید.

فعالیت بدنی مورد علاقه خود را کشف کنید

برای کاهش وزن ، لازم نیست هر روز روی تردمیل بدوید تا سالم بمانید. در حقیقت ، نیازی نیست که به باشگاه بروید. به یاد داشته باشید ، تغییر در شیوه زندگی ، تغییرات پایداری است که شما در سبک زندگی خود ایجاد می کنید. اگر از رفتن به باشگاه بدنسازی می ترسید ، نمی توانید آن را آنقدر نگه دارید تا از شر اضافه وزن خلاص شوید.

برخی از افراد با پیوستن به یک باشگاه دویدن در فضای باز از دوست یابی لذت می برند. افراد دیگر دوست دوستی عضویت در یک باشگاه سه گانه هستند. دیگران عاشق سفر به سراسر کشور ، دوچرخه سواری ، پیاده روی یا دست و پا زدن هستند. برخی از افراد از داوری در تیم های فوتبال دبیرستانی لذت می برند. اگر سرگرمی یا فعالیت بدنی دیگری ندارید ، ورزش کنید تا زمانی که ورزشی را که دوست دارید پیدا کنید. حتی توقف بیش از حد یا بالا رفتن از پله ها می تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند. انتخاب آگاهانه برای حرکت بیشتر و فعالیت بیشتر مهم است.

برو کتو

کتو یک رژیم غذایی (روش خوردن) است و حتی اگر کالری کمتری نسبت به رژیم کتو مصرف کنید ، می تواند به راحتی به یک شیوه زندگی تبدیل شود. رژیم کتوژنیک برای کسانی که می خواهند وزن خود را به دلایل مختلف کاهش دهند بسیار مناسب است ، از جمله:

  • کاهش اشتها (رژیم های کتوژنیک به شما کمک می کند احساس سیری کنید)
  • میزان مطمئن کاهش وزن اولیه
  • کاهش چربی (به ویژه چربی ناسالم شکم)
  • افزایش سطح HDL (کلسترول خوب)
  • کاهش سطح کلسترول بد (LDL)
  • کاهش مقاومت به انسولین
  • التهاب را کاهش دهید

غذای کتو

اگر رژیم کتو برای شما مناسب نیست ، این نیز خوب است. به یاد داشته باشید ، ما در مورد غذا خوردن به گونه ای صحبت می کنیم که از آن لذت ببرید و یک عمر باقی بماند. ما می خواهیم شما وزن خود را کاهش دهید و غذا بخورید تا به موفقیت طولانی مدت برسید. بنابراین ما حامی رژیم کتو و مزایای متعدد آن هستیم ، مهم نیست که چه رژیمی را انتخاب می کنید ، ما به شما کمک خواهیم کرد.

آشپزی

زندگی شلوغ ما می تواند ما را مجبور کند به این فکر کنیم که در وعده بعدی چه بخوریم و ما اغلب به دنبال چیزی هستیم که برای ما راحت باشد و اغلب انتخاب اشتباهی را انجام می دهیم. همه ما آنجا بودیم ، درست است؟ در هر صورت ، آماده سازی و برنامه ریزی غذا از قبل بازی را تغییر می دهد. آشپزی مزایای زیادی دارد و این کلید یک شیوه زندگی موفق در کنترل وزن است. نه تنها می توانید غذای سالم انتخاب کنید ، بلکه می توانید برای بودجه خود نیز مناسب باشید. اگر برنامه و غذا در دست داشته باشید ، از تصمیم گیری های نادرست بر اساس گرسنگی جلوگیری می کند. راهنمای آشپزی را مرور کنید اینجابه

مصرف الکل را به حداقل برسانید

برای کاهش وزن و رها کردن آن ، نیازی به ترک کامل الکل ندارید. به هر حال ، مصرف زیاد الکل برای کمر یا سلامتی شما مفید نیست. از دستورالعمل های AHA و CDC پیروی کنید ، بیش از یک واحد در روز برای زنان و بیش از دو واحد در روز برای مردان. این کار تاثیر الکل بر سلامتی شما را کاهش می دهد.

هنگام انتخاب الکل مورد استفاده ، به خاطر داشته باشید که الکلی که انتخاب می کنید بر کاهش وزن شما تأثیر می گذارد. الکل یک انتخاب ایده آل است زیرا این نوشیدنی کالری کمی دارد و حاوی قند یا کربوهیدرات نیست. با این حال ، اگر کوکتل را انتخاب کنید ، به لطف مخلوط کن های قند و مواد اضافی می توانید 250 کالری بنوشید. برای جلوگیری از این امر ، میکسرهای بدون قند مانند نوشابه ، تونیک رژیمی یا آب سلتزر را انتخاب کنید.

شما باید مطمئن شوید که مقدار زیادی آب قبل و بعد از نوشیدن الکل می نوشید و گزینه های کم کالری / کربوهیدرات را انتخاب کنید. آبجوهای سبک و شراب خشک گزینه قابل قبولی است که می توان بدون افزایش سطح انسولین از آن لذت برد. اطمینان حاصل کنید که از شراب های شیرین ، شراب های شیرین و مخلوط کن های شکر اجتناب می کنید. نکات بیشتر در مورد مصرف الکل و رژیم کتو را بخوانید اینجابه

بیشتر بخواب

داشتن خواب بیشتر یک راه عالی و پایدار برای شروع راه درست کاهش وزن و حفظ وزن است. افرادی که به اندازه کافی نمی خوابند ، غذاها و نوشیدنی های سرشار از قند را برای افزایش سریع انرژی انتخاب می کنند. متأسفانه ، این امر منجر به کاهش شدید قند خون در بعد از ظهر می شود و می تواند چرخه غذا و نوشیدنی را ادامه دهد ، که تأثیر منفی بر سلامتی ، وزن و سلامت روان دارد. وقتی بی خوابی دارید نمی توانید غذا را به خوبی انتخاب کنید.

اگر کم خوابی دارید ، تمرینات شما ممکن است مctiveثر واقع نشوند یا اصلا انرژی لازم برای کار را نداشته باشید. خواب کافی و سلامت کلی ارتباط تنگاتنگی با هم دارند.

آب بیشتری بنوشید

به بیان ساده ، بدن شما در صورت کم شدن آب بدن نمی تواند به طور م functionثر عمل کند. همچنین دلایل متعددی وجود دارد که چرا نوشیدن آب می تواند به کاهش وزن شما کمک کند. نتایج جامع پژوهش نوشیدن آب بیشتر متابولیسم را بهبود می بخشد. این بدان معناست که می توانید سریعتر وزن خود را کاهش دهید. هنگامی که به هدف خود رسیدید ، می توانید آن را ادامه دهید و اگر دچار کم آبی شده اید ، کالری بیشتری نسبت به نیاز خود برای کاهش وزن دریافت خواهید کرد.

زن از یک لیوان آب می خورد

علاوه بر این ، نوشیدن مقدار زیادی آب برای سرکوب اشتها ، بهبود عملکرد کلیه و سلامت کلی ضروری است. آب در تمام فعالیت های سلولی بدن شما از سر تا پا بسیار مهم است و هنگامی که به درستی هیدراته شود ، بدن کارآمدتر عمل می کند. افرادی که داروهای فعال و خاص تری مصرف می کنند باید در مورد نوشیدن آب کافی فکر کنند.

خط پایین

رژیم کوتاه مدت یک راه موثر برای کاهش سریع وزن است. با این حال ، بیشتر این کاهش وزن موقتی است و برای بلند مدت ایده آل نیست. اگر می خواهید سلامت خود را بهبود بخشید ، وزن خود را کاهش دهید و وزن خود را حفظ کنید ، باید تعدادی تغییر کوچک در شیوه زندگی خود ایجاد کنید. و هنگام تطبیق با روال جدید ، با خود صبور باشید. به خاطر داشته باشید که کاهش وزن نه تنها نیاز به تغییر در رژیم غذایی بلکه در شیوه زندگی سالم دارد.

پای زنان متن جدیدی است که در بالا در یک راهرو خاکستری نقش بسته است

اجازه دهید متخصصان مجرب ما در کاهش وزن به شما کمک کنند تا در دراز مدت راهی سالم و پایدار برای کاهش وزن پیدا کنید. همه بیماران جدید می توانند از برنامه غذایی سالم و ورزش ، داروهایی که اشتهای آنها را متوقف می کند ، نکات تغذیه منظم و یک برنامه ساده و آسان برای پیگیری انتظار داشته باشند. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید