تمریناتی برای چاقی پاها فرم و پاهای زیبا


نازکی و ضعف پاها تأثیر بسیار منفی و زیانباری بر زیبایی بدن دارد. به خصوص در زیبایی بدن زن. بسیاری به دنبال راهی هستند تا پاهای خود را چاق و زیبا کنند. به ویژه در قسمت دیگر ران ، تأثیر بیشتری بر جذابیت و زیبایی بدن نسبت به سایر قسمت ها دارد. توصیه می کنیم برای چاق شدن پاها ورزش کنید. در اینجا می خواهیم روشهای مبتنی بر ورزش برای تجمع چربی در پاها را به شما معرفی کنیم.

تمریناتی برای چاقی پاها

تمریناتی برای چاقی پاها

در دنیای امروز که فناوری و علم بسیار پیشرفته است ، راه های زیادی برای درمان چاقی وجود دارد. اما همیشه به دنبال راهی پایدار و بی ضرر باشید. داشتن پاهای زیبا و خوش فرم بسیار مهم است.

زیرا بسیاری از روش هایی که برای پر کردن اعداد استفاده می شود می تواند برای سلامتی شما مضر باشد یا دوام چندانی نداشته باشد. حال می خواهیم چند تمرین برای پرکردن پاها را به شما معرفی کنیم تا با کمک این تمرینات و ورزش ها پاهای زیبا و خوش فرم داشته باشید.

• انقباض پایین تنه

اسکوات پایین بدن به عنوان تمرینی برای چاقی پا

یکی از ورزشهایی که می توانید با پاهای زیبا و خوش فرم انجام دهید ، کشش پایین تنه است. این حرکت مستقیماً روی ماهیچه های پای شما تأثیر می گذارد و آنها را جذب می کند. چمباتمه زدن بدن و ماهیچه های چهارسر و ساق پا را حرکت می دهد و با استفاده از این تمرین می توانید پاهای زیبا و پر داشته باشید.

برای انجام این تمرین ، باید پاها را به اندازه عرض شانه باز کرده و کمر و باسن خود را صاف نگه دارید. حالا برای پایین آمدن بهتر است زانوها را خم کنید. مراقب باشید وقتی زانوها خم شده اند و باید صاف باشد ، کمرتان را خم نکنید.

نکته دیگر این است که هنگام چمباتمه زدن ، زانوی شما نباید از انگشت پای پاتون بیرون بیاید. وقتی موقعیت بدن صحیح است ، می توانید این تمرین را چندین بار پشت سر هم انجام دهید. هر بار که پایین می آیید ، باید چند ثانیه مکث کنید و سپس به آلتون برگردید.

• اقدام را شروع کنید

حرکت دیگری که به چاق و زیبا نگه داشتن پاها کمک می کند ، حرکت دویدن است. این حرکت ماهیچه های پاها را به خوبی تقویت می کند و به حفظ تعادل بدن کمک می کند. برای انجام حرکت شروع ، باید کاملاً راست ایستاده و بدن خود را به یک طرف نگاه کنید.

حالا با پای راست خود یک قدم بزرگ به جلو بردارید. توجه داشته باشید که پای چپ شما باید سر جایش باشد و فقط پای راست شما باید به جلو حرکت کند. زانوی پای راست شما باید با زاویه 90 درجه باشد ، نه جلوی انگشت پا.

زانوی چپتون نیز باید نزدیک زمین باشد ، اما زمین را لمس نکند. پس از اتمام این تمرین ، باید 10 ثانیه در آن حالت بمانید و سپس به صندلی خود بازگردید. شما می توانید حرکت را 10 بار برای هر پا انجام دهید.

تمریناتی برای چاقی تعداد پا

تمریناتی برای چاقی تعداد پا

در قسمت قبل ، ما با تمرینات ضد چاقی پا آشنا شدیم. بدانید که ورزش ممکن است بلافاصله بر پری پاهای شما تأثیر نگذارد ، اما اگر آن را به بخشی سالم از زندگی خود تبدیل کرده و به طور منظم انجام دهید ، می توانید مطمئن باشید که صاف ترین و زیبا ترین پاها متعلق به شما خواهد بود.

زیرا ورزش واقعاً بدن را تغییر می دهد. در حال حاضر ، در این بخش می خواهیم یک سری تمرینات برای پر کردن پاها را به شما معرفی کنیم تا بتوانید از آنها برای ایجاد شکل خوب و زیبا اعداد پاتون استفاده کنید.

معمولاً پر کردن و شکل دادن به فیگورها برای زنان بسیار مهم است و هر لباسی را که می پوشند جذاب و زیبا می کند. حالا بهتر است زمان را از دست ندهید و به سراغ معرفی این تمرین بروید.

• انواع اسکوات – اسکوات جام

انواع اسکوات - اسکوات جام

در قسمت قبل ، در مورد اسکوات برای چاقی پا صحبت کردیم و گفتیم که این تمرین برای پرکردن پاها مثر است. خوب است بدانید که اسکوات انواع مختلفی دارد و همه آنها برای پر کردن ران و فرم دادن به پاها مفید هستند. تمرینات اسکوات را انجام دهید تا رانهای پاتون در فرم خوب و زیبا بمانند.

برای انجام این تمرین ، مانند حرکت اسکوات که گفتیم ، کافی است پاها را کمی بیشتر از شانه های خود باز کنید. بنابراین ، عضله چهار سر ران بیشتر درگیر می شود. نکات مربوط به تمرینات اسکوات را به خاطر بسپارید. آه ، اگر می خواهید شدت تمرین را افزایش دهید ، می توانید یک دمبل را در دست بگیرید و با آن بچرخید.

• تخته گردان

ورزش دیگری که برای چاقی بسیار مثر است ، صفحه چرخشی است. شما باید این تمرین را در حالت تخته انجام دهید. مچ دست شما باید روی زمین صاف باشد و هنگامی که تمام بدن شما به یک طرف تبدیل شد ، وزن کل بدن خود را با انگشتان پا و نوک مچ خود بلند کنید.

حالا دست چپ خود را از روی زمین بلند کرده و در حالی که تمام بدن خود را می چرخانید ، دست خود را به طور کامل بالا بیاورید. این حالت را برای چند ثانیه حفظ کنید. حالا بازوی خود را با چرخش کل بدن به حالت اولیه برگردانید و این کار را برای بازوی بعدی و طرف بعدی بدن انجام دهید.

توجه داشته باشید که در این تمرین بدن و کمر شما باید کاملاً صاف باشد ، زانوها نباید به هیچ وجه زمین را خم کرده یا لمس کنند و به طور کلی شکم شما باید کاملاً منقبض شود. مطمئن شوید که این تمرین را به درستی انجام می دهید.

• پل تک عددی

پل تک عددی

تک باسن ، شکل باسن و همچنین ورزش برای چاقی پاها. یعنی با انجام این تمرین ، شما با دو تیر اشاره می کنید. این تمرین را با پشت کامل به زمین و دست ها در کنار بدن انجام دهید. زانوها را 90 درجه از هم فاصله دهید.

اکنون ، با استفاده از قدرت یک پا و بالاتنه ، یک پا را کاملاً صاف کرده و آن را به جلو بلند کنید. شما هنوز هم باید این کار را با قدرت ساق پا خم شده و عضلات شکم انجام دهید. شما می توانید این تمرین را برای پر و فرم دادن به پاهای خود انجام دهید.

• به صورت جانبی شروع کنید

کناره ها را راه اندازی کنید

یکی دیگر از تمرینات برای پر کردن پا ، دویدن به طرفین است. این تمرین به پاتون کمک می کند تا چاق و خوش فرم باشد. برای انجام این تمرین ، باید صاف بایستید و دستان خود را روی سینه نگه دارید تا بدن شما کاملاً صاف باشد. حالا پای راست خود را تا آنجا که ممکن است به سمت راست بیاورید.

پاتون باید صاف باشد و زانوها به هیچ عنوان خم نشوند. حالا زانوی چپ شما باید با زاویه 90 درجه باشد و کل وزن بدن شما را بلند کند. زانو نباید از نوک انگشتان بیرون زده باشد و شما باید این تمرین را با تعادل انجام دهید.

به یاد داشته باشید ، هنگامی که در این موقعیت هستید ، چند ثانیه مکث کنید ، سپس به حالت آلتون برگردید و همین کار را برای طرف دیگر انجام دهید. اگر می خواهید شدت این تمرین را افزایش دهید ، می توانید از وزنه و هالتر نیز استفاده کنید.

فیلم تمرین چاقی پا

تا کنون تعدادی از اقدامات مفید و م forثر برای چاقی پاها را معرفی کرده ایم. تمرینات زیادی در قالب تمرینات برای چاقی پاها وجود دارد ، می توانید از آنها استفاده کنید و پاهای زیبایی داشته باشید. اما باید توجه داشت که تمرینات باید به درستی انجام شوند.

اگر مبتدی هستید ، حتماً از یک فیلم ورزشی برای چاقی پا کمک بگیرید. در هر صورت ، مهم نیست که ما چقدر نظریه این ورزش ها را برای شما توضیح می دهیم ، باز هم می توانید در برخی نقاط اشتباه کنید.
به خاطر داشته باشید که اگر ورزش نادرستی انجام دهید ، قطعاً به ماهیچه ها و تاندون های شما آسیب می رساند و ممکن است دیگر هرگز نتوانید ورزش کنید.

اگر مبتدی هستید و نمی دانید چگونه تمرینات را به درستی انجام دهید ، فیلم آموزشی را تماشا کنید و به جزئیات توجه زیادی داشته باشید. در فیلم آموزشی به نکات مهم و مهمی اشاره شده است و حتی اگر قبلاً با ورزش و ورزش آشنا نبوده اید ، می توانید این فیلم را تماشا کرده و در سطح بسیار خوب و عالی تمرین کنید.

چکیده

در این قسمت ، ما مجموعه ای از تمرینات برای پر کردن پاهای شما را قرار داده ایم. اکثر افراد با بدن باریک می خواهند پاهای آنها چاق و خوش فرم باشد. مخصوصاً زنانی که حساسیت خاصی نسبت به این موضوع دارند.

ما سعی کرده ایم در این قسمت مجموعه ای از تمرینات را که به پرکردن و ساختن ماهیچه های پاها کمک می کند ، قرار دهیم ، به طوری که با کمک این تمرین ، پاهایی زیبا و فرم دار خواهید داشت.
به یاد داشته باشید ، شما باید این تمرینات و ورزش ها را با دقت و به درستی انجام دهید. اگر مبتدی هستید و با مرور نظریه نمی توانید تمرینات را به درستی انجام دهید ، بهتر است از فیلم های آموزشی کمک بگیرید و سعی کنید تمرینات و تمرینات را به درستی انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید